неділя, 24 лютого 2013 р.

Будинки мрії

У мене незабаром ціла вулиця з"явиться, а то й невеличке містечко)))) Ще декілька раз з"їздити на виставку (усі за один раз не цікаво купляти)))).... Вчора відвідала Медвін, привезла  такі 2 будиночка і одразу внесла фарб у їхнє життя:
 Я, звісно, живу у фіолетовому :) Не тому, що мені все фіолетово))) А котик рудий нехай не вводить в оману (котів рудих я не люблю) - то сусідський прийшов в гості  і чемно чекає, поки наша біленька красуня причепуриться))))  Просто у цьому будиночку дуже затишно... І джонатан росте біля нього...
висота будинків 6 см
Думаєте, у сусідів в буді пес живе? То вони тільки на перший погляд здаються неоригінальними (стіни білого кольору))) - у них там ведмідь (7,5 см)! Та ще який - ходить у плетеному власноруч  светрику і любить пити чай (з малиновим варенням)...
А це фото з будівництва станом на 24.02.2013:
Веселого настрою ;-)

38 коментарів:

  1. Ого, яка цікава історія! Дійсно, в тебе ціле містечко, затишне, миле, з чарівними жителями та їхніми вихованцями:) А ти полюбляєш яблучка? Я б теж жила у фіолетовому:) І ходила б в он те кафе... Там варять найсмачнішу каву у Ciudad de Mariquita :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. яблука люблю, але якимись хвилями - можу їсти, їсти,їсти їх..., а можу просто дивитися на них :)))))
      Так, кава там найсмачніша...
      ¿Cuántos ilusiones tiene la ciudad? пісеньку таку вчили))))

      Видалити
  2. гуляючи по блогах бачила звіт по медвіну. і от на фотках я для себе виділила саме ці будиночки! Вони такі.. такі.. казкові просто!!!
    в тебе вийшли такі милі - яскраві, але разом і з тим затишні :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) я минулі рази таких будиночків не бачила - то, певно, новинки їхні... А ще у них є більші будиночки - десь см 10-15 у висоту!!! Але ж не все одразу ;)
      Дякую!

      Видалити
  3. Ого! ти вже спавді цілий мікрорайон забудувала! А мені біленький сподобався (буду неоригінальною :-))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. )))) у вас ведмідь в буді))), а ти кажеш, не оригінальна! А всередині скільки всього!!!!! Чого тільки одні шторки новорічні варті!! Зовнішність оманлива....

      Видалити
    2. ААааа! до мене щено дійшло - ми сусіди!)))))) Класно!

      Видалити
  4. ОООО, які вони!!! я вже давненько на них заглядаюсь))) та де ж мені до столиці на виставку добратися))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Інформацію прийнято ;) Я би вчора більше купила, але була набігом там...

      Видалити
    2. Думаю, я б теж не встояла перед таким крамом, мене врятувало те, що в нас поки таких не зустрічала... А то б... ехх...:))

      Видалити
  5. Я просто в захваті! Скоро ціле місто розбудуєш))))
    Мені надзвичайно сподобався ведмедик))) Ще й з малиновим варенням..мммм

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. той аромат малинового чаю мене до нього і привів :)
      Надіюся, містечко розростатиме...

      Видалити
  6. Такі гарнесенькі будиночки, немов у казці побувала!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, казкові... У таких і життя казкове ;)
      Дякую!

      Видалити
  7. Ого, як цікаво! В тебе Алінко, вуличка мрії з"явилась,з такими затишними будиночками))!

    ВідповістиВидалити
  8. Я в восторге! Домики классные. Я бы тоже выбрала фиолетовый, там и окошки с занавесками поуютней выглядят, и белый заборчик возле дома - моя мечта, да и феолотовый мой любимый цвет :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Нехай наші мрії здійсняться найближчим часом!!!!

      Видалити
  9. Які милі будиночки! Николи таких не бачила.

    ВідповістиВидалити
  10. Алиночка, не перестаешь меня удивлять!!! Какая прелесть!!! какие они уютные, позитивные, яркие, жизнерадостные! А из чего они? Чудесные такие!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Фігурки дерев"яні,здається, лазерна різка - вони так смачно пахнуть))) - шашликами :) А ззаду за бажанням можна приклеїти магніт (я приклеїла), а можна будь-де їх використовувати...

      Видалити
  11. :) Чудові будиночки! Классно так вийшло!
    А я свої так і не можу розмальовувати. :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую :) У мене, зазвичай, все довго лежить, а тут якось так зорі стали, що розмалювала одразу! Тепер хочу ще))))

      Видалити
  12. :)))) Я б на такій вуличці із задоволенням поселилася, так мені вже ця америкосія набридла... а у вас там ще такі сусіди неординарні хоч і з "з білими стінами"!
    П.С. Дякую за такий пост, так приємно читати :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. )))))))))
      буду прикликати здійснення мрії ще й писаниною :)

      Видалити
  13. Клас-клас-клас!!! Хочу жити на такій яскравій вулиці - вийдещ, глянеш, а навкруги веселка і один позитив))

    ВідповістиВидалити
  14. Алиночка, будиночки і ведмедик такі дивовижні!!! Ти справжня художниця!!!

    ВідповістиВидалити
  15. Спасибо Вам за такой теплый отзыв! Нам очень приятно, что Вам понравилось то что мы делаем! Особенно упоминание запаха шашлыков! Они и правда так пахнут))) С Вашего позволения мы добавим Ваши фотографии себе в альбом!
    Присоединяйтесь к нам на фейсбуке))
    с уважением, Sky Swallow

    http://ru-ru.facebook.com/pages/Sky-Swallow/257267647738486

    ВідповістиВидалити
  16. Оооо, які гарні будиночки! Обожнюю ці заготовочки, нажаль ще не навчилась їх розфарбовувати :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! :)
      треба тоненький пензлик - і все получиться! ;)

      Видалити
  17. Яке цікаве місто будується! Я б мешкала у тому оранджовому, над кав'ярнею. І щоранку спускалася б сходами до кав'ярні на ароматну каву та хфранцузькі булочки )))
    Ідея з вулицею з магнітних будинків шикарна! А можна я її поцуплю... Я теж... хочу ...таку...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ех, щось заморозилося моє будівництво... Нічого, скоро Медвін, а значить буде нова вулиця ;)

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug