четвер, 28 березня 2013 р.

Поговоримо? :-)

Точніше, поспілкуємося, пишучи))) 

Гуляють блогами "3 питання рукодільниці"... Думала, мене оминуть)))), а ні! - "допит" дістався і мене ;-) Маю такі питання від Оксани:

1. Як ставляться рідні і близькі до вашого захоплення рукоділлям? Чи підтримують вас?
Найрідніші і найближчі (чоловік і синочок) ставляться позитивно -   допомагають, як можуть! Чоловік у Компасі розраховує-моделює, що мені треба,  приносить з робити щось цікаве -  те, що треба було викинути, але я ж можу з нього щось зробити))), а Влад у мене хранитель валізи з дироколами)))) І коробки з стрічками...
Мої 2 творчі сестри теж мене розуміють))))

2. Чи хотіли б ви своє заняття творчістю перетворити в основну роботу?
Хотіла і хочу! Особливо гостро це бажання відчувається тепер, коли  близиться вихід на роботу...
Хто зна, може, через пів-року це  бажання здійсниться ;-)

3. Чи купуєте ви самі вироби ручної роботи? Розкажіть :)
Маю декілька таких речей - в основному, це те, що я сама не зможу зробити))) Наприклад, амігурумі - це для мене щось  з області андроїдного колайдера)))) А от малювання маслом чи вітражів можливо б осилила, але не маю достатньо матеріалів...
Львів куплений у Львові в 2002, вітраж - на виставці у Києві в 2009, ведмедик - у Оксани минулого грудня))))
А ще купила колись 2 іграшки ялинкові - декупажну і з фетру)))) Декупаж тоді для мене  був загадковим...

І від Людмили маю запитання:
1. Какой был самый грандиозный (масштабный) проект в вашей рукодельной практике?
Мабуть, ця картина... Тепер не маю стільки витримки, як раніше. Хоча, вмію набагато більше :-)

2. Можете ли вы без своего хобби провести какое-то время, устроить себе отпуск недельки так на две?
Можу. Таке бувало - інколи вимушено (коли народився Владик), інколи потрібно було відпочити...  Але то відпочинок тільки для рук - в голові ідеї рояться завжди))))))

3. Сколько минут/часов в день вы отводите для своего любимого хобби?
Всередньому 2 години, хоча знову ж таки бувають дні, коли нічого не роблю... А бувають і ночі творчості :-)

За правилами, я маю передати свої 3 питання для трьох рукодільниць (6 для шести), але я такого робити не буду)))) Я задам для всіх  такі питання:

Чи погоджуєтеся Ви з тим, що клієнт (замовник ) завжди правий? Якщо  його забаганки вам не до смаку, як вчинете?

Чекатиму на ваші роздуми ;-)

11 коментарів:

  1. :) цікаво було почитати
    з приводу твого питання: якщо чесно, то навіть незнаю :).. Можливо я буду намагатися знайти компроміс, робити щось категорично "не моє" я напевне не зможу :))) хоча хто знає?!.. ми люди творчі іноді робимо несподівані вчинки :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а я категорична))) Якщо щось мені не сподобається, не робитиму - то вже вийде насилля над своїм творчим поривом :) Але ж різні ситуації бувають...

      Видалити
  2. Алінка, дякую за міні-інтерв"ю ))) я теж люблю купувати речі хенд-мейд ))
    а от з замовниками ))) ТТТ, але на разі мені везло і впринципі смаки співпадали ))) крім листівки з рибаком ))хоча там тільки мужчина не сподобався, а сама листівка казали класна )))
    а так....навіть незнаю, можливо якщо б людина пропонувала цікаві ідеї, я б спробувала )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) теоретично, якщо людина щось замовляє, то їй подобаються роботи того, у кого замовляє... В мене поки теж замовники гарні були))), хоча вибагливі :)
      Цікаві ідеї я б теж спробувала :)

      Видалити
  3. Дякую за розповідь, хранитель дироколів - це класно!
    Що до питання - то я з недавніх пір не працюю із замовниками, не тому що вони погані чи капризуни, просто вирішила, що робота в мене є, а картки - то для насолоди, бо хочу робити те, що мені подобається, не залежно від моди і вподобань інших.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, хранитель то він хранитель (ключі від валізи у нього))), але не зберігатель :))))
      От і я роблю щось для насолоди, але інколи берусь за замовлення...

      Видалити
  4. Аланка, дякую, що підтримала :) Дуже цікаво!

    ВідповістиВидалити
  5. Залюбки почитала)) Все що я робила на замовлення було повністю на мій смак, і всі були задоволенні))

    ВідповістиВидалити
  6. Гм... цікаво. Пригадала кілька замовлень, таких, що спочатку якось були не дуже до дущі, ну щось таке. Тобто я б ніколи не обрала даний мотив на саме цю заготовку, чи серветка не дуже подобалася... Мусила братися майже через силу, і якось в процесі чи то я витягала ту роботу, чи то вона мене вела за собою - щось та й виходило, і народу подобалось :) Не скажу, що була у великому захваті від таких витворів, але із завданням справилась, і соромно не було. Всяке буває. В основному це прохання "особо приближенных", яким ніяк не відмовиш...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, особо приближенним не відмовиш... Хоча, з іншого боку, хто, як не вони, повинні розуміти твій творчий порив :)

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug