неділя, 10 лютого 2013 р.

"Позвони мне, позвони!.."

У час тотальної мобілізації таке явище, як телефонний записник, стало дуже рідкісним. А дарма - краще зайвий раз перестрахуватися, ніж потім у скрутній ситуації бути безпомічним... Ось приклад з мого життя: на другий робочий день за моєї 5-хвилинної відсутності на робочому місці у мене з сумки  поцупили телефон з гаманцем  :( Окрім  шоку і смутку від того, що сталося, я ще й була б без номерів телефонів, якби вони не були записані у блокнотику :-)
А ось така телефонна книга може комусь знадобитися для... перестраховки:
Розміри записника 9х16см, що дозволяє йому поміститися (при бажанні) у не великій сумці ;-)
***
Покажу ще парочку дамських листівок (я все до 8 Березня готуюся)))):
Розміри 10х15см, всередині листівки мають кишеньки для подарунків :) 
Не перестаю дякувати Оксанці за папір ;-)
Листівки створені на аматорському рівні - НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ!




18 коментарів:

  1. Які цікаві,загадкові)))) листівки-для справжніх леді!Папір класненький;-)
    А записник-чудо!Такий гарненький телефончик і-горошки!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так - з такого паперу і творити приємніше і легше :)
      Горошики шоколадні такі :))

      Видалити
  2. Тефефонна книга, я вважаю, річ неохідна. Сама записую важливі телефони у записник, так як сам телефон річ не надійна, чудова ідея зробити такий записничок!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. впринципі, альтернативою може бути комп"ютер - у мене є програмка спеціальна для телефонів і адрес, але ж і на комп надіятися не треба чи на електропостачання :)

      Видалити
  3. В мене є записничок, правда зовсім не такий гарний (потрібно поміняти))), бо теж після втрати сімок і заглюченного телефона зрозуміла, що без паперового зберігача не обійтись))
    Алінко, блокнотик гарнюній і схожий на шоколадку))
    Листівки класні, пора і собі братися за підготовку до жіночого свята.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. теоретично, і паперовий зберігач не надійний, але все ж краще такий мати :)
      Дякую! Мені він теж шоколадку нагадує ;)

      Видалити
  4. Алінко, записничок чудовий - шоколадний:) А в мене немає записника, хоча весь час думаю, що він мені необхідний. Є така тенденція в мене - забувати телефон:) Пдзвонила б з міського, але ж номерів не знаю:)
    Листівки загадкові, згодна з Людмилою:) Повинна сказати, що твої листівки набувають нового стилю, дуже гарні.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. надіюсь, це не означає, що до цього мої листівки були не гарні? ;)))))))) А якщо серйозно, то все папір - в усіх видах творчості матеріали відіграють одну з основних ролей...

      Видалити
  5. Записник мене вразив-ТАКИЙ класний, дійсно, асоціюється з шоколадкою!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Аліно, ну ти й швидка! Телефончик дуже гарний, нового не скажу, але мені теж шоколадку нагадує :-) Молодець, що до 8 вже готуєшся, я ще й не починала, листівочки ніжні, для тендітних леді
    А в мене є записник для телефонів, і чоловік з мене сміється, що я туди записую номера ...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. у мене є таємниця, але якщо я її розкрию, то у мене її не буде)))) Тому через тиждень усе стане зрозумілим ;)
      А чоловік дарма сміється - "Что написано пером, того не вырубишь и топором!" :)

      Видалити
  7. Чудова ідея, та ще й "джолато чоколато, дольче наморато", чи якось так :))) Я кілька разів намагалася завести собі такий меморандум, бо теж бувало всяке - то картка, то телефон підводив, бо мобільні напам"ять вивчити просто неможливо, та й для чого - можна ж записати! Але так і не спромоглася... Треба буде знову подумати над цим питанням :) Листівочки елегантські такі, дамські-предамські!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ДЯКУЮ! А в мене є такий меморандум - вже років з 20 є))))) Листочки такі пожовклі - вінтажні))))) Деякі записи вже не акутальні, але так цікаво їх переглядати...

      Видалити
  8. Мне книга очень понравилась. Люблю такие мелочи, которые украшают повседневную жизнь.

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже гарненькі дамські листівочки!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug