субота, 23 лютого 2013 р.

Корона німбу не завада ;-)

Ще один блокнотик :)
Формат А5, понад 100 аркушів.


У тебе сьогодні оновлена шкіра,
Нова філософія першого звіра,
Життя – королівський стиль.
Неначе у шахи, ти граєш із Богом,
Пливе чорно-біла, клітинна дорога
Зпід ніжок струнких, як мотиль.

Спочатку пішак ти і пушечне м’ясо,
Одна з багатьох, хто вклоняється часто,
І носить сіренький піджак.
Болючо нагайкою стьобає плітка,
І очі сльозяться, неначе в сирітки,
І все у житті не так.

Твоє завдання уперед по клітинках.
Остання лінійка - для мудрої жінки,
Де ти королева вже.
Який в тебе захист – чи ферзь, чи коник,
Жертовний вогонь їх утробу зломить,
Ти лиш усміхнешся: « Невже?»

Ти правила гри пізнаєш потихеньку,
І наче гросмейстер, ходи витребеньок
Спочатку до heppi end.
Не раз розіб’єш соромливі коліна -
Тотожньо розбою від Тарантіно,
Й розірвеш серця жоржет.

І партія перша, і партія п’ята,
І партія бою тече стодесята,
І ось перемоги мить.
Солодка, як цукор, медова хвилина,
Бо ти враз змінила і статус, і чина,
- Гей, ляльо, тебе навчить?

Ти – загадка жінка, ти мрієш метою,
Твоя наполегливість є золотою,
І символ твій – сонячний лев.
Бо мало вродливої посмішки стерва,
Для того, щоб лицарі мліли і перли
На шиях у королев.
Юлія Івченко

23 коментарі:

  1. Аліна, блокнот справжній королівський!
    Дякую, за поезію!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!
      Поезія і мене причарувала - я її декілька разів перечитую "за раз" :)

      Видалити
  2. Надзвичайно. Як мені подобаються твої блокнотики!!!! ММм, ще й такий королівський))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) Дякую, Катя! Цей блокнот мені ніби й подобається, але якийсь він "не мій", чи що...

      Видалити
  3. Алінко, ти вже просто майстер ніжних вишуканних стильних блокнотиків!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Але й класний!Для королеви-все королівське!:)

    ВідповістиВидалити
  5. Відповіді
    1. ЕХ.... куди там мені до тебе... Але я стараюся! :)

      Видалити
  6. Просто шикарний блокнот...мрія королеви:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О!!! Якщо у королеви така мрія - то це ж чудово! ;)
      Дякую!

      Видалити
  7. Ой, щось твій блог мене не хоче :-( Пишу знову...
    Королівський, вишуканий! Добротно зроблено, не підкопаєшся :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. як не хоче???? Я йому зараз проведу лекцію!... Не хоче... Бачиш, який наглий! :))))
      Ну, знаєш, люди до чого завгодно можуть підкопатися... Така їх натура - підкопуватися)))

      Видалити
  8. Блокнот шикарний, з натяком на "посаду" :) Вірш чомусь спочатку мене збентежив, чи то просто сьогодні не той настрій... Гостро. Потім ще перечитаю. Але байдужою не залишив, сонячний лев :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. посадова книга)))))
      Вірш не простий... Я його з разу четвертого полюбила :)

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug