четвер, 11 квітня 2013 р.

Пасхальний топіарій

Подарувала Нуся якось мені набір з 4-ох зайчиків (вишивка на пластиковій канві)... Вишила я поки тільки одного. Думала-думала, куди його прилаштувати, додумалась до такого деревця:
Крона дерева об"ємна - з цупкого гофрокартону, обмотана нитками "травка"; стобвур - дерев"яні палички, замасковані рафією... 
Горщик у задумі був задекупажений, і деревце вже було у нього "посаджене", але з ним загальна картина була перевантажена - все ж таки  головний герой у даній композиції  зайчик ;-) Тому зупинилася на  оригінальному керамічному горщику...
А потім я згадала про німецького пенсіонера з міста Заальфельд та його дерево і вирішила на своє почепити... різнокольорові дзвіночки :-) - чим не імітація крашанок?
Висота деревця з горщиком 25 см.
Знаю, що цей пасхальний декор не в українських традиціях, але як казав Т.Г. ".. чужому навчайтесь й свого не цурайтесь" ...

30 коментарів:

  1. Прелесть какая! И бубенчики очень здорово украшают)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Саша! Дзвіночки ще й роблять деревце музичним :)

      Видалити
  2. Вот это задумка!!! Здорово получилось!!! Я тоже хочу к пасхе обыграть декор с деревцем, но пока даже не начинала ничего делать...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зайчик вже декілька тижнів лежав-лежав... Думала, куплю яйце з пінопласту, але коли я його куплю і де?)))) Тому було прийнято рішення викручуватися за допомогою підручних матеріалів :)

      Видалити
    2. И я об этом ... все думаю, где же эти декоративные яйца взять...

      Видалити
  3. Да,у наших святкуваннях багато ненашого,але,я думаю,нічого поганого в тому нема;-)
    Зайчик дуже класний і вся композиция гарна й святкова!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ага, нема... С сказав: "То різдвяний кролик?"))))

      Видалити
    2. Скажи С.,що різдвяних кроликів не буває)))),а бувають пасхальні))))

      Видалити
    3. то я йому казала - не вірить :)))))

      Видалити
  4. Гарно прилаштувала та оселила зайчика! Дерево дуже симпатичне, з горщиком повністю згідна, було б занадто. Все гармонує, ці дзвіночки взагалі самі по собі прикольна штука:) Гралася б:) Я якось теж читала про того пенсіонера:) Хай приносить твоє деревце затишок та святковий дух в оселю!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Нехай приносить :) Може, й оселю принесе ;)
      Дякую!

      Видалити
  5. Аліна, дуже милий топіарій!.. Нарядний! і зайчик чудово вписався.

    ВідповістиВидалити
  6. Аліна, дуже красиве деревце!
    А я глянула, і відразу подумала - з чого ж це такого цікавого зроблена крона дерева - а це пряжа... але дуже оригінально і класно вийшло!! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую :)
      Я купувала один моток цих ниток, продавчиню це зацікавило - на що я стільки багато беру? Я їй сказала, що на дурне))) Вона мене зрозуміла ;)
      А взагалі, я не знаю, як з таких ниток можна щось плести...

      Видалити
  7. Как здорово))))))) Так нежно, красиво))))))

    ВідповістиВидалити
  8. Классное деревце! Нарядное, праздничное!

    ВідповістиВидалити
  9. Няй-няй! Уявляю собі як воно дзвенить :-))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) Головне, не перестаратися з потрушуванням, а то всі "яйця" попадають! :)

      Видалити
  10. І хоч деревце мені дуже до вподоби, все ж зайчик мені подобається більше! Такий манюся :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :) зайчик гарненький, є ще 3))),яких я бачу на віночку, але процес вишивання на пластиковій канві у моєму виконанні затяжний..., тому їх вишию колись ;)

      Видалити
  11. Яка краса!
    Гарна ідея і відмінне виконання, вийшов милий великодній декор!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug