понеділок, 18 лютого 2013 р.

Не мала Алінка клопоту...

і замахнулася на участь у виставці))))))))))
Вчора був один з пам"ятних для мене днів - вперше була присутня на хендмейдній виставці у ролі учасника... Вражень багато, емоцій теж))), фото - не дуже :) 
Мій столик))) 
У планах було зробити багато всякого, але обставини не дозволили - то жабки, то захворіла... І я переживала, що матиму не достатньо робіт... Я взагалі переживала - що тут приховувати...
Висновки  зробила такі: як подія, виставка корисна - я поспілкувалася з багатьма цікавми людьми, але у фінансовому плані - збитки... І не тільки у мене. Певно, просто не те місце і не той час... А може, люди ще не доросли... Бо тут питання навіть не у вартості роботи - багато людей підходило, роздивлялися із захопленням, хвалили))) і ВСЕ! Навіть не питали ціни))))) Оце мене найбільше вразило... Були, звісно, унікуми, яким річ подобалась, але якби там були "перламутрові гудзики", чи  розмір інший, чи ще щось - ніби це не оригінальна річ ручної роботи, а одна з багатотисячної фабричної партії! А от дівчинка років 9-10 з цікавістю роздивлялася усе і вкінці сказала:" Це ж скільки роботи!" Отак-то....
Ну, і щоб завершити на творчій ноті, покажу кулона, який привертав погляди до мене)))):

Тепер буду відпочивати від всього...
А для вас - запитання: які три речі  на моєму столі найчастіше привертали увагу відвідувачів? Першому, хто відгадає, подарую щось зі столику ;))))) Підказка: речі з вишивкою.
ВІДГАДАЛА Лариса :) 

Найчастіше дивилися блокнот з Ейфелевою вежою, телефонну книгу і... ключник (з вишитим ключиком). Підвищена увага була також до мініатюр, листівки з сукнею і будинка для туалетного паперу))))) А одного хлопчика (близько 10 років)  зацікавив магніт з "зайчиком")))))

57 коментарів:

  1. Блокнотики наверное) Мне они очень нравятся в твоем исполнении!

    ВідповістиВидалити
  2. Уже не в первый раз читаю подобные отзывы от девочек после выставок. То ли люди еще не дошли сами от конвеера до ручной работы, то ли время такое - не те ценности. А дети искренние - им виднее)

    ВідповістиВидалити
  3. А еще наверно оранжевые совушки и телефон! Очень классные!
    Алинка, прости что наследила так много в комментах у тебя(
    Еще хочу сказать, что столик у тебя шикарным получился, я бы мимо пройти не смогла.
    И поздравляю с первой выставкой!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую)))
      1/3 ти відгадала))))
      Так-от я вчора сиділа і думала - скільки гарних робіт, скільки талановитих людей...

      Видалити
  4. Огого. Такі класні роботи. Мені все так сподобалось)) І навіть важко відгадати, що найбільше привертало увагу людей, бо тут все просто так і кричить: "Купуй мене, я краще))"
    Аде таки попробую відгадати: шпаківня, ось та ключниця, добре не бачу з бузьками і блокнотик з тістечком!!! Мені воно найбільше кинулось в оочі з самого початку))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І забула)) Вітаю з першою виставкою!!!!!

      Видалити
    2. дякую! :)
      мене трохи здивувала підвищена увага до тих 3-ох робіт...

      Видалити
  5. Вітаю з такою подією!:)
    Не знаю,що ті відвідувачі собі думали-столик аж валиться від чудових робіт!!!!Вони нічого не розуміють в красі!;-)Та сама хазяйка яка привертальноуважна!))))
    Ну,не дуже задовільний результат-це всеодно результат!Хоч будеш тепер знати:як воно?...
    Кулон відпадний!
    Не знаю,що там привертало увагу найбільше,а мене привертають увагу твої мініатюрні картинки!З совами така класненька!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      ага - знаю я тепер, як воно...
      Мініатюри привертали увагу, але не так, як ТІ 3 речі :)

      Видалити
  6. Вітаю з першою виставкою! Кулон шикарний!!! А на столику все гарне, коли роздивляюсь, то навіть не знаю, що краще:) Але при першому погляді "зачепили" - телефонна книга, ключниця із синичкою і кулінарна книга з тістечком:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! Може, вона й єдина, хто зна...
      1/3 вгадана)))))
      Не знаю, може в очі кидалося щось інше, але брали найчастіше до рук ті три речі, одна з яких здивувала :)

      Видалити
  7. :) Блокнот с Эйф.башней или домик с аистами, рояль, зайчик-плейбой...может так?
    Поздравляю с выставкой!Стол твой хорОш, столько всего красивого!!!
    Вот я тоже заметила, что многие смотрят и даже цену не спрашивают...грустно. Но лучше все-таки - ужесли покупают, то те кто знает цену ручному труду и те кто умеет этим восхищаться!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. 1/3 вгадала))))
      Я, коли готовилася, то згадувала вашу з Олею виставку... І для робіт своїх поробила з крафту і скрап-паперу пакуночки з стрічками :) А ще, цікаво, що всі візитки розібрали -для чого?)))))))))))
      І то правда - нехай краще купує той, хто цінить!

      Видалити
    2. :) У меня хитом был "газетный" блокнот, так вот я и на твой с башенкой подумала!
      А у нас визитк мало кто брал...возьмут почитают и на место положат)))

      Видалити
  8. Алина, поздравляю с выставкой! :) Первый опыт тоже немаловажен! Я думаю, что внимание привлекали блокнот с телефоном, брелочки и вышитый домик. Обложки с Парижем и пирожным тоже классные. У тебя много красивых и оригинальных вещичек :) Молодец!

    ВідповістиВидалити
  9. Брелочки, блокнот з телефоном і зайчик-плейбой)))) Мені вже аж самій цікаво що то таке привертало увагу))))

    ВідповістиВидалити
  10. Алінчику, це так класно поярмаркувати!!! шкода, що збитково вийшло, але досвід безцінний. В мене очі розбіглись як я на твій столик подивилась!! А серветок в тебе скільки!!! Все красивуще!! а кулон - фантастика взагалі!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та я й не шкодую, що так сталося :) Я серветок трохи продала - вже місця для нового з"явилося)))) І як казав мій чоловік - і все залишилося)))))))

      Видалити
  11. Алиночка, поздравляю с первой выставкой!!!!!
    У тебя на столе столько богатства!!!!!!!!!!! глаза разбежались:))) Кулон - бесподобный!!!!!!! Шедевр просто!!!!!!!
    Мне конечно всё нравится,но рискну предположить, что больше всего привлекали внимание твои блокноты с вышивкой, обложки на паспорт и вышитые сердечки:))))
    Ты совершенно права, вещи ручной работы покупаются определёнными людьми, которые знают им цену. А другие пожимают плечами и говорят, ну и что тут такого, цветная бумага (о скрапбумаге даже понятия не имеют), я тоже так смогу. Вот и попробовали бы.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!
      Значить, мої роботи не для тих людей, що були на вистаці :)))))

      Видалити
  12. ВІТАЮ!!!! УУУУХУ! Хоч ти і розстроєна, але ж у світ вийшла і не побоялася, та й показати було що! Впевнена, що вежа, сови помаранчеві і блокнот з гіацинтом - хоч я ще б додала оте сердечко на обкладинці, підсніжник-мініатюру і косметички... і ще вишиті листівки, люблю їх дуже :)
    З почином! Заздрю тобі по-білому, а мені не вистачить духу підти на виставку зі своїм добром :-(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та я не розстроєна, здивована швидше за все))))
      1/3 вгадала)))))
      А в мене як довго духу не вистачало!!!))))) Але тепер ще хочеться - атмосфера там особлива... Але треба компаньйона, бо самій не дуже зручно, а просити когось придивитися за столом не надійно...

      Видалити
  13. Поздравляю!!! Столько всего!!! Алина, я так и не поняла, столько красоты и никто ничего не купил? А по-поводу трех вещей, даже не знаю, что сказать, если ты не ожидала, что они будут в фаворе... может блокнот с телефоном, обложка с оранжевыми совами и маленькие брелочки?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!
      так, ніхто нічого не купив.... Не мій день :)
      Блокнот з телефоном :)....

      Видалити
  14. Алиночка, поздравляю с участием! Хоть и убыточно, но все же интересно! Сколько всякой красоты! А от кулончика я в полном восторге! Ты - мастер миниатюр!
    Три вещи выбрать сложно - все такое оригинальное! Думаю, блокнот с башенкой, рамочка с сердечком и невозможно милое, малюсенькое чудо с "божьими коровками"! Хотя все блокноты шикарные, каждый по-своему и лично я бы вцепилась в них и в косметички :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. мініатюри мені подобаються)))) Люблю маленьке :) А з приводу збитків я не заморочуюся...
      Блокнот з вежею :)...

      Видалити
    2. Алиночка, по комментариям, пока угадывали, стало понятно, что всем нравится разное и кидается в глаза, а у тебя работы такие разнообразные, что по душе каждому!!!! Хотя блокноты явные фавориты! :)

      Видалити
  15. Алінко, скільки краси!!! Прийми й мої вітання з першою виставкою, бажаю успіхів! Твої роботи варті достойних покупців.

    ВідповістиВидалити
  16. Поздравляю с первой выставкой!В любом случае - это опыт. А что касается самой востребованной тройки,то мне показалось, что это домик с синичками, блокнотик с телефоном и рамочка с подснежниками.

    ВідповістиВидалити
  17. А столик получился очень красивый. Работы все привлекают внимание (не говоря уже о хозяйке с кулоном :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!:)))))
      столик мав бути квадратний..., але получився круглий :)
      Блокнот з телефоном :),...

      Видалити
  18. вирішила довго не мучити))), телефонну книгу і блокнот з Парижем відгадали... Тому, залишилося відгадати тільки останню річ...

    ВідповістиВидалити
  19. Аліна, вітаю тебе з такою знаменною подією!!! в будь-якому випадку - це безцінний досвід! :)
    Запрошую до себе на рукодільну карамельку :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!
      всякий досвід корисний. я б не сказала, що цей мій досвід негативний - просто без прибутку ;)

      Видалити
  20. Вітаю з першою виставкою!!!!!!! скажу тобі з особистого досвіду, все залежить від...... не знаю від чого, але з моїх чотирьох ярмарок одна теж була ну зовсім ніяка, але інші ж то були дуже навіть продуктивні! А стільки позитиву та нових емоцій! Так що вважаю, що в будь-якому випадку - ВОНО ТОГО ВАРТЕ! А брати когось в компаньйони потріббно, так набагато легше і веселіше :-))
    В тебе чудовий столик! І ти - просто суперово виглядаєш! Так тримати! Не знаю, як кому, а от мої фаворити - телефонна книга, блокнотик з вежею та будиночок для ключів (з вишитим ключиком) :-)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую :)
      Я довго вагалася щодо участі у цій виставці, бо то такий торговий центр, де людей не багато, але він не далеко від мене :) А люди ж для участі з інших регіонів приїздили!.. Треба на музейні гостини в Рівному збиратися))))))
      Тепер розказуй - вебкамеру мала над моїм столом?))))))))) Так, найчастіше цікавились Парижем, телефоном і ключником, при чому увага до останнього мене, відверто, здивувала...Дехто не знав, що то таке, але в основному знали :)
      Чекай щось зі столика і з-під столика)))))))))

      Видалити
    2. Давай до нас, справді! принаймі, хоч поспілкуємося вживу :-))))
      А я, напевно, якраз і є той "середньостатистичний" споживач :-)))))

      Видалити
    3. О, невже приїдеш? Тоді ми з Ларисою будемо по черзі приглядати за столиком:) І продамо все-все:))))

      Видалити
  21. Можливо тримач для фото чи записів, чи ось та маленька мініатюра з вишитим підсніжником? Чи косметички, к кексиками особливо...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) підсніжник чомусь мало привертав увагу - більше сови маленькі, а сумочки-чашечки ставали помітними тільки після того, як я їх показувала)))))

      Видалити
  22. Алінко,ВІТАЮ-ВІТАЮ-ВІТАЮ!!!! Яка ти смілива, що наважилась, я б мабуть ні))) Стільки робіт, всі разноманітні і неповторні, навіть не знаю які в мене у фаворитах - всі класні))

    ВідповістиВидалити
  23. Вітаю з участю у виставці! Вперше, мабуть, завжді важко і дещо не сміло, а далі буде простіше:) Столик був так гармонійно "укомплектований" :) На превеликий жаль, в нашій країні багато хто відноситься до ручної роботи дещо зверхньо. Розуміють всю суть майстрині або справжні цінителі. Будемо сподіватись, що цінителів стане з часом більше :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! :)
      Хм, а далі буде? ;)))))))
      Люди дивно поводилися - багато хто наче боявся підійти - стоять і здалеку дивляться, обговорюють... Кажу їм - візьміть, подивіться - втікають...))))Ех...

      Видалити
  24. Ну це подія!!! Вітаю))) Ти знаєш, я у багатьох дівчат читала, що виставки себе не виправдовують у фінансовому плані, це швидше щось із ряду "на людей посмотреть- себя показать". Але всерівно- то є безцінний досвід))) Тому ти умнічка, що наважилась)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Оля!
      я спілкувалася з майстрами, вони хоч щось продали, а ж то нічого!)))) Хоча, вони 2 дні були, я один... Казали, в сб люди активніші були і більше їх було... Але то все дрібниці :)

      Видалити
  25. Скільки ж краси у тебе зібралось! Вітаю з першою виставкою! Я думаю в нас ще довго будуть такі люди для яких нема різниці між фабричною листікою за 3 грн та листівкою ручної роботи за 30 грн.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!
      так-от - головне, щоб до таких людей не потрапляли наші листівки, бо як я вже писала колись, потім шкода бачити їх у відрі для сміття....

      Видалити
  26. Алиночка, очень было интересно прочесть и твой пост о выставке) Верю, что одной сложновато, хоть мы были вдвоем, но иногда не справлялись) Мое мнение ты тоже уже прочла, я подходила к твоему столику))) но как-то постеснялась, думаю помнишь ты меня со встречи или нет) мало ли) подержала в руках твою телефонную книжечку, она и правда чудесная))) я вот вышивку обожаю, но пока сделала только один блокнотик с вышивкой, а у тебя столько работ - и открытки, и блокноты, о кулончике я вообще молчу, шедевр! Так что не грусти) думаю следующие выставки будут намного успешнее))

    ВідповістиВидалити
  27. Ага, тепер я зрозуміла. Хто ж читає пости ззаду на перед :))) чи то навпаки... По-перше - вітаю з дебютом! Як би там не було - це новий корисний досвід. Сама я вже маю такого досвіду трохи:) І можу сказати, що ніколи не вгадаєш ситуації.
    Звичайно, шкода, коли готуєшся, а результату ніби нуль. В мене так сталося минулого літа в Рівному. Підходили, брали візитки, роздивлялися, одна цьоця дуже довго розглядала досочку на витягнуту руку від себе, а тоді сказала, що малюнок там намальовано КРИВО:))) І хотіла купити її за якихось там пару грн. Я не далася :)))) І це все, тоді не купили просто взагалі нічого - такого раніше не траплялося:) Тепер я вже думаю про ті наші музейні гостини - чи варто?...
    Завжди щось купували, хоч кілька речей, а позаминулого року в Новограді - взагалі верталася додому з порожньою сумкою! Про візитки насмішила - я теж думала, навіщо їх збирають, може, для колекції... Цей товар завжди розходиться на ура:) Мусила вже собі замовити про запас. Хай беруть, як подобається :)
    Столик твій гарно укомплектований, речі з вишивкою і мою б увагу привернули! Найбільший МІЙ фаворит - КУЛОН!!!! Це щось неймовірне. Я фанат таких речей, та ще й з вишивкою... Ніколи раніше такого не бачила.
    Бажаю нових ідей і ніколи не зупинятися! Хай щастить!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От трапляються ж такі тьотки!)))) Ну, повіримо їй, що малюнок криво намальовано - цікаво, для чого їй дощечка з кривим малюнком???)))) Ех...
      Гостини треба))) Участь ж в них нічого не вартує? А тут ще купу укр.поетів заплатити довелося... Єдиний, хто точно не в мінусі - організатор :)
      Кулон специфічний - я люблю різні прикраси, але на моїй роботі був дрес-код, тому вже й відвикла від такого))))

      Видалити
    2. Оу, дівчино, то ти ще розлучалася з поетами... Тоді твій аргумент дійсно важить - гостини безкоштовні. Хоч - танцюй на столі, хоч продавай... Тоді піду! :))

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug