четвер, 24 січня 2013 р.

Хатинка для ключів

Зазвичай, спочатку з"являється будинок, а потім у нього з"являються власники і... ключі... Люди живуть собі у будинку, а про те, що у їхніх ключів нема своєї домівки, не думають((( А їм ж теж треба десь жити!
Насправді, хатинка для ключів не просто забаганка останніх. Мої ключі часто "гуляють" по сумці, при цьому можуть подерти телефон чи ще щось.  І щоб уникнути подібного псування речей - створено таку хатинку :)
 Матеріали: фетр (Нуся, привіт! ;), вишитий ключик (4х6 см), вощений шнурок, сумочний карабін, підвіски. Вишивка захищена прозорою плівкою.
Ну, і раз вже сьогодні у мене сіра кольорова гама, покажу ще таку листівку:
Нічого не нагадує? :))))))))))))))))

34 коментарі:

  1. Очень милая и уютная ключница! И полезная)

    ВідповістиВидалити
  2. Гарненька хатинка-сіромашка:) Тепер твої ключики завжди-вдома;-)
    пс:нагадує"з квіткою у серці"))))Лаконічно,але стильно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) Головне, щоб не забути їх удома))))
      Ага, я ліфтю сама себе)))ггг

      Видалити
  3. Аліно, яка тепленька хатинка вийшла:) Цікаво чи буде літній варіант "будиночка";) А вони звідти не випадають в сумочці?
    Листівочка ніжнюща! І дійсно нагадує одного метафізичного метелика)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я от теж думала, чи не будуть ключі випадати, навіть пришила зі звороту гудзика-замкА, щоб шнурок зачепити, але потім подумала, що багато мороки - причепи-відчепи... і відпорола гудзика :) Якщо хатку класти в сумку з ключами усередині - то не випадають ;)
      Про літній варіант не думала...

      Видалити
    2. Ой, Алінко, я вже допетрала як ті ключики туди-сюди снують, коли про вощений шнур прочитала)) Кльово!!
      А мої просто лежать в окремій кишені сумки, бо я лінива щось таке гарнюнє для них шити)))

      Видалити
    3. у мене в деяких сумках взагалі кишень нема, тому усе доводиться кидати на купу...

      Видалити
  4. І Бедрикам привіт)))Чудова затишна хатинка.Дуже ніжна і корисна штука,треба і собі шось схоже забацати,бо в моїй сумці ну нічого не можна знайти)))
    І листівка чудова!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. привіт-привіт ;) дякую - то все твій фліс, бо ключик для інших цілей вишивався)))

      Видалити
  5. Чудова хатинка! Дійсно, і ключики завжди будуть на місці і інші речі не постраждають))

    ВідповістиВидалити
  6. прекрасный домик!
    а вощеный шнур для красоты или у него есть функция какая-то?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. на шнурку прикріплений карабін - коли ключі всередині, то шнур зовні, і навпаки - підвіска-хатинка не дає йому залізти в хатку :)

      Видалити
  7. Классная и очень полезная штуковина.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Людмило! Цікаво, що ключика я вишивала з іншою метою, але ж у нас часто так - думаєш одне, а робиш зовсім інше)))

      Видалити
  8. Який затишний будиночок ти побудувала своїм ключикам, але мені так хочеться вже яскравого, весняного))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. постараюся завтра показати щось яскраве (якщо сфотографую))))
      Сірий оптимальний для сумки, мені так здається ;)

      Видалити
    2. ось тут повністю згодна - для сумки і ключів сірий самий оптимальний))

      Видалити
  9. Алінко,затишна хатинка для ключиків:)! А листівочка така вишукана:)!

    ВідповістиВидалити
  10. Очень здорово! И вообще все что Вы делаете - здорово! Меня сегодня сподвигли по интернету искать интересные сайты, и вот Вас нашла! приходите за наградой ) Ну, или простите, если этим не занимаетесь ))
    http://jackdaw-handmade.blogspot.com/2013/01/blog-post_24.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Приємно таке читати :) Я деколи думаю - нащо я те все роблю?....

      Видалити
  11. Привіт! Ідея на 100 000 - у мене теж ключі весь час пропадають в недрах небуття-забуття, і теж весь час боюсь,що вони мені телефон подряпають, так що буду безсоромно красти твою чудову ідею! Метелик про любов думає? Мені сподобалось сіре і червоне :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. крадуха-ха-ха)))) Ідея ж ключниці - не моя, моє бачення цієї речі таке - усе давно вже видумано до нас....
      А метелик - хз, шо у нього у голові - головне, що в животі квіточка ;)

      Видалити
  12. Сірий колір - просто пісня. Конструкція будинку кльова, і взагалі річ корисна, продумана, індивідуальна, захищена плівкою, яка там ще.... фетрова (Нуся, привіт :) і від мене раз така справа). Дуже подобається. Думаю, ключики захоплені своєю новою домівкою. А метелик - яке ж воно гарне поєднання, червоне з сірим!!! Нагадує... матрасик? :)))))) Жартую.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))))) Мені швидше піжаму нагадує, але матрас теж може бути))))

      Видалити
  13. на мій погляд будиночок має дуже благородний вигляд (це я про колір :-)) і дууууже функціональний, повірте мені! :-)))) в мене всі підкладки в сумках були роздерті, доки я свою сову не пошила, а тепер - не нарадуюсь. Так що ти дуже вдало пристроїла ту вишивку :-)
    п.с. і я про матрас подумала :-)))) якісь однакові в нас з Олею сьогодні жарти :-))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. вірю :) Я від твоєї з нотами була під великими враженнями, і от через рік настав час і для моєї ключниці ;)
      Якби метелик міг читати (див. попередню публікацію ;), йому б, певно,не сподобалися наші піжамно-матрасові домисли про фон :))))))))

      Видалити
  14. о, я теж таку тепер хочу))) Дуже гарна кольорова гама, вишивка ідеально пасує!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug