субота, 16 березня 2013 р.

Містами світу

Давно не робила АТСок... І мабуть, ще  б довго не робила, аби не сьогоднішня зустріч, на яку я збиралася-збиралася, але так і не пішла... Вчора раділа сонечку і весняному теплу, читала-дивилась про снігові замети на заході країни, а сьогодні... зима і до нас повернулася (не задом, на жаль ;-) От тепер сиджу удома  з трьома АТСками)))
Париж - Катя
Агра - Milada
Лондон - Зірочка :)
У  задумі ще були Нью-Йорк, Піза і Рим, але у мене нема більше карток для АТС((( І принтера більше нема...
Усі АТС вільні (були)))!

14 коментарів:

  1. Вони такі класні!;-)
    А можна напроситися на одну?Я хочу в Агру!

    ВідповістиВидалити
  2. Так зима в нас ще та, сьогодні правда краща погода - сонечко і сніг вже не падає ;)))
    А можна мені індійську АТСку - Агра?
    В мене ще є одна тут: http://sonchyk-art.blogspot.com/2013/01/rejoice.html - №2, ну або в борг

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. поки писала, Люда вже встигла її першою поросити :(

      Видалити
    2. Люда швидка :)))) Може Париж? А може, туманний Лондон? ;)

      Видалити
    3. та ні, з Парижем та Лондоном в мене геть ніяких спогадів не пов’язано, а з Індії в мене була одногрупниця, хотіла як згадку про неї ;)

      Видалити
    4. я помилилась, в мене 3 залишилась, а не 2, подивись чи ти її хочеш отримати ;)

      Видалити
  3. Зато ж з сім'єю, теплий чайок, гарний фільм, а за вікном сніжок :) Жаль, але ж буде ще інша зустріч... і принтер теж буде інший

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. усе складається якнайкраще.... Але, певно, мені сьогодні краще було б кудись поїхати...

      Видалити
  4. Я би хотіла в Париж)) Правда в борг, на наступному тижні буду свої виставляти атс)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Буде тобі Париж ;) Поки на АТСці, а колись і реальний))))

      Видалити
  5. Алінка, будуть ще зустрічі, і весна скоро буде ;) і принтер теж з"явиться ;)
    і АТС-ку я хочу ))) якщо ще є та лондонська )) то моя мрія поїхати туди, буду візуалізувати ))
    але тільки маю питаннячко, а якщо я в обмін на блокнот + ще щось приємне, і картинки роздруковані ? ))
    я щось ніяк не можу налаштуватись на атс-ко виробництво ((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лондонська тебе чекала :) Але давай просто так ;) Колись, може, налагодиться в тебе АТС-ко виробництво - і тоді я згадаю...про Лондон))))

      Видалити
  6. АТСко - виробництво - звучить гордо:))) Класно в тебе виходить:) Гарні штучки. Я колись понавипрошувала собі у всіх дівчат:) А сама і не роблю... Не вмію :)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug