пʼятниця, 1 лютого 2013 р.

4 тижні до весни...

Мені дуже подобаються перші провісники весни  - підсніжники. Але оскільки квітка ця занесена до Червоної книги України і її зривання-продавання-купування-дарування карається законом, можна любуватися такими підніжниками - не в"янучими :)
 Подарунковий комплектик :-)  Рамочка для підсніжника фарбовано-зістарена: 
 Розміри рамки трохи більші за звичайну коробочку сірників:
А це сердечко піддавалося тортурам декупажу-зістаренню:

 Розміри сердечка 11х11см.
Ну, і листівка)))) Має свою історію...
Я ніколи нічого і нікого не ліфтила (я так думаю, принаймі :) Але тут у ЗДД усі ліфтять Оксанкину листівку - от і я спробувала. Хоча бачу, що із Зірочкою цю листівку нічого не пов"язує, хіба тільки те, що використала папір, виграний у неї :-) Але все-таки спробую з нею удачу - ну таке моє бачення тієї листівки! ;-) А не візьмуть - не ображусь)))





21 коментар:

  1. Справжній подих весни! Так ніжно і красиво!
    Я б і сама не відмовилася від такого подарунка! Супер! :)

    ВідповістиВидалити
  2. Очень нежно, такая вот трепетная весна! Хороший лифтинг, с твоей особенной частичкой! =)

    ВідповістиВидалити
  3. Все таке красиве і як завжди -у твоєму стилі!!!Алінко, я теж не за 100відсотковий ліфтинг-люблю копіювати чиюсь роботу, але зі своєї точки зору. Я не раз приймала участь у завданнях по ліфтингу, але ніколи мої роботи не відмічалию Думаю, що із-за тієї моєї точки зору.
    Бажаю удачі!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Очень нежный набор!!! Ну прям чудо чудесное!Нравится!:)Действительно ассоциация с самыми первыми днями весны, когда она еще календарная, а на улице снег:)

    ВідповістиВидалити
  5. Яка краса!!!!
    Таке все ніжненьке!!!
    Супер!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Який класний подаруночок! оце пощастить комусь;) Такий свіжий та ніжний!

    ВідповістиВидалити
  7. Як ніжно!!! Я сама обожнюю підсніжники! Дуже гарно! Дякуємо, що надихнулись роботою Зірочки ;-) в блозі ЗДД! ;-)

    ВідповістиВидалити
  8. Набор чудесный! Весенний! Подснежники - сама нежность!

    ВідповістиВидалити
  9. Алін, дуже гарно!!! І знову мініатюрні хрестики!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Аліно, яка ніжність!!! Все гарне, і картинка, і листівочка, і сердечко! Молодчинка!
    П.С. А ліфтинг не завжди схожий на прототип :-), точніше завжди не схожий...

    ВідповістиВидалити
  11. Ніжний, романтичний, весняно-свіжий і мрійливий комплектик! Обожнюю такі кольори)) і підсніжники)) В мами моєї на клумбі ростуть підсніжники, проліски і інші веснянні квіти - такий заряд позитивних емоцій отримую коли милуюсь ними раньої весни))

    ВідповістиВидалити
  12. Дуже гарний подарунковий набір-все продумано і підібрано!;-)

    ВідповістиВидалити
  13. Аліночка, комплектик просто фантастичний!! він так нагадує про ранню, теплу і чудову весну )) і квіточка наче справжня!
    ліфтинг чудовий, мені дуже сподобався!!
    Ти молочинка!!!

    ВідповістиВидалити
  14. Як гарно! Все в комплекті взагалі дивитсья неймовірно! Така ніжна зелень, і білі квіти... Чекаємо весну!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Оля! Чесно, декупажне серце трохи не таке,як було спочатку)))- я його переробляла 2 рази. А перший варіант мені більше подобався...
      Чекаємо-чекаємо :)

      Видалити
    2. Переробляла? Нащо... Що ж там було спочатку? Цікаво. Мене на переробляння не вистачає :)))

      Видалити
  15. Аліно, це неймовірний комплект!! Чесно кажучи, я до підсніжників ставилась спокійно, але здається твої витвори змінили моє ставлення в сторону захоплення:) Дуже ніжно!!

    ВідповістиВидалити
  16. Шикарный наборчик! Рамочка необычная, такая маленькая, но такая классная!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug