пʼятниця, 21 грудня 2012 р.

Про радісне і не дуже

Радісне те, що у мене 5 нових АТСок:
від Шуні:
2 від Аліси:
 від Олі:
Оля надіслала мені ще й чудову листівку з подарунками:
Дівчата теж не самі АТСки надсилали, а з подаруночками - за що дуже вдячна, але... тут про не зовсім радісне. У мене зникла папка з фотографіями двох непоказаних робіт і двох АТСок - від Шуні і від Аліси. АТСки сфотографувати ще раз не викликало ніяких проблем, але вже без подаруночків - вони  всі посортовані по коробочках))), а от через втрачені фото нових робіт мені не дуже весело - то були подарунки, які  я відправила... Звісно, я можу взяти фото у дівчат (одне вже взяла), просто шкода, що через мою неуважність витрачено час даремно. Тим паче, що фотографувати останнім часом немає особливого бажання... Сама того не розумію, як так склалося, що я видалила ту папку...
І, щоб не завершувати на сумній ноті, покажу ще листівку, яку я робила для однієї чудової дівчини:

Робота створена на аматорському рівні - НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ!



9 коментарів:

  1. Такі класні святкові АТС-ки! Оце щастить:) І з подарунками... А ту папку ніяк відновити не можна? Не журися, думаю, дівчата сфотографуютьь обов"язково!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ага, щастить :)
      Папку ту не ожна вже відновити - пробували всі варіанти...

      Видалити
  2. Замечательная карточка! И подаренные прелесть!
    Алина, это ерунда, удаленные 2 папки, могло быть хуже. Так что радуйся. Если твои подарки получены, то возьмешь фото у девочек :-))

    ВідповістиВидалити
  3. Ну і чого б оце я так переймалася папками різними? Тут свято наближається а ти розкисла... Атски класні, вірю подаруночки були чудові! Листівочка ніжна і дівчача!
    Не сумуй :-)))))

    ВідповістиВидалити
  4. Аліночка ти стільки краси отримала ;) і таку ніжну листівочку зробила, не засмучуйся !!! і загляни до мене в гості ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Не забивай дурним голову!;-)То ж всяке може статися....але ж це-не кінець світу!;-)
    Гарні АТСки!І листівочка чудова!
    І ,взагалі-все буде добре!Вітаю з виграною цукеркою!;-)

    ВідповістиВидалити
  6. Ага, листівочка дуже гарна і дуже ніжна!!! Мене Аліночка завжди обдаровує ніжними дівочими речами)) дуже тобі дякую!! Скоро і я похвалюсь ))) в мене такоє останнім часом проблеми з фотографуванням((

    ВідповістиВидалити
  7. Алінка, а в мене чогось твій блог не оновлюється((( і не тільки твій напевно(((

    вітаю із подарунками)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. в мене твій теж раніше не оновлювався - тепер все ок. Не знаю, з чим це пов"язано, я нічого не змінювала в налаштуваннях....
      Але деякі у мене так і не оновлюються - я їх на бокову панельку винесла, то там показує нове :)

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug