вівторок, 29 січня 2013 р.

Романтичний блокнотик

Ми маємо право мріяти,
Ми маємо право вірити,
Ми можемо бути зіркою
Чи просто дірявою діркою,
Ми можемо бути сніжинкою,
А потім, ставши сльозинкою,
Забувши, що ми розтікаємось -
ВПАСТИ.
Одександра Бердник

Це - одна з поезій, що є у моєму зошиті поезій...  Ще з підліткового віку я любила записувати вірші чи прозу, які мене вразили, у спеціальний зошит, і коли мені було сумно, я перечитувала записане, а відтак знала майже все напам"ять...
Такий ліричний відступ викликав у мене наступний мій блокнот - мені здається, він саме для таких записів призначений:
 Розміри 13х17 см , має 192 заквітчаних аркушів з афоризмами у деяких місцях (готовий поліграфічний блок).
Обкладинка м"яка з вишитим міні-хрестиком гіацинтом (?)
 Блокнот шукає ту, хто відважиться писати у ньому ;-)

Оскільки я вже в ефірі, покажу листівку, яка мені далася не легко, а після критики чоловіка з приводу "зайвого корита на ній" я засумнівалася у своїй профпридатності взагалі :))))))))
Розміри листівки 10х15 см.

А ще маю нові подарунки - від Валентини прилетіли листівка, штампи (випробувала одного метелика на вищепоказаній листівці) і надзвичайно красивий комлект для записів рецептів ( більше фото ТУТ):

І моя колекція АТСок поповнилися - від Злати отримала повара:
Дякую дуже за увагу до мене! :-)





30 коментарів:

  1. Красивий блокнот, якраз підійде для романтичної мрійливої панянки!!!Відкритка теж подобається-і нема там ніякого корита:)
    Вітаю з подарунками!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. скажеш це (про корито) Саші))))))
      Ех, де мої 16? Мені б такого блокнота....

      Видалити
  2. Очень нежный блокнотик! Да, отважиться писать в нем сможет не каждый! И открыточка понравилась. Никакого "корыта" не увидела :). А штампик внутри такой ажурный, делает бабочку просто невесомой!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Надіюсь, в ньому будуть записані гарні речі :)
      Я теж корита не побачила, але воно, виявляється, є)))))))

      Видалити
  3. Я теж маю блокнот із записами) Але маю його вже давно, тому він із магазину, а не зроблений власноруч( І ніяк не закінчується, бо великий і товстий)))
    Дуже гарні роботи!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ти мене розумієш! :)
      Так от і в мене звичайний грубий зошит, правда я обкладинку для нього зробила тоді зі старого календаря, то він (зошит) був на той час оригінальним)))))

      Видалити
  4. Супер нежный и романтичный блокнотик!

    ВідповістиВидалити
  5. Алінко, який романтичний весняний в тебе настрій вже, не дивлячись на заметіль))) Дуже-дуже ніжний блокнотик і неймовірно красивий!!!! І листівка прекрасна, нехай чоловік не вигадує))
    З подаруночком від феї Валі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я ж обіцяла тобі)))) Хоча, зовсім інше мала показати, але сьогодні настрій був блокнота фотографувати :)
      Ага, чоловік - фантазер)))ггг

      Видалити
  6. Дякую за цікаву поезію, я теж колись переписувала клаптики з книг, віршів і т.д. в один жовтенький блокнотик :) Ну цей в тебе прямо і задуманий під таку справу! Дуже гарно. Дійсно, треба відважуватись :) Про корито щось я не дуже зрозуміла, а воно там є? :))) І навіщо ти обираєш собі таких суворих критиків. Наступають прямо пісні на горло... Подарунки класні, це завжди приємно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та от обрала на все життя :) Він ще любить казати: "шо там його робити? Раз-два і готово!")))))

      Видалити
  7. Какая прелесть!!! Алиночка, блокнот прекрасен!!! Невероятно нежная, утонченная работа!!!
    И я в школе стихи собирала и даже сама писать пыталась... Осталось 3 толстых тетради, тоже почти все стихи наизусть знала! А у меня "для оригинальности" наклейки были всякие! Как я ими гордилась! :) Хотя вышивать умела еще и тогда, но и мысли не было сшить обложку из ткани и вышивки :) Не было тогда главного двигателя и вдоновителя - интернета!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Юля!
      Я теж писала колись вірші - вони у мене були у взагалі модному блокноті - обкладинка з парочкою закоханих, яку я вирізала з коробки від цукерок "Тет-а-тет"))))))
      А наклейки теж були :) І малюнки різні...

      Видалити
  8. Да,мені би такого блокнота років так двадцять назад))))-ото би я була модна!Дуже класний!
    Про корито я вже чула,тепер і побачила-як я і думала:корито -зовсім і не корито,виявляється....)))))Ото вже Саша щось перегинає)))
    Вітаю з чудовими подаруночками-в тебе тепер теж є кулінарні картки!;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ото ж і я про те...
      Тепер ми з тобою "сестри по кулінарних картках" :))))))

      Видалити
  9. Блокнот нежный, странички-просто мечта, жаль, что в наше время таких страничек не было:-)) Я так радовалась, если удавалось найти наборы для писем-бумагу и конверты с рисунком...писали же раньше письма..какая романтика!Зато теперь вся романтика в АТСках! А насчет открытки...явно муж был не в настроении, сказав такое :-)) Очень красивая открытка :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!
      Ну, будемо думати, що чоловік справді був не в настрої :)

      Видалити
  10. Гиги, фантазерам привіт! Корита не бачу :-) А блокнотик - мммм.... гіацинт вразив своєю ніжністю (що то за міні-хрестики? поясни неучам), блокнотик дуже романтичний!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. міні-хрестики - то я їх так називаю, бо вони близько 1х1мм - висота гіацинта 6,5 см (80 хрестиків)

      Видалити
    2. ОГо, то ти герой! Я б і дирочок не поюачила, щоб голку засунути!

      Видалити
  11. Красивые красивости! Блокнот нежный весенний!:)

    ВідповістиВидалити
  12. Очень-очень миленько!!!!! И так аккуратненько!

    ВідповістиВидалити
  13. Я взагалі з особливою ніжністю тепер ставлюсь до вишитих речей ( вишиваю бісером, очі вилазять))) тому знаю скільки це праці), а тут ще й блокнотик!!!!! мммм
    Супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. бісером не люблю вишивати, бо то справді морока велика!
      Дякую, Мар"яно!

      Видалити
  14. Вкотре переконуюся, що у чоловіків своє бачення))) прекрасний блокнот і листівка!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug