неділя, 3 березня 2013 р.

Суботні скрап-посиденьки

Вчора, дякуючи Нусі, знову побували на скрап-зустрічі... Не знаю, як кому, а мені дуже сподобалося :-) Ми не просто весело провели декілька годин, а й зробили по листівці ;-)
Нам було запропоновано зробити листівку з розданих матеріалів за одним скетчем.
Я вперше робила листівку по скетчу)))) Цікаво, а ще цікавіше,зробити щось, виходячи з певного набору матеріалів. Ось мій результат:
Скетч:
Роботи дівчат такі різні!
Я вже тепер дивлюся на свою листівку і  думаю, що можна було зробити по-іншому...)))), але вцілому результатом задоволена! А головне - отримала заряд позитиву на багато днів!

13 коментарів:

  1. Але й класно,що ви були на зустрічі!)))Видно,що приємно й корисно провели час,бо листівка вийшла чудова!;-)як і не менш цікаві й інші листівки:)
    Молодці!

    ВідповістиВидалити
  2. Посиденькі - це так класно. В мене В Нововолинську скрап посиденьки немає з ким організовувати((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А ти можеш МК організувати ;) Цього разу були дівчата, які не знали, що таке фігурний дирокол, ембосінг..., але тим не менше, у них получилися дуже гарні роботи!

      Видалити
    2. Гарна думка, та до МК я ще напевно не доросла, досі не можу себе скрапером назвати)))

      Видалити
    3. ;) Алінко, рада була побачитись! Наступного разу нікуди не спіши - і ще посидимо десь після зустрічі!

      Видалити
    4. Юлічка, а ти би і у Львів могла приїхати ;) і з МК і так на зустріч ;) на вихідні ))) було б суперово!! ;)

      Видалити
  3. Красивая открытка.
    А ты не хочешь присоединиться к нашей встрече, которую Наташа (Бумага-Марака) организовывает 16 марта? Уверена, там будет весело.

    ВідповістиВидалити
  4. Аліночка, була дуже рада нашому знайомству! А листівочка в тебе вийшла гарнесенька, ніжно-весняна!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Аліночка, як я тебе розумію, чудово розумію )))
    так зустрічі це щось ))) це купа натхнення, сил і ідей потім ))) це просто фантастично проведений час ))) я в суботу була на МК Наташі - Бумаги-Мараки )) кльовезно!!!! той час пролетів наче одна година )) чудово що скрап так об"єднує ))
    і ліиствочка мені твоя дууууже сподобалась, кольори такі чудові!! справжнє літо ))

    ВідповістиВидалити
  6. А й гарно ж ви посиділи судячи з кількості листівок!
    Не знаю, щоб ти там переробила, а мені листівочка сподобалась, ніжна така і дівчача!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я б поміняла місцями жовту і блакитну полоски дирокольні :) Може, так гарніше було б))))))

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug