понеділок, 18 березня 2013 р.

Тюльпани

Квітки кращої немає від тюльпана:
Мов вогонь палають дивні квіти.
От я бджілкою малою стану
І лише в тюльпані буду жити...
                                                                                                                                                                                             Г. Глушнев


Бедриком теж можна в тюльпані жити ;-) Ця квіточка багато кого може у собі помістити))))
Загальний розмір серця 11х11см. Вишитий тюльпан на лицевій стороні, декупажні - на зворотній...
а ще тюльпани на листівці:
Листівка - класична листівка (а не відкритка) - наче поштова картка - робила таку вперше - просто зі звороту гарна тиснена рамка, куди просилося привітання :-) Тюльпани розфарбовані акварельними олівцями...

Щось у мене останнім часом все парами робиться.... До чого б це? ;-)



29 коментарів:

  1. Так витончено та ніжно!
    А мені дуже подобається, коли парами :)

    ВідповістиВидалити
  2. Ах! Сердечко!Очень красиво и хорошо, что парами, просто замечательно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так - добре, що парами :)))) Нікому не сумно...
      Дякую!

      Видалити
  3. Гарно,гарно!
    То ж класно,що -парами-одразу подарунок комусь готовий)))))
    А мені,до речі,дуже подобаються тюльпани;-)Я б в ньому теж жила,якби була...Дюймовочкою)))))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..і вкривалася пелюсткою з фіалки? ;)
      Розкусила ти мене - то комусь подарунок))) І скоро він буде у когось :)

      Видалити
  4. Тюльпаны - мои любимые цветы! У меня в школе даже прозвище было - тюльпанчик, за мою любовь к этим цветам и к юбкам покроя "тюльпан" :) Классные у тебя тюльпанчики.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) класно! А я колись в анкеті друзів (думаю, у вас теж були такі "Откровенники")))) питання задала - чи рахували Ви коли-небуть пелюстки на тюльпанах?))) Восновному, ніхто не рахував...

      Видалити
  5. Так цікаво-і вишивка, і декупаж і скрап, і ще й у парі...- це так схоже на Алінку! Молодець!

    ВідповістиВидалити
  6. Гарно! Як вже хочеться живих тюльпанів :-))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. і не говори)))) Я все збиралася-збиралася купити для фотосесії тюльпанів, аж поки... не почалася знову зима))))
      Дякую!

      Видалити
    2. Алінка, треба щоб весна заглянула в твій блог!! вона б тоді обов"язково прийшла швидше )))
      я теж дуже люблю тюльпани, і твій комплект просто неймовірний!!!

      Видалити
    3. ))) дякую, Оксанко! Я теж тюльпани люблю і люблю, коли їх дарують просто так :)

      Видалити
  7. І я, і я люблю тюльпани!!! Така гарна і цікава ідея в тебе - я б навіть не придумала поєднати так ці техніки:) А жити в тюльпані, мабуть, дуже затишно... Я в дитинстві, певно, розуміла, що мені самій зменшитися ніяк не вийде, то просто мріяла мати в себе таку малесеньку дівчинку, яка б жила в мене - спала б в горіховій колисочці, вкривалася пелюстками і плавала в озері-тарілці з водою... Так реально уявляла це все:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. у мене було бажання стати мурахою - так цікаво було подивитися, як ж то там - у мурашнику))))
      Дякую!

      Видалити
  8. Очень красивое сердечко! И очень симпатичное оформление!

    ВідповістиВидалити
  9. як ніжно!.. гарне поєднання кольорів та стилю.

    ВідповістиВидалити
  10. як ніжно!.. гарне поєднання кольорів та стилю.

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug