субота, 5 січня 2013 р.

Різдвяні смаколики :)

Раніше я була байдужою до імбирного печива, але вчора спробувала спекти і... тепер це мої улюблені різдвяні смаколики! ( і не тільки мої))))
Рецепт брала тут . Єдине, що змінила б - менше гвоздики, але то на мій смак :)
Глазур робити не було бажання і часу, тому розмалювала тим, що мала)))):
Пряникового чоловічка у нас нема, зате є білочки, коники, зайчики, ведмедики, ялиночки, сердечка....
А допомагав мені такий ельфик:
У АРТклубі якраз проходить завдання - Різдвяне тістечко. Подарунок чи прикраса?
То я тепер точно знаю, що такі тістечка не тільки прикраса і подарунок, а й смакота неймовірна!

24 коментарі:

  1. Алінка, з Новим роком! Гарне печиво напекла! Я саме збиралася пекти імбірне печиво на Різдво, от спробую рецепт:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З Новим роком! :)
      Рецептів багато передивилась, але цей мені найпростіший. Та й, врешті, звичайне медове печиво, тільки з імбиром і гвоздикою))))

      Видалити
  2. Ха, я теж за цим рецептом пекла :-)))) А гвоздики в мене не було достатньої кількості... тому фнормально вийшло :-) А чим це ти його розмалювала? Я з розгону стільки тої глазурі зробила, що тепер надовго вистачить :-))) А ельфик твій - молодець!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а знаєш, сьогодні вже не так відчувається гвоздика - сьогодні печиво ще смачніше, ніж вчора!
      Розмальовувала я цукровими олівцями:
      http://roolen.moifoto.ru/9396/f2952388
      Вони в мене з літа залишилися, тільки ельф жовтого за диван закинув...

      Видалити
  3. Яка краса!!!!!
    А з таким помічником всяка робота вмить стає легкою))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ага :) Той помічний був головним дегустатором і розкладатором)))))

      Видалити
  4. Печенье красивое и судя по твоему отзыву очень вкусное, спасибо за ссылку!
    Кажется, я разгадала секрет этого печенья: всё дело в помощнике!!!:)
    Алинка, у меня еще к тебе вопрос, у моей вязанной ёлочки ведёрко временное, хочу его поменять, так как декупаж не получился, но по-моему я у тебя видела такие ведёрки с декупажем, подскажи твою ссылочку, хочу ещё раз рассмотреть, может получится ещё что-то исправить в моём ведёрке?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, печиво смачне! Сьогодні ще смачніше! (треба було більше напекти))))
      Відеречко моє тут:
      http://alina-shekel.blogspot.com/2012/11/blog-post_21.html
      Чесно, воно - невдала спроба кракелюру за допомогою ПВА, але получилося цікаве - фактурне))))

      Видалити
    2. Алинка, можно в своей статье указать что я у тебя идею утянула?

      Видалити
    3. та це ж не моя ідея :) Але моє виконання ;)

      Видалити
  5. Смакота!! Молодець помічник, стільки краси з мамою натворив))) А ми сьогодні з Марком будемо пекти печиво)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та якби не Влад, я б пекла традиційне печиво на горілці)))) А він зранку помітив на кухні дощечку з ельфами(подарунок від Олі з Бамбетлю))), розглядав її довго, побачив там прянички, хатку, чайника, вікно...))) і носився з нею, примовляючи "Мммм.Пря!")))) - прийшлося самим робити "Мммм.Пря" :)

      Видалити
    2. Завдяки нашим малим ельфам ми самі можемо відчути свято як діти))) а це так класно)))

      Гарного вам Різдва!!!

      Видалити
  6. С рождеством наступающим))))
    а мы имбирное печенье на Николая печем;)
    Эльфик так уже подрос))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Наталю!
      Ох, і не говори - коли той час промайнув???

      Видалити
  7. Оу ,яка краса! Це ж та дощечка на фоні :))) Я теж захотіла "МММ.Пря"... Спекти? Піду читати рецепта ,якща в хаті все знайду - то теж спробую! :))) Дякую за натхнення!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. будь ласка :)
      Печи - буде у нас тут справжня пряникоманія ;)
      Дощечка ще та ;)))))

      Видалити
    2. Ура, спекли! Воно дуже класне! Пишу про це...

      Видалити
  8. Ох-хохо! Виглядає дуже апетитно! А от про горілку забудь, ми тільки за здоровий спосіб життя :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. забуду :) Але на Великдень згадаю - ну, смачні ж вони!))))

      Видалити
  9. Аліночка, дуже апетитні пряники!!! Ми такі ж самі з синулькою кожен рік на Різдво печемо.
    З Різдвом Христовим!!! Нехай Господь береже вашу сім"ю!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Супер печенько.. Так смачно виглядає, що в мене зараз в 12 ночі слюнки потекли))) Треба буде своїм дітлахам таке спекти, правда в мене від допомоги таких ельфів, вся кухня в муці)))
    Дякую за участь в завданні, Арт клуб))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug