понеділок, 1 квітня 2013 р.

Пташечкам :-)

Цього року святкування Міжнародного дня птахів у мене не таке гучне, як торік, а точніше його взагалі нема... Проте... Ось як я підбадьорюю пташечок у їх день:
Прилітають до мене на вікно, а там - листівка на їх честь! Ну, хіба не приємно?)))))))))))) І кожна думає, що то лише для неї (Just for you)...
Листівка (ледь не написала "ластівка"))) 10х15см.
***

Не по темі. Заходжу сьогодні подивитися погоду, а там:

От, дотепники!))))) Мусила на голову ставати, щоб прочитати ;-)

20 коментарів:

  1. Але й ти,Алінко,видумщиця!Придумала для пташечок подарунок)))))Звичайно,що їм приємно споглядати таку красу!;-)

    ВідповістиВидалити
  2. ))))Думаю пташечки задоволені)))))
    Дякую за позитив,сижу-посміхаюсь))))))

    ВідповістиВидалити
  3. Как по-весеннему!!!! Прелесть!!! Великолепная работа!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Юля! Весни хочеться за будь-якої погоди...

      Видалити
  4. Класна листівка! І вишивка там і аплікація!! А погода в нас останнім часом таки догори дригом :-))))

    ВідповістиВидалити
  5. Алінко, я як одна з них, то дуууже задоволена!
    Аліночко, сонечко, йду вчора з роботи і думаю, ну сьогодні ж якийсь-то день, точно. Думала-думала і не пригадала. А ось сьогодні -бац! і побачила, що я пропустила. Ти розумничка і майстринька!
    Сонечко, вибач, що не привітала з Твоїм днем. Щось цього року все крутиться тільки не втому напарямку....
    Аліночко, щастя тобі, здоров"я і весни-весни-весни!!!! Цьомчик!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) я теж тебе згадувала :) Тепер радію, що тобі приємно ;)
      Усе крутиться так, як має крутитися - радійте кожній миті ;)

      Видалити
  6. Ух ти! Класна листівочка, і листочки на дереві - супер (можно скористаюся цією ідеєю?)
    І погода у вас добра, а я й забула про 1 квітня...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Листочки мені ліньки було вишивати))))), вирішила спростити процес... Користайся на здоров"я! :)
      Погода трохи схожа на весняну, хочу на Зх знову мете((((

      Видалити
  7. Можна тільки позаздрити тим пташкам, яким і була присвячена така краса! :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, я їм так співчуваю... особливо тим, які повернулися з теплих країв, а тут - зима(((

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug