середа, 13 березня 2013 р.

Про 9-ий весняний день

Так вже склалося, що окрім восьмого весняного дня, у мене свято ще й дев"ятого :)  - річниця дня мого народження... Як і минулого року, святкувала з найріднішими, а значить маю багато подарунків))))

Людмила мені презентувала класного вішачка:
 ... з яким я на радостях сфотографувалася :)
...і дуже гарну листівку (радості від неї теж було багато, як і від інших подарунків, але з ними я вже не фотографувалася))):
Від Іринки маю таку листівку:
Мабуть, треба пробувати цього року багато нового - я зможу все! ;-)
По приїзду у Київ, на мене на пошті чекали ще 2 подарунки:
від Юлі:
Неймовірної краси метелик (з чималим приданим) прилетів "розбавити" бедриківську армію))))...
і від Оленки - акварельний бедрик - її пензлів:
але армія з кожним днем росте і росте...
А ще похвалюся годинником, який робили спеціально для мене:
Крута тепер я :)))))))))
Дякую дівчатам за приємні і милі серцю подарунки! І всім дякую, хто розділив зі мною радість!



16 коментарів:

  1. Пусть и поздно, но с прошедшим тебя!)) Всего самого светлого, доброго и вдохновляющего!

    ВідповістиВидалити
  2. гарнющі подаруночки) з днем народження! Нехай кожен твій день буде сповнений таких же світлих і радісних емоцій!)

    ВідповістиВидалити
  3. Аліночка,вітаю з минувшим Днем народження,нехай всі мрії здійсняться!!!!!
    Подаруночки чудові!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Аліночко, вітаю! Сонечко, бажаю тобі всьго самого доброго та приємного! Нехай кожен день тобі радість приносить! І багато-багато творчого натхнення! Подаруночки - чудові такі!

    ти будешь на відкритті Студії Київського Скрап-клубу?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! :)
      Мабуть, не буду - дуже хочеться в сб до Наташи потрапити, але теж не відомо, чи получиться...

      Видалити
  5. С прошедшим, Алина! Классные подарки, часы вообще отпад!

    ВідповістиВидалити
  6. І я приєднуюся до привітань! Усього найкращого тобі, Алінка!

    ВідповістиВидалити
  7. Ого які подаруночки класні)) Вітаю з особливим годинником і поповненням в сімействі бедриків!

    ВідповістиВидалити
  8. Алиночка, с прошедшим тебя днем рождения! Желаю много радости и счастья, мила, любви, добра!
    Прекрасные подарки!

    ВідповістиВидалити
  9. З днем народження! Вішачок звичайно класнючий, але мене годинник вразив!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Кльові подаруночки! А годинник - та взагалі бомба! Ти тепер точно вся в бедриках :-)))))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug