неділя, 9 грудня 2012 р.

Хатка з пташечкою

Тема будиночків у мене останнім часом домінує - я вирішила, що чим більше  хатинок у мене назбирається, тим швидше появиться головна хатинка)))))
З"явилося у мене житло для ключів. Річ це дуже корисна, особливо у нашій домівці - ключі будуть завжди на своєму місці і головне - високо!, а то завжди одягнуся, а потім шукаю пів-години, куди ж це Владик кючики заховав :)

 Вперше спорбувала в цій роботі зістарювання з допомогою свічки - результатом задоволена!

Беру участь з цією хатинкою у спеціальному завданні від АrtClubUA:
***
А я вже отримала перший новорічний подарунище, а точніше подарунок від Миколая - так мені вчора Нуся сказала)))):
Настя подарувала мені надзвичайно чарівну листівку і дуже казкову підвіску з пташечкою власного виробництва! Була ще й не рукодільна складова подарунка, за який ВЕЛИЧЕЗНЕ дякую!


17 коментарів:

  1. Гарна хатка з синичкою вийшла! І подарунки чудові!

    ВідповістиВидалити
  2. Яка класна хатка!Мені дуже подобається!І зістарювання получилось.Молодець!
    Подаруночки чудові!До речі,листівка-з синичками:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так оце ж я теж думаю, що ці синички означають)))) Може, ти знаєш?

      Видалити
  3. Аліно, класно вийшло! Дуже гарне зістарювання (я не любитель "старенького", але твоя хатинка дуже стильно виглядає, і дуже душевно)! Знаєш як у тому мультику: Чем больше посижу-тем больше наловлю... так що, головне дуже хотіти, і буде (я про головне!)

    ВідповістиВидалити
  4. Отличная работа! Мечтаю тоже сделать. Вот может и вдохновлюсь! Спасибо!

    ВідповістиВидалити
  5. хатинка-ключниця пречудова! Така та синичка гарнюня)) і зістарені деталі дуже реалістично "старі"))

    ВідповістиВидалити
  6. Ключниця дуже гарна і зістарення вдалося на славу!! Вітаю з подаруночками, суперові і дуже душевні!!

    ВідповістиВидалити
  7. Аліночка, ключниця дуже мила!:)
    І вітаю з подарунками:)

    ВідповістиВидалити
  8. Така гарненька яскрава хатинка - саме те, що треба! Тепер ключі будуть завжди на місці! І вітаю з подаруночками! Чемна ти була, раз тобі Миколай вже приніс подарунка :-)))

    ВідповістиВидалити
  9. Хатиночка просто казкова, неймовірно красива) Я, в захваті!
    І вітаю із подаруночками, вони чудові!

    ВідповістиВидалити
  10. Аліночка, хатинка така яскрава!!!! Мені дуже подобається!!!!!
    І вітаю з подарунками!!!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Така гарнюща хатинка для ключиків!! Якась дуже особлива!! І синичок скільки тепер у тебе:) Бажаю, щоб мрія обов'язково здійснилась!!

    ВідповістиВидалити
  12. Аліночка, яка ж така хатка чарівна !!!! щиро бажаю щоб зовсім скоро в ній оселиллись ключі від ВЛАСНОЇ оселі )) ця хатинка мусить мати саме такі ключі ;)

    ВідповістиВидалити
  13. Така гарна ключниця ))) Спасибі, що берете участь узавданні Арт Клубу ))

    ВідповістиВидалити
  14. Чудова хатка-шпаківня. Така ніжна... просто супер. Дякуємо за участь в завданні Арт Клубу Шпаківня.

    ВідповістиВидалити
  15. Красота! Желаю, чтобы главный дом появился побыстрее))
    Спасибо за участие в конфетке-галерее!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug