субота, 15 грудня 2012 р.

Розмальовки

У жовтні на виставці придбала я декілька дерев"яних заготовок для розмальовування - їх, звичайно, можна і не розмальовувати, але так не цікаво)))
Ось такий записник-магніт на холодильник маю тепер я:
Оригінальний еко-варіант теж не поганий, але мені більш до вподоби яскравий стиль :)
Листочки у записнику 10х15 см.
Відправлю цю хатинку для пташечки на cпеціальне завдання до дня народження Арт Клубу:
Ну, і решта моїх розмальовок - магніти і підвіски:
 Будиночки були розмальовані в першу чергу))))
Які ці фігурки були до перетворення можна глянути у Мар"яни тут.

А ще одну ялиночку я "посріблила інеєм" і прилаштувала на листівці:

Розмір листівки 10х12см



25 коментарів:

  1. мені теж в яскраовму варіанті цікавіше виглядає) І настрій відразу покращиться, щойно на очі потрапить)) Гарнющі розмальовки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую :)
      От і мені, коли яскраве - то веселіше))))

      Видалити
  2. Яке все класне!!!А чим ти розмальовувала?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. розмальовувалал фарбами акриловими, контурами та зверху лаком покрила :)

      Видалити
    2. Ааа, зрозуміло:)Мені твої розмальовки ще нагадпли різдвіяне печиво:)

      Видалити
  3. А розмальовувала сама, чи Владик теж допомагав? :-)))) Таке все яскраве! :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. таке питаєш! Як же без нього?)))) Я тільки після нього фігурки ходила збирала по хаті, все котика ніяк не могли знайти)))) А він його без магніта якось причепив на холодильник %)

      Видалити
  4. Яке все яскраве і позитивне, особливо мені будиночки до вподоби)) мабуть у таких будиночка було би весело жити))

    ВідповістиВидалити
  5. Аліночка, скільки краси ти наробила!!! Магнітики і підвісочки усі дуже гарні!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. ААА!!! які ж вони класні ))) ні...мені тепер еко-варіант взагалі не подобається ))
    а от твій такий кльовезний!!!! таке все гарнюще і радісне ))) і будиночки мусять здійснити вашу мрію;)

    ВідповістиВидалити
  7. Класні, особливо будиночки :) А магніт із записником - у мене точно такий самий! Правда,, поки ще в еко-варіанті :))) Записую, які запаси треба поповнити...

    ВідповістиВидалити
  8. А мені теж більше твій "веселий варіант" до вподоби, ніж еко :-) Будиночки - краса!!! Який же у вас має бути великий холодильник, щоб стільки магнітів помістив?!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. холодильник у нас стандартний))), правда зараз на ньому поменшало магнітів - Влад їх поначепляв, куди тільки можна - на батареї, на дверні ручки, на плитку %)Але рукодільні я високо прикріпила, щоб не дістав :)

      Видалити
    2. Розвинена дитина :-) як і мама... ич, позабирала забавки у малюка :-)

      Видалити
  9. Супер. Дуже класне оригінальна прикрава на холодильник. Така яскрава, весела, дитяча.
    Дякую за участь в завданні, Арт клуб

    ВідповістиВидалити
  10. Красота невероятная!!! Такая доза позитива!

    ВідповістиВидалити
  11. А сова вже у мене на холодильнику)))

    ВідповістиВидалити
  12. Круто! все таке цiкаве! киця сподобалась дуже!

    ВідповістиВидалити
  13. Ух ты! Сколько красоты! Каждый магнитик по своему хорош! Спасибо за участие в конкурсе Летнее СовоНашествие.

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug