вівторок, 11 грудня 2012 р.

Білі мухи налетіли - все подвір"я стало біле...

Пішла я вчора з саночками на пошту - людей багато, черги довжелезні, усі сердиті... Але не я (чого мені через такі дрібниці нерви псувати?))) Та настрій у мене не дарма був піднесений - відправила я 2 посилки, а забрала... неочікувані 4! Це найбільша кількість одночасно получених посилок)))) Поскладали коробки на санчата - і гайда додому дивитися, що ж там...
А там - краса неймовірна!
1. Отримала листівку по обміну від Наді:
За правилами обміну необхідно було до листівки ще й прикраси на ялинку відправити, але не обов"язково саморобні, а  мені пощастило мати такі красиві зірочку і сердечко - роботи Надіних рук:
Я просто в захваті від неймовірної краси листівки, яка подзвонює у руках, а від прикрас й поготів! Моя мрія мати ялинку з хендмейдними прикрасами здійснюється!

2. ще одна Снігурочка вирішила привітати мене зі святами  - мішечок від Лариси:
 У мішечку було все це добро:
 ... совенятко для Влада, як потім виявилося, бо я вже зраділа, що то мені))), і листівка - мені! :-)

3. Третій пакуночок - АТС від Валентини - ну, АТС це скромно сказано))), бо  на фоні всього, що було з нею, вона губиться:
 Це вже стає традицією,дарувати мені прикраси на ялинку ручної роботи :)
А ще треба звільняти поличку для листівок...

4. Маю тепер такого милого малесенького ведмедика:
 Його висота у сидячому положенні аж 5 см!  Оксанко, як таке можна зробити??? Ти вмієш зменшуватися? ;)

Що тут казати - приємно отримувати подарунки, а такі у стократ приємніше! Дякую, дівчата!
(збираються у мене нові АТС, але про них - іншого разу)

24 коментарі:

  1. Ого! Відразу 4 - це справді рекорд :-)))) Приємно, що і мій подарунок був серед них :-)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ага - для мене це теж рекорд))))
      Твоя коробка була найбільшою і ми її двічі губили :)
      Ще раз дякую!

      Видалити
  2. Ого!!!!!Оце так щастя привалило.....%)
    Така купа подарунків,що всіх одразу й не розгледиш...Вітаю!
    Листівки дуже гарні,іграшки на ялинку-ексклюзивні,а совеня й ведмедик-такі вже милі!
    пс:хотіла спершу написати,що я аж заздрю))),але,чого мені заздрити?Я порадію разом з тобою!;-)

    ВідповістиВидалити
  3. Аліночка,оце в тебе подаруночків!!!!!І всі такі суперові!!!!Навіть слів нема)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. у мене вчора теж слів не було, одні емоції(позитивні))))
      Дякую!

      Видалити
  4. Які чудові подарунки привезли твої санчата!!)) Думаю, частинку свого гарного настрою тобі вдалось роздати навкруги і на пошті, і тут звичайно ж)) Молодці, дівчатка - справжні феї здійснення мрій!:) Цікаво, що було у відправлених пакуночках? Однозначно чудовий настрій і дарунки для щасливчиків;))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так не дарма ж з санками пішла))))
      Надіюсь, мої відправлені пакуночки принесуть одержувачам теж радість та позитивні емоції :) А скільки ще треба відправити!...

      Видалити
  5. Алінка, яка краса і як багато! Оце ти щасливиця! Я насправді навіть неочікувала, що моя посилочка тааак швидко доїде до тебе! Рада, що все ціленьке і що тобі сподобалось! Можливо мій подаруночок хоч трішки прикрасить твою ялинку! Маю надію, що ти отримала купу позитивних емоцій розпаковуючи 4 посилочки! ура!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. певно, Укрпошті допомагають у роботі чарівні ельфи)))
      Дякую за подарунок!!!

      Видалити
  6. Скільки подаруночків, відразу відчуваеться що свято не за горами)) Алінко вітаю, нехай подаркомат продовжуеться іще дуже довго))
    Подарунки дуже красиві, зробленні з душею, а як надихать на створення чогось свого козкового і гарного!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля, я довго не могла розтлумачити "подаркомат", а потім дійшла висновку, що то на тебе так робота впливає (від "банкомат"? ;)))))
      Справді, після таких подарунків хочеться творити!

      Видалити
    2. Ну нічого собі, а я й не помітила що так написала)А писала до речі на роботі, то мабудь дійсно ще банкомати з голови не зовсім вийшли))

      Видалити
  7. Аліночка, ото краси ти отримала!!!! бачиш мрії дійсно здійснюються ;) і зовсім скоро в тебе буде ялиночка з рукодільними прикрасами ))
    рада за тебе ;) нехай таких приємних сюрпризів буде багато-багато!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Ого, класно! Стільки подарунків - це ж так приємно. Підтримую Зірочку, нехай то будуть не останні пакуночки!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. це дуууже приємно!
      дякую, Наталю! Нехай так і буде :)))))

      Видалити
  9. Як добре, що на пошту завітали! Гарні подаруночки для гарної Аліночки :-) Вітаю, все таке гарне!

    ВідповістиВидалити
  10. Одновременно 4 посылки это круто! Представляю сколько радости!) Поздравляю!

    ВідповістиВидалити
  11. вітаю тебе з рекордом ;), нехай далі буде ще більше подарунків одночасно ;), обов’язково покажи нам свою ялиночку! Хоч знаю що ти і сама б могла зробити достатньо іграшок ручної роботи ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ага - змогти, то змогла б, але ж не зробила)))) - спромоглася аж на 2...

      Видалити
  12. Аліночка, чудові подарунки))) Хай до Нового Року їх буде ще багато- багато))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug