четвер, 14 березня 2013 р.

Весняний Париж

Мені ще не випадало нагоди побачити весняний Париж - я його й в інші пори року не бачила :)
Але точно знаю, що колись неодмінно там побуваю... А поки маю такий блокнотик:

 Формат А6, 80 аркушів, зістарених у каві, що мають легкий аромат ванілі... Колись я думала, що мене омине таке - зістарювати папір у каві))), але якогось лютневого вечора мені захотілося спробувати щось нове... Аркуші вже місяць лежать, а аромат не зникає!!!
 До пари блокнотику (у всіх має бути пара ;-) - листівка - з того ж паперу, що і форзаци (Оксанко, привіт!)))) 
Ідея вставити у рамку з пластики вишивку переслідувала мене давно, і от, нарешті, наздогнала :

 Бажаю, щоб ваші мрії неодмінно здійснилися! ;-) І мої теж)))))

31 коментар:

  1. Дуже гарно, і по-весняному ніжно! Бажаю побачити Париж у всі пори року ))))

    ВідповістиВидалити
  2. дуже гарний комплектик! ніжно так.. а вишивка в пластиці - просто вау!)

    ВідповістиВидалити
  3. Какой нежный, красивый блокнотик! Так захотелось полистать кофейные странички... А мечты про Париж обязательно исполнятся!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! Сторінки мають неймовірний аромат - буду ще колись таке робити, це точно)))

      Видалити
  4. Яка ніжність! Алінка, ну дуже красиво!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксано, дякую!
      Спочатку створився блокнот, а потім листівка... Тепер не знаю, що мені більше подобається :)

      Видалити
  5. Дивовижно!!! А в Парижі обов"язково побуваєте)

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже гарно! Нехай усі твої мрії здійсняться!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! Мені теж сподобався комплект, хочу собі такого :))))

      Видалити
  7. "Париж,Париж,мой старый друг,седая ночь в тебя влюбилась..."-згадалась старенька пісня:)
    Дуже сподобався комплект-все гармонує,поєднується!Чудово!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ти таку пісню не співала... я не знаю її)))
      Дякую!

      Видалити
    2. ...бо її співала колись група "Кар-Мен")))) і я цю пісню сьогодні слухала)))),згадуючи твої роботи паризькі;-)

      Видалити
  8. Какая прелесть! Такие нежные работы. Вышивка смотрится великолепно. А мечты обязательно сбудутся. Они для того и существуют, чтобы сбываться...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! Так, мрії повинні здійснюватися, щоб звільняти місце для інших мрій...

      Видалити
  9. Алінко, неймовірно гарний і ніжний блокнотик і як цікаво з листівкою придумала)) Бажаю побувати в Парижі якнайшвидше!
    ПиСи: гарна тканинка, де купувала?))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! Надіюсь, побуваю впродовж наступного року ;)
      Тканину купувала у Саши http://silver-world-dp-ua.blogspot.com/ - я останнім часом тканини тільки у неї і купую :)

      Видалити
  10. Гарна парочка! Сподобалося, що до всього має бути пара, це точно:) Намагаюсь уявити собі той аромат, і сам весняний Париж... Будемо мріяти разом. Роботи дуууже класні!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а якщо ми будемо разом мріяти - то ми разом туди поїдемо? :)))))
      Дякую!

      Видалити
  11. Я теж той Париж не бачила ні весною, ніколи... То ж давай разом помріємо :) Подивлюсь на такий солоденький блокнотик і тепло стає
    П.С. Тканинка суперська, правда :)

    ВідповістиВидалити
  12. Аліночка, блокнот та листівка чудові!!!!! Дуже гарний комплект!!!!
    Ідея вставити у рамку з пластики вишивку мені дуже сподобалася.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! Я ним не встигла налюбуватися)))) - він вже в дорозі до однієї дівчини :)

      Видалити
  13. Замечательный блокнот и шикарная открытка! Очень нежно и романтично!
    Удачи в конфетке! :)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug