пʼятниця, 1 березня 2013 р.

Весела галерея :)

Початок весни для мене ознаменувався ідеєю створення веселої галереї))) 
Суть її полягає у тому, щоб зібрати у себе багато-багато бедриків))) Не простих, а особливих ;-)
В галерею можна додавати роботи, виконані у будь-якій техніці (не обов"язково нові, можна  і ті, що були створені раніше), але ОБОВ"ЯЗКОВО на них має бути маленька червона комашка з чорними цяточками на крилах.
Для прикликання найбільшої кількості сонечок -  за бажанням забирайте до себе цю картинку з активним посиланням на дане повідомлення.
Серед усіх робіт випадковим способом оберу переможця, який отримає подарунок-сюрприз (матеріали для творчості + бедрик від мене). Також подарунок отримає той жук, який мені найбільше припаде до душі :)
Кількість посилань від одного автора не обмежена!
Ну, то як, прилетить хтось до мене? ;-)

В галерею можно добавлять работы в любой технике  - не обязательно новые, можно и  те, которые были изготовлены ранее, но ОБЯЗАТЕЛЬНО  на них должна быть божья коровка. Картинку-зазывалку с активной ссылкой на это сообщение забираете к себе в блог по желанию. По окончании конкурса среди всех работ  случайным способом будет выбран победитель, который получит от меня что-то рукодельное + материалы для творчества. Также подарок получит жук, который мне понравится больше всех. Количество работ от одного автора не ограничено.



84 коментарі:

  1. Здорово придумано, Алина! :) Помню только одну свою божью коровку, а может и ещё были?! ;) Участвую!

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Хорошая идея! Я одно создание вышивала на подарок (перепутала в первом комменте с другим "созданием") :-))

      Видалити
  3. Агааа, затіюєш бедрикоманію!)))) Кльово)))
    Вітаю з весною:)

    ВідповістиВидалити
  4. У меня есть подаренная вышивка, обязательно покажу ее здесь! =)

    ВідповістиВидалити
  5. ну до 31.08 сподsваюсь s бедрик вsд мене буде :))))
    класна ідейка!!

    ВідповістиВидалити
  6. Ха! Кілька бедриків у мене вже є! :-))) днями додам сюди :-)

    ВідповістиВидалити
  7. Відповіді
    1. Алінко,всі мої роботи,які -з бедриками,всі були зроблені для тебе)))))))

      Видалити
    2. ти ще забула коробочку, листівку, плетеного, панно...

      Видалити
    3. Я про них не забула))))просто,не хотілось вже на раз все самій додавати)))))

      Видалити
    4. ще вишитих згадала - картинку і біскорнюху :)

      Видалити
  8. Ну от і що мені тепер робити? А у мене нема бедриків, ні одного :-(
    А дуже вже хочеться і собі до вас :-(

    ВідповістиВидалити
  9. Оце так ідея, сподіваюсь моя букашка схожа на бедрика і її візьмуть у компанію)))
    Буду тепер заходити за позитивом))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я правильно зрозуміла, то аж до кінця літа будемо бедриків збирати? То в мене ще є час на створення нових))

      Видалити
    2. ))))так, до кінця літа (хоча бедрики і восени подекуди літають)))
      Дякую, що приєдналася!

      Видалити
  10. Написала о Вашеп проекте здесь http://sobvmeste.blogspot.ru/2013/03/blog-post_5191.html Если вы против,пожалуйста напишите мне об этом

    ВідповістиВидалити
  11. О! Аліна! Це - якраз для мене! Із задоволенням приєднуюсь!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Але чомусь зовсім не можу зрозуміти: чому саме "бедрики", а не "сонечко"?

      Видалити
    2. Чекаю-чекаю ;)
      У мене вже колись тут піднімалося питання - чому бедрик)))) Тоді я здивувалася, бо для мене це звичне слово з самого дитинства - так називають цю комашку перважно на Західній Україні :)

      Видалити
    3. Дякую. Напевно, я не звертала уваги.

      Видалити
  12. Идейка просто суппер))) постараюсь что-то изобразить))

    ВідповістиВидалити
  13. Идея, прекрасно поднимающая настроение! Спасибо!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, що приєдналася ;-) Ще й з моїм блокнотом! :-)

      Видалити
  14. Спасибо за приглашение. С радостью вливаюсь в прекрасную компанию!

    ВідповістиВидалити
  15. от, видумщиця)))))
    вже додала парочку робіт, але то ще не все))))

    ВідповістиВидалити
  16. Алиночка, дякую за конкурс! Із задоволенням беру участь зі своїми роботами!

    ВідповістиВидалити
  17. Замечательная идея! Пополнила галерею и своей читающей коровкой :)

    ВідповістиВидалити
  18. Посмотрите, пожалуйста: можно моих малышек в вашу галерею?

    ВідповістиВидалити
  19. Алин, потрясающе! будет целая поляна бедриков!! Мой первый сознательный "скраповый" был именно для тебя год назад) с него и начну, а потом может еще какие найдутся))

    ВідповістиВидалити
  20. Чудова ідея - зібрати цих усіх чудових бедриків! Можна приєднатись?

    ВідповістиВидалити
  21. Какая галерея красивая получается:))) Если наша божья коровка подходит, с удовольствием поучаствуем:)

    ВідповістиВидалити
  22. Примите в компанию и мою божью коровку!

    ВідповістиВидалити
  23. І я до кумпанії. Листівка проста-простюсінька.. Зате сонячна)))

    ВідповістиВидалити
  24. Така чудова ідея!!! З радістю приєднаюся, поки що тільки з браслетиком, але вже є плани)))

    Галерея прекрасна!! Такий заряд позитиву :))

    ВідповістиВидалити
  25. Очень интересный конкурс! Яркий и добрый! Спасибо!!! С радостью показываю свои работы.

    ВідповістиВидалити
  26. У меня божьи коровки часто на игрушках поселяются))) Принимайте и меня)) Спасибо за море позитива)))

    ВідповістиВидалити
  27. И меня берите в свою теплую компанию!)) Баннерок на панельке слева) http://hatka-natka.blogspot.ru

    ВідповістиВидалити
  28. Алина, надеюсь моя работа подходит для вашей галереи ))

    ВідповістиВидалити
  29. и я со своей букашкой!)) http://veras-verass.blogspot.ru/2012/03/blog-post.html

    ВідповістиВидалити
  30. А можно сделать русский перевод для неграмотных?))) О чем речь в конкурсе? Не шпрехаю по украински)))

    ВідповістиВидалити
  31. Я тоже хочу поучаствовать в такой интересной галерее. Своих работ с божьими коровками у меня нет, поэтому покажу мамины. Ссылочка на галерею на панельке справа здесь

    ВідповістиВидалити
  32. А до какого числа работы принимаете? Очень люблю божьих коровок!!! И хочется сделать что то особенное)))

    ВідповістиВидалити
  33. Спасибо!обязательно сделаю! И может даже не одну)))

    ВідповістиВидалити
  34. Привет! У меня тоже есть коровка! Причем для Алины и вышивалось)))

    ВідповістиВидалити
  35. Спасибо за интересный конкурс, участвую с удовольствием!

    ВідповістиВидалити
  36. Спасибо за приглашение! С удовольствием поучаствую в галерее!

    ВідповістиВидалити
  37. спасибо за пришлашение к участию, я с удовольствием!! :)

    ВідповістиВидалити
  38. Прийму участь з великим задоволенням! сподiваюсь, моя комашка буде до душi!

    ВідповістиВидалити
  39. О! Якак в тебе тут чудова галерейка :) треба своїх бедриків сюди привести на екскурсію :) та й новеньких жучків вже можна зробити ;)

    ВідповістиВидалити
  40. Случайно наткнулась на ваш блог и не смогла не участвовать! :)

    ВідповістиВидалити
  41. Здравствуйте, здравствуйте!!! Мы тоже хотим принять участие в вашем конкурсе. Отправляемся творить Божью коровку))))

    ВідповістиВидалити
  42. Аліночко, ДЯКУЮ за надзвичайно позитивний конкурс! :)))))

    ВідповістиВидалити
  43. Алина, спасибо большое за галерею, я вдохновилась на подушку:)

    ВідповістиВидалити
  44. Привет, тёзка! Я присоединяюсь! Правда, мне свою работу надо еще сотворить, но идея уже родилась, так что скоро вернусь с жучком)) Приходите в гости, у меня тоже в этом месяце розыгрыш http://flittermousecross.blogspot.ru/2013/06/blog-post_29.html
    Всем рада!

    ВідповістиВидалити
  45. Чудесная галерея- уже пошастала по блогам))))
    Спасибо за возможность) Приходите в гости - я собираю жирафное пати!))))) http://nastya-solne4naja.blogspot.ru/2013/07/zirafnoe-nastroenie.html

    ВідповістиВидалити
  46. Всё, у меня родилась своя Божья Коровка! У неё, кстати, есть очень интересная история создания, так что приглашаю почитать=) http://flittermousecross.blogspot.ru/2013/07/animal-hat.html

    ВідповістиВидалити
  47. Алина, прими в галерею божью коровку моих деток! Можно?

    ВідповістиВидалити
  48. Как мне нравятся коллекции! Это так интересно! Посмотрела - так веселенько, но по началу расстроилась - подумала, что у меня нечего добавить(( Но нет есть! правда очень-очень маленькое сонечко))

    ВідповістиВидалити
  49. Ну надо же! Жизнь состоит из совпадений! Как раз закончила работу над косметичкой с божьими коровками и наткнулась на Ваш, Алина, конкурс! Спасибо за чудную идею!

    ВідповістиВидалити
  50. Какая весёлая галерея))
    С радостью присоединяюсь!

    ВідповістиВидалити
  51. Идея с тематикой галереи замечательная! И работы у всех чудесные!

    ВідповістиВидалити
  52. Приветик!! Приятно познакомится!! Как много жучков вы насобирали, не удержалась и своего добавила, надеюсь он вам понтавится)))) Заходите в гости))) http://nyto4ka-anyto4ka.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  53. Привітик! Чудова ідея з галереєю бедриків. Але я не майстриня, лиш любуюсь творіннями інших. Раніше навіть не знала, що є таке слово :-)) Твоя колекція "Мої хороші" - просто супер, так мило!

    Незнаю, як можна звертатись. Аліна?
    Пограйся зі мною своїми фотками! ;-) Гра "Фото-флеш"

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug