середа, 7 листопада 2012 р.

" И все такие разные..." (Zемфира)

І мої листівки сьогодні - такі різні! А почну  з ось таких двох:
Їх я робила минулої суботи на МК ... Чоловік, коли їх побачив, довго не вірив, що то мої... Не мій стиль, так сказав ( у мене стиль є, виявляється)))). Вони і справді "не в моєму стилі", але мені подобаються (хоча й бентежить надпис російською)...
Цей МК налаштував мене на новорічну хвилю, тому показую ще 2  листівки :)
Дуже clear і дуже simple:
Теж "не моя"))))
Ну, а ця - то вже "моя" 100%!))))))):
 Ось такі - різні листівки..
***
Зараз маю два процеси - в жовтні вирішила вишити новорічну скатертину - почала, але до якого нового року закінчу - не знаю))), бо я якась не постійна стала - хочу усе і одразу! Паралельно вишиваю ялинкові іграшки,  опановую труднощі декупажу...  А ще цей інтернет з купою ідей! :))))))  І костюм новорічний синочку не пошитий... Тому, якщо раптом я пропаду - значить, плідно працюю ;)

12 коментарів:

  1. Ооооо! Новорічні листівочкииии! Як я їх люблюююю :-))) А ота перша з пташечкою - моя фаворитка (і дарма, що "не твоя",вже буде "твоя"!!!)
    Скільки в тебе планів! А я ще не маю коли починати підготовку до Нового року :-((( Десь до грудня зайнята. А з костюмчиком не хочеш приєднатись до нашої дружньої компанії? http://trioreshka.blogspot.com/2012/09/karnavalniye-kostyumy-dlya-detey.html?showComment=1346829529176#c6816792619986955351

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я їх теж люблю)))))
      А в грудні ж часу буде ой, як мало!!!! Але в тебе ж доба більша! ;) Встигнеш все!
      до вашої дружньої компанії приєднуватися не буду, бо я так гарно не вмію шити :) Та й костюмчик планую простенький - з минулого року тканина лишилася, то ще й не знаю, чи вистачить її...

      Видалити
  2. Клас!Новорічним духом вже повіяло...))))
    Прикольні ті дві "не твої" твої листівки;-)
    А з малесенькою ялиночкою-то ж теж "твоя"-все,що маленьких розмірів,то все -твоє!:)
    А остання твоя-точно твоя!))))То- з нового паперу?;-)
    Одним словом,листівки дуже гарні-й собі захотілось вже новорічних зробити))))Але,я зараз теж щось на декупаж переключилась-треба ж пляшечок "намалювати" до свят)))
    І повишивати теж хочеться...і пов"язати...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ага, з ялиночокю мені подобається через ялиночку )))
      А та остання не з нового паперу - він ж новий, його ще трохи шкода буде))))) Зелений фон мені Валентина-Сончик прислала колись, а сніжинки на червоному - то з упаковки новорічної прикраси :)

      Видалити
  3. Алінчік, листівочки з МК вийшли дуже гарні, такі морозні!! І листівки в твоєму стилі сподобались!!! В тебе йде грандіозна підготовка до Нового року))) Молодчинка!!!

    П.С. Дуже хочеться побачити твою скатертину і ігращки)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля! Та не те, щоб грандіозна, але підготовка йде :) Листівок багато треба - хочеться усіх привітати! Скатертину я теж хочу побачити)))

      Видалити
  4. Алінка, у мене навіть подих перехопило! Листівки з МК якісь чарівні, казкові... З гніздечком - просто незрівнянна:)
    Всі листівки дуже гарні! І з маленькою ялиночкою - дуже цікава ідея! Ну з ведмедиком, та що твоя, дуже мила:) Шармик такий чудовий:)

    Бажаю відсвяткувати Новий рік за новою скатертиною:) Так що, швидких хрестиків тобі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, дякую за побажання - я теж не проти відсвяткувати Н.р. за новою скатертиною!Ще б у новій домівці...

      Видалити
  5. Привіт. Чоловік, мабуть, має рацію, він це відчуває :) Самі по собі ті дві дуже гарні, але мене теж бентежить те саме, ніколи б не подумала про себе (яка говорила і думала виключно! російською! до років 18 :)) - такого :) Дві наступні - не менш гарні, ближчі :) Але ж на них немає вишивки! От чому вони не 200% твої :)))
    Про море ідей в інтернеті - ох, і не кажи, сама он засяду часом - і гортаю, гортаю... Костюм пошиєтсья за ніч, як припече :) Іграшки ще, ніби, встигаються... Декупаж - що робиш, похвалися, застидай мене (я нічого не роблю, а мала б...). Ну і скатертина - це така глобальна річ, яка навіть може передатися в спадок, тому ставлення в мене до неї серйозне... Вірю, що дошиєш і покажеш нам! Так що - кіп калм енд кросс стіч, люба...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ти знаєш, щось мені цього року не хочеться робити листівки з вишивкою - оце подивилася - тільки 11 нарахувала за рік, одна з яких - на замовлення, 2 - з мінімумом вишивки, 2 - перероблені з минулорічних... Хоча хотілося б до Нового року парочку зробити і з вишивкою - побачу, буде натхнення, то зроблю :)
      Іграшку ще одну вчора "добила" - подобається страшенно, треба ще робити)))) А це відбирає час на скатертину(((
      А декупаж... То я прикупила трошки заготовок новорічних, але шось вони мені не піддаються... Хз, може якогось дні зійде на мене талан і пороблю усе на одному подиху! ;)

      Видалити
  6. Які ніжні-дивовижні :-)Всі дуже подобаються!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug