пʼятниця, 29 березня 2013 р.

"Поцілуй мене, поцілуй..."


По тілу пробіг електричний заряд,
А серцебиття вже не в ритмі з рахунком.
Забула, що сталось дві миті назад,
Бо губи палають твоїм поцілунком…


Розміри коробочки 10х10х8,5см; дерево, декупаж...
Так ніжно торкнувся, немов пелюсток.
Ця мука для мене солодка, як трунок -
Бо спрагу не втопить єдиний ковток,
Кохання не сповнить один поцілунок…

                                               Влада

Скарбничку робила ще перед виставкою, і має вона смішну історію :-) Доробляла я її вночі, вранці заглядаю у блог, а там в новинах "Поцілунок"... декупаж... Чи то я не доспала, чи дуже переживала перед виставкою (мабуть, і те, і друге), але на мить промайнула думка, що хтось, поки я спала, сфотографував мою роботу і присвоїв собі))))))) Теоретично таке можливо, лише якщо той "хтось" мій чоловік, а логічно таке  мало ймовірне... Тому я одразу прийшла до тями і насолоджувалася роботою Вікторії -  збив спантелику  мене оцей браслет :-) Бувають ж такі співпадіння! Звісно, роботи зовсім різні, але на той час мій раціо був втомлений і сприймав реальність неадекватно))))


20 коментарів:

  1. Дуже гарна робота, Алінка!! В тебе так суперово виходить декупаж!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! Буває, що виходить, а буває і не виходить)))) навіть не знаю, від чого то залежить...

      Видалити
  2. І так буває))) Скринька - супер!!! Обожнюю роботи Клімта.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!
      Модерн я не дуже люблю (в живописі), але ця картина Клімта - виняток :)

      Видалити
  3. Шикарна робота!!!!
    ...серветки ж одинакові нам трапляються(в мене теж є з таким малюнком),тому,нічого дивного в тому,що й трапляються схожі роботи;-)Звісно,прикол в тому,що у вас думки співпали))))))одночасно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, прямо таки шикарна)))) дякую! Серветка в тебе така часом не від мене? ;)

      Видалити
  4. Алінка, а скринька фантастична!! Така загадкова,наче з стародавнього Єгипту... класна!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! я її зістарювала-зістарювала, а потім мені захотілося зробити не рівну поверхню))) - не знаю, чи роблять так справжні майстри декупажу :)

      Видалити
  5. хі-хі... які поцілунки навипередки :))
    гарна скарбничка!

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже гарно, і у мене теж "часом" лежить така серветка. Все ніяк не наважуся посягнути на неї. Люблю розглядати. Молодчина! Історія дійсно прикольна :) Уявила на мить, що чоловік веде секретного блога про тебе :)))

    ВідповістиВидалити
  7. Алін, я таки її занйшла. Гарна скринька!!! І так доречно тут Клімт :)) прям як то він народженний для твоїх скриньок :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) А скринька ця купувалася для жабок... Не пощастило з жабками))))
      Дякую!

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug