четвер, 31 січня 2013 р.

Чи любите ви каву?

Я люблю))) Різну каву люблю і багато :)
Колись вже було у мене таке  сердечко, але тепер воно оформлене у магніт - такий своєрідний ярлик - нехай усі знають про любов до кави! ;)

В пору ранішню ласкаву
Зготував мені ти каву.
Кава пахла, бадьорила,
Сподівання в серці гріла.

Сонце на обід зібралось,
У мовчанку з нами гралось.
Що ж мовчанка допоможе?
Буркнув ти: – То кави, може?...

Розливає вечір ласку,
Ти зварив не каву – казку!!!
Вам без цукру? Ні, з казками!
Ще по чашці між думками.

Ніч! На небі зір без ліку!
Не заснути… аж до крику!
Ти шепнув: – Не кави, часом?..
– В печінках!!! З тобою разом!..
 :-)

23 коментарі:

  1. Люблю такі речі, бо саме вони створюють затишок) І хрестик, і кава, і магніт мені дуже подобаються ^__^

    ВідповістиВидалити
  2. Очень милый дизайн! Тоже вышивала такие)

    ВідповістиВидалити
  3. Миленький магнит для кофемана :)
    Пойти себе кофейку что ли сбацать :))))))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Людмило! У мене щодня до обіду такі думки про каву)))

      Видалити
  4. Алиночка, прелестная работа!!! Очень уютная, позитивная, с настроением!!! оригинально!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! та то я просто знайшла свої заготовки для магнітів, то вирішила їх використати :)

      Видалити
  5. Магніт дуже сподобався! А який вірш чудовий! Дякую)))

    ВідповістиВидалити
  6. Гарненький магнытик, а я каву люблю тыльки нюхати :-)))))) (кумедно звучить:-)))

    ВідповістиВидалити
  7. під час вагітності мене дуже дратували всі запахи, а от запах кави - ні :) Правда, я її тоді майже не пила, то теж викручувалася нюханням)))

    ВідповістиВидалити
  8. Ох і я з вами... Люблю - не те слово :) Це - частина життя. Це незамінний атрибут посиденьок на бамбетлі :) В мене виявдяється є 8 публікацій з таким тегом:))) Магніт чудовий, я і не знала, що можна таке витворити - є такі заготовки? Дуже гарне фото - і дякую за вірш! А каву з кардамоном пробувала?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. чого тільки тепер нема? :) Усе є!
      Дякую! у мене сьогодні був настрій фотографувальний, то трохи набавилася)))

      Видалити
  9. А я веду постійну боротьбу з собою і майже не люблю вже каву, ну тільки коли-неколи, на тиху ... гиги... А ти ще й свідоцтво про любов зробила :-) Смачненько вийшло!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. свідоцтво каволюбки :))))
      А я хлебчу її відрами)))) Бо інакше ніяк не проснуся...

      Видалити
  10. І я обожнюю каву, особливо з лимоном(можливо , це збочення, але я так люблю!!!!)
    А сюжетик я такий теж вишивала, але оформляла у міні-картинку!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та чому ж збочення? Є багато рецептів кави, я колись з апельсином пила :)

      Видалити
    2. Я каву з лимоном теж пробувала-Ірина навчила так збочуватись)))))

      Видалити
  11. Ні,я не люблю кави:)І деколи мене дуже дратує її запах...хоча,інколи я й випиваю філіжанку -коли вже хочеться чогось,а не знаєш-чого саме?...
    Магнітик прикольний і вірш дуже припав до душі:)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug