понеділок, 7 січня 2013 р.

"...ангели й люди весело празнують..."


 Ось такі ангелики співають на моїй ялинці про велике свято - Різдво Христове!



 Ангелики маленькі - 6 см, з легкістю поміщаються у руці:
навіть удвох:
Це перша моя робота цього року - шила я їх 2 січня)))) - дуже хотіла мати таких на своїй ялинці! Поки задовільнилася двома :) 
 Після них я зрозуміла, що такий розмір - це мій розмір!! І що не менш важливо, тканини на них багато не треба! (МК)
Полетіли мої  ангелики колядувати у "Завдання для душі"  - може, щось наколядують у новому  завданні :) 

Христос народився! Славімо Його!



28 коментарів:

  1. Алінко, які ж вони малесенькі твої ангелики)) Такі собі мініатюрні чарівники, що співають гарних пісень і закликають в хату всі позитивні добрі події.
    Чудова перша робота цього року!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Юля! Надіюсь, що так і буде - понакликають нам всього найкращого! :)

      Видалити
  2. З Різдвом!
    Ангелики надзвичайні!!! Отому в червоному платті я б причепила віночок :-) А я б такого розміру не взялася нічого робити. То не мій розмір. З вдалим початком року!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Та дівчинка у червононій сукенці дуже примхлива - у неї ж зачіска гарна))), який віночок? :)

      Видалити
  3. Які ж гарненькі!!! Аліночко, щасливого Різдва!

    ВідповістиВидалити
  4. Чудові!! Дуже-дуже гарні янголятка))) Хай вони принесуть тобі перемогу у конкурсі і вдалий рік ;)

    З Різдвом Христовим! =)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Марино! Я то не за перемогою, просто моє творіння співпало у часі з тим завданням)))))

      Видалити
  5. Які гарнесенькі й малесенькі!
    Чудова робота!От ти й молодчина-вже встигла в новому році навитворяти!;-)
    Веселого Різдва!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ага, встигла)))) То я просто в тому не встигла :) Але яка різниця, коли?, головне - зробила ;)

      Видалити
  6. Які крихітки! Аліна, мабуть ти дуже хотіла іх мати, що вже 2-го січня взялася за голку:) Але це того варте - ангелочки вийшли гарні!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. мабуть)))) Що цікаво, що першого січня у мене були різні роздуми, в т.ч. на тему того, ЩО я роблю, і твердо було вирішено не розмінюватися на дрібноту всяку, а вишивати картину... Ага))) - так і зробила))))

      Видалити
  7. Алінко, із святом різдва Христового! Здоров"я, достатку і творчих звершень. А чудові ангелики нехай принесуть першу перемогу в цьому році і започаткує низку перемог!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валентино! як вже писала вище, я не за перемогою, я просто так :) Але якщо буде воля на пермогу - радітиму)))))

      Видалити
  8. Веселого Різдва! Які чудові маленькі персонажики! Та ще й перші в цьому свіжоспеченому хрусткому році :) Просто суперові, бажаю успіху!

    ВідповістиВидалити
  9. Алина, чудесные и очень красочные малютки! Здорово!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо!!!! Очень приятно такое слишать от Вас! :)

      Видалити
  10. Ангелики, пречудові ))) Сподобались дуже )))
    Вітаю з Різдвом! Всього найкращого ))

    ВідповістиВидалити
  11. Срібне мереживо сніжинок, багатоголосий гомін заметілей, незабутній коктейль мандаринів та хвої у морозному повітрі переконливо нагадують нам, що настала найчарівніша пора року. Нехай же це Різдво принесе тобі радість справжніх див, казку здійснення омріяного і віру у красу та привітність оточуючого світу, а щастя ллється в оселю дзвінкою колядою!

    Які манюсінькі ангелочки! :-))))

    ВідповістиВидалити
  12. Надзвичайні янголята!!! з такими охоронцями рік просто мусить бути вдалим і щасливим!

    ВідповістиВидалити
  13. Алінка, такі милі ангелятка і такі мацюпусічки, і детальок так багато, одним словом, красивущо вийшло)))))) мені б напевно терпіння не вистачило таких масіківпо пошити)))

    І спасибі, що твориш разом із блогом "Завдання для душі"))

    ВідповістиВидалити
  14. Ангелочки такие славные, прям ми-ми-ми. Очень нравятся)))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug