субота, 1 грудня 2012 р.

Зима прийшла!!! АТС принесла :)

Зима багата на свята, але для мене зима - це насамперед свято Нового року)))) А яке ж свято без подарунків? От і моя наступна серія АТС  називається  "Новорічні подарунки":
Робота у Діда Мороза не проста - треба впевнитися, що ніхто тебе не бачить....
 №2 - oli4ka
...непомітно проникнути до будинку....
...залишити багато подарунків біля святкової ялинки...
 №4 - Шуня
...і, якщо вдасться, непомітно втікти!(не вдалося - довелося ще подарунків залишити)))))....
 №5 - Alisa
...і не тільки людям :)
Першими  обирали АТС Аліса - саме завдяки її обміну і народилася ця серія; та Світлана - за єгипетську АТС. Решта - вільні;-)

13 коментарів:

  1. Алінка, кльові АТС- очки)))) Можна мені № 2? В мене якраз теж серія новорічна на підході, то якщо сподобається, вибереш собі)))

    ВідповістиВидалити
  2. Аліно, чудова серія!! Справжня казка!:)
    Ех, лінивчики невстигаючі пролітають, як Миколай над нечемнюхами(( Але я виправлюсь, чесно-чесно))

    ВідповістиВидалити
  3. Суперові АТС! Такі огорнені казкою:) та очікуванням чуда!

    ВідповістиВидалити
  4. Алінко, чудові АТС вийшли, настрій святковий відразу відчувається))

    ВідповістиВидалити
  5. Яка класна новорячно-казково-подарункова серія АТС!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Алінчік вони класні, дуууже!!! Якщо №1 вільна, то я хочуууу!!! Створю свою серію)))

    ВідповістиВидалити
  7. які гарнющі АТС-ки!! всім власникам дуже повезло! :)

    ВідповістиВидалити
  8. Гарненькі такі!!! :)))

    Запрошую тебе до свого блогу отримати нагородку від мене :))
    http://handmade-from-nimfeya.blogspot.com/2012/12/blog-post.html

    ВідповістиВидалити
  9. Казково-чудові АТС, як і ця що мені дісталася!

    ВідповістиВидалити
  10. Прямо як у детективі, як ще Діда Мороза бідного не притягнули до .... Аліно, мені всі сподобались листівки, але олені та ялинка - фаворити :-)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug