неділя, 28 квітня 2013 р.

Свято наближається...

... а часу не  вистачає... Проте, на такий кошик у мене було натхнення і.. час знайшовся :-))))
 Роботою не зовсім задоволена, але вцілому мені подобається - як для першого кошика навіть дуже)))) Хотіла ще кілька пошити - для подарунків, але... не до цьогорічного свята, на жаль...
У кошик можна покласти яєчка)))... 
... а можна і в лісі шишки збирати ;-) Але основне його  призначення у мене - зберігати святкові цукерки :-)
Допомагав мені цей МК. В своїй роботі я змінила ручку кошика і зайчикам приклеїла очки, які "бігають"...
Усім легкого приготування і веселого святкування!
п.с.: листівочка нашвидкоруч)))))))

31 коментар:

  1. Ой, ну поки я вже місяць збираюсь такий кошик пошити, то всі знайомі рукодільниці часу не гають і готуються до свята))
    Алінко, чудовий кошик вийшов та щей весь у бедриках))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую :) Ото ж я минулого року так збиралася довго, що не пошила))) Але то так мало бути - того року у мене ще не було такої тканинки в бедрики)))))

      Видалити
  2. Яка краса!!! Як на мене, все вдало пiдiбрано й чудово виконано!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Алінка, кошичок чудовий, що ти там на себе наговорюєш ? :)
    а зозульки...супер!
    Запрошую на цукерочку ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та я не наговорюю - просто якби я шила ще, то шила б по-своєму ;)
      Дякую!

      Видалити
  4. Ух ти, кошичок просто неперевершений.

    ВідповістиВидалити
  5. Боже мой, он такой праздничный и такой забавный из-за этой веселенькой тканьки, чудо!Он-т.е. кошик, а точнее, она-корзинка))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. )))
      Тканина призначалася для іншого, але вже прилаштувалася тут :)

      Видалити
  6. І тут бедрики припасувала! :-)))) Молодчина! Так яскраво і святково! А я, напевно, так і не встигну нічого зробити з запланованого декору до свята :-(

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже ніжна листівочка. А кошик просто неймовірно чудовий!

    ВідповістиВидалити
  8. Чудовий кошичок, наче з якоїсь казки) листівочка по-весняному ніжна

    ВідповістиВидалити
  9. Суперово-пуперовий кошик!!!!;-)Дуже класний-гарненький,чепурненький!
    Владик точно туди щось наскладає))))
    І листівка швидкоручна прикольна!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Владик в мене забирав викрійку-зайчика, мусила собі ще одну робити :)

      Видалити
  10. Ммм кошичок просто супер!!!!!
    Все тепер собі такий хочу)))))

    ВідповістиВидалити
  11. ВАУ! Кошик просто суперовий! Зайці неймовірні, і їх володар теж :) Класна ідея квіточок на яєчку!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :)Зайці, володар і я з бедриками дякуємо дуже! А квіточки ж з відходів від дирика МС ;)

      Видалити
  12. Кошик - фантастика!! Бедрики і зайчики - ВАВ!!! Гарні фоточки!!! Владик вже так підріс!!! Дуже ніжна листівочка!!

    ВідповістиВидалити
  13. Алінко, кошичок неймовірний!! Молодчинка, що знайшла час на таку красу - святковий настрій найближчим часом точно гарантований!:)

    ВідповістиВидалити
  14. Кошичок чудовий!!! Дуже акуратний і стильний! Ще й з сонечками виглядає оригінально! :)))
    Аліна, цікаво, а коли така любов до цих милих жучків виникла? :)
    з усіх комашок вони теж мої улюблені. хоча такої зосередженності. як у тебе нема :)))
    З Святом вашу родину! Щастя, добробуту, процвітання!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксано!
      Любов ця у мене з дитинства, просто тепер вона більш явна))) Але я не купую всіх підряд - перебираю, щоб гарні жуки були, а то трапляються якісь мутанти :)

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug