четвер, 3 січня 2013 р.

Як рік почнеш...

... так його і проведеш!
От я і починаю тут свій рік з подарунків)))))) ггг
Зовсім несподівано отримала від Юлі такого милого чобітка і АТСку:
Були ще дві книжечки для Владика, але він їх категорично відмовився надати для фотосесії! З однієї то взагалі і їсти ходить, і спати лягає, і "па-па!" їй каже, як гуляти іде (без неї)))))

Такою ж несподіванкою став подарунок від Олі:
Вистояла я за ним 30.12. понад годину в черзі))), але то вже - минулий рік...
Від Оксанки отримала виграний папір:

За моїми мірками - то гора паперу - на все життя вистачить)))))
І листівку:
А ще олень від Іринки приніс мені 87 тиснених  папірчиків із вирубками:
І від Людмили  прийшла листівка:
Від Оленки, моєї подруги, картина маслом 35х35 см - Владику з Днем народження:
От скільки всього  я отримала напередодні Нового року! Дякую дівчатам! Надіюсь, ви пораділи разом зі мною? ;-)

Ну, а тепер - трохи нашого цьогорічного декору.

Ялинка - вперше за 7 років у Києві вона має натяк на живу! Стоїть у кухні і має дуже гарний аромат! А ще - прикрашена тільки рукодільними іграшками :)
 Багато дівчат віднайдуть на ній свої роботи :)
Дід Мороз у фартушку)))) - ялинка ж на кухні все-таки!)))))
А коли двері у кухні відкриті - можна полюбуватися пташечкою від Нусі:
Виходимо з кухні під аркою з дзвіночком від Олі:
заглядаємо у дзеркало біля вхідних дверей))):
і бачимо у кімнаті ще одну ялиночку - маленьку штучну (велика вже котрий рік захована у комірчині разом з двома ящиками прикрас): 
Гірлянда з листівок над Владовим ліжечком:

Хотіла прикріпити її на стіні біля ялинки, але найміцніше вона тримається між шкафами))))
А ще у нас ось так прикрашена люстра:

І ще багато чого прикрашеного є)))) Цього разу  я отримала більше задоволення від прикрашання, ніж минулого :) Надіюсь, рік цей буде кращим...
З Новим роком!

10 коментарів:

  1. Ухтишка!! Яка краса у вас там :) Дякую за екскурсію, суперові ялинки :) Листівки класно почувають себе на такій вітрині. :) А особливо мені подобається ота остання хатка, де світяться віконечка... Вітаю з початком нового чудового року і з такими подарунками!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! Якось малувато 30 кв.м для творчого розмаху у декоруванні))), особливо, коли гвіздки у стіни не лізуть... Панно бачила де примостилося? :) Бо там був великий гвіздок!)))))
      Хатка-підсвічник мені теж подобається :) бо то хатка))))

      Видалити
    2. Ясно. Ну добре, що був гвіздок на ту хатину! Думаєш, в мене більше простору? :) І гвіздки "лізуть"? :))) Ага, щаз... Придумую всяке-різне, і голочки, і ниточки... Хатка тааак, поза конкуренцією :)

      Видалити
  2. Алинка! С Новым годом!
    Желаю тебе и твоим близким крепкого здоровья и всего самого лучшего!
    Ну и конечно, Вдохновения!
    У тебя невероятная красота!
    Ёлочка покорила!
    Спасибо за письмо с поздравлениями!
    На Рождество выложу у себя в блоге фотографию твоей открыточки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!
      Я вже думала, що листівка десь загубилася...

      Видалити
    2. Алинка, спасибо, что заглянула в гости!

      Видалити
  3. Аліно, вітаю з Новим роком! Ялинка суперова у вас, хоч і маленька :-) Іграшки класні, приємно, що не з магазину?! І вітаю з подаруночками!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З Новим роком!
      Так, ялинка з іграшками не з магазину набагато гарніша (мені, наприклад) :)

      Видалити
  4. З Новим роком!!! Нехай твоя найзаповітніша мрія обов"язково здійсниться в цьому році!! Здоров"я і щастя твоїй сім"ї!!!

    Декор чудовий!! І снігуроньки тебе обдарували)) Вітаю!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug