середа, 3 квітня 2013 р.

Метеликова листівка

Сьогодні покажу листівку з ряду "не моя":
Так саме все склалося, склеїлося.., поки робила зовсім іншу листівку :-) Можна сказати, балувалася я... Тим не мешне, результат мені подобається))))

А вчора Галочка ^_^  влаштувала мені допит))))
1. Какая ваша работа далась вам тяжелее всего?
Навіть і не знаю...Мені усі даються не легко - у тому значенні, що завжди получається не те, що було у задумі))))) Але так цікавіше!
2. Какой вид рукоделия вы б хотели освоить?
Плетіння - спицями і гачком, але, мабуть, бажання не дуже велике, бо інакше б я їх вже давно освоїла ;-)
3. Ваш любимый мастер/мастера, чьи работы вас вдохновляют?
Є багато майстринь, чиї роботи мені подобаються... А надихнути мене може цікава розмова, почута пісня, байдикування... Отак :-)

16 коментарів:

  1. Байдикування, кажеш... :) Всяке буває. А листівка "не твоя" - чия ж вона тоді? Сама по собі склалась? Класно так, коли все до купи - і виходить толк .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, всяке буває... Листівка сама по собі))))
      Дякую!

      Видалити
  2. Аліночка, чудова листівка!!! Мені дуже сподобалась!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Ну можливо тут і не маэ жабки чи бедрика чи ще якоі комашки)) але листівочка гарна вийшла)) І якщо така красавиходитт просто граючись то це ж прекрасно, що без напрягу))
    В мене щось також до плетіння бажання не велике, хоча так подобаються чужі ррботи))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ще яка комашка є)))
      Буває, сидиш-сидиш над матеріалами, тулиш, а воно не тулиться)))) А тут "Бац!" - і стулилося саме))))
      Дякую,Юля!

      Видалити
  4. О яка вона.. незвична!! І дуже-уже красива!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже гарна листівочка!!! Мені подобається!!

    ВідповістиВидалити
  6. Твоя - нетвоя, нічого не можу сказати, може колір не твій, але стиль твій відчувається. Так що балуйся ще :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. моя-моя)))) я така))))))))))
      Дякую! Побалуюсь колись ще ;)

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug