неділя, 31 березня 2013 р.

Великодня листівка

Зробила вчора листівку...
Ч: - Ти вже до Пасхи готуєшся?
Я: - Ага, до завтра...
Ч: - ааа...
Насправді, я вже давно почала готуватися  до Великодня, але то процес довгий.., головне, завершити його до цьогорічного свята. Добре, що  святкувати буду у травні, бо якби я святкувала сьогодні - точно нічого не встигла б!)))
Розміри листівки 10х15см. 
Своєю появою листівка завдячує експрес-завданню блогу "Завдання для душі" "В рамках"
Вітаю усіх, хто святкує сьогодні, зі святом! Весна переможе! ;-)



24 коментарі:

  1. Мені нагадала посипку на пасочках :-)) Маю кілька знайомих католиків, які нещодавно були в шоці, дазнавшись, що вже Пасха :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. в мене теж на мить промайнула така асоціація))))

      Видалити
  2. В мене теж одразу виникла асоціація-білкова глазур на пасочці і кольорова посипка!)))
    Дуже світла і яскрава водночас,одним словом-краса!:)

    ВідповістиВидалити
  3. Аліна, дуже гарна листівочка! Зі смаком.

    ВідповістиВидалити
  4. Краса!! Дуже менв подобаються ці краплинки прозорі і папірчик як карамелька))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Юля! Краплинки деякі навіть кольорові))))))

      Видалити
  5. Клас-клас-клас, такая скрава і смачна листівочка, ще й бедрик заховався-замаскувався))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую-дякую-дякую!))) Бедрик там не один заховався ;)

      Видалити
  6. Акрилові краплинки дуже гарно виглядають на такій листівці)))

    ВідповістиВидалити
  7. Просто нееймовірно ніжна та гарна листівка!!!!!!!!!Я в захваті)

    ВідповістиВидалити
  8. Когда в первый раз увидела эту открытку, не признала тебя)) теперь влюбилась в нее по второму кругу) Еще хочу привлечь тебя к допросу) http://galachko.blogspot.com/2013/04/blog-post.html

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже яскраво та весело.
    Такий настрій гарний задає листівка! Краса!
    Дякуємо, що творите із нами! Блог ЗДД ;-)

    ВідповістиВидалити
  10. Класно і дуже святково! Я тут із запізненням добираюсь до вас усіх:)) Калюжі дуже глибокі, поки перепливла...

    ВідповістиВидалити
  11. Яскрава листівка, дуже гарна! Таке святкове яєчко))

    ВідповістиВидалити
  12. Алінка, вона така крутезна!!! ох як вже захотілось пасочки ))) і тих свят і того настрою!!!
    кльовезна ідея!!! мені дууууже сподобалось ))
    дякую тобі від себе і від ЗДД звичайно )))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug