вівторок, 25 грудня 2012 р.

Останні цього року :)

Не полінувалася і порахувала, скільки листівок зробила я цього року - 61! З них - 15 з вишивкою(для тих, хто не знає, раніше я робила лише листівки з вишивкою...), та майже усі - для конкретних людей! (не використано тільки 4 :) Це при тому, що я не вважаю себе кардмейдером))))) 
Можливо, комусь мої листівки здаються примітивними і в них нема нічого особливого, вони зроблені не по скетчах і без використання різних новомодних прибамбасів, але у них я вкладала часточку своєї душі! Отак))))
А так виглядають 60 і 61:

 Ну, з оленями все ясно)))), а от сніжинка-іграшка - перша спроба зробити об"єкт, в якому пересипається якась дрібнота - спроба не зовсім вдала, оскільки плівка наелектризувалась і зірочки до неї поприліпали))))) Тому, якщо адресатці не сподобається такий варіант, можна легко її перевернути на іншу сторону  :)  А можна взагалі зняти)))))
Обидві листівки невеличкі - менші за 10х15см.
***
Вітаю усіх, до кого свято завітало вже сьогодні!!!

14 коментарів:

  1. класно! ти така працьовита! Треба і свої цьогорічні порахувати ;). В мене також живе твоя прекрасна листівочка з вишивкою ;). Класні олені ;). А ще мені та сніжинка сподобалась! Я б її нізащо не знімала, просто час від часу перекручувала б то в один то в другий бік ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та я й сама не знала, що стільки наробила - помаленьку-помаленьку і назбиралося))))

      Видалити
  2. Які класні №60 і№61!
    Мені з оленями приглянулась,але я вже отримала від тебе листівку))))
    А з сніжинкою-оригінальна!
    Ну,й що,що листівки зроблені не по скетчах? Хіба, тільки по скетчах можна робити?А що таке скетчи?Це просто шаблони....а твої листівки самобутні і неповторні;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олені того самого художника, що і твій Дід Мороз ;)
      Дякую!

      Видалити
  3. Нічого собі, оце так масштаби! І зовсім вони не рпимитівні, а дуже цікаві та елегантні :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Оля! У мене таке бачення листівок, у когось - інше, але ж це не значить, що у когось із нас воно гірше :)

      Видалити
  4. Дуже гарні листівки! Олені - це просто новорічний тренд, тому вони поза конкуренцією, а ідея з двостороньою іграшкою-сніжинкою дуже оригінальна!

    ВідповістиВидалити
  5. А мені все подобається :) Ти занадто скромна, хоча й не на жарт працьовита. Ото вже та творча сила, яка не дає спокою... (Гете твій казав:)))) Кльово вийшло. А на такий об"єкт я якось заглядалась у Нусі, коли вона для Зірочки робила щось там з сіточкою - лаванда, здається? Воно таке прикольне, весь час би й гралась :) Взагалі, мрію собі завести таку снігову кулю, чи щось подібне, щоб пересипати тихенько якусь дрібноту...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, та творча сила не дає спокою,натомість забирає час і гроші)))))
      Ага, у Нісі лаванда так танцювала!
      А я от все ніяк не збирусь зробити кульку самій - в неті понадивлювалася, матеріали купила, а ... творча сила дала спокій :)

      Видалити
  6. ВАу, такі олені прикольні! І сніжинка-пересипайка теж краса! У мене теж є вишита твоя листівочка і мені подобається як ти всю вишивку оформляєш!!!!!
    П.С. Не переймайся ти тим, у кого що болить! І які тенденції зараз в моді :-) виробникам товарів треба ж на хліб з ковбаскою заробляти...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. скоро буде не одна ;)
      та я й ніби не переймаюся, просто настрій якийсь такий...

      Видалити
    2. :-)))))))
      Може вітамінчиків, або до мами у гості ?

      Видалити
  7. Які красиві і позитивні листівочки! Олені, то просто немовірно велика посмішка))) А кулька, загадкова і незвична, а ще трішки чарівна))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug