середа, 28 листопада 2012 р.

Жабеня + відеречко :)

"Жаб ще не було!"  - сказав мій основний критик, коли побачив цю листівку... Бо й не було!)))  А як замовили  зелену з жабкою і ромашками - куди діватися :)
Листівка 10х15см - з нагоди святкування першого року життя хлопчика...
***
Ну, і про відерко. Маленькі загорнуті папірці з іменами бажаючих помістила у відеречко і доручила Владику вибрати одного:
Удача сьогодні на стороні Валентини і відеречко тепер її :)
А я пішла далі готуватися до свят. Чого і вам раджу ;-)


25 коментарів:

  1. Яка класненька,весела листівка!Мені дуже подобається,хоча,до жабок в мене й нема симпатії:)
    Вітаю Валентину-ото ,мабуть,зрадіє такому подарункові!
    пс:йду теж готуватися до свят:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. замовниці сподобалася листівка, а мамі хлопчика теж має сподобатися, бо для неї жабки, як для мене бедрики)))))

      Видалити
  2. Класне жабенятко :) В мене теж ще жаб не було :)))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а з жабками, виявляється, веселі роботи виходять)))) Хоча, картинку шукала доооовгоо....

      Видалити
  3. Чудове жабулятко)))Таке яскраве і миле,що просто стрімко прикрасило сьогоднішній похмурий день)))Клас)))
    Вітаю Валентинку і плачу,що відерко не моє)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. знайшла за чим плакати))))))
      листівку робила "на вчора", ще й Владик не давав, але мені здається, що для дитячої листівки вона навіть гарна получилася))))))

      Видалити
  4. УРА!!!!!!!!!!!!!!! Я аж стрибаю від радості ;), передавай дякую Владику від мене ;). Я щаслива!
    А жабенятко таке кумедне, гарна листівка вийшла!

    ВідповістиВидалити
  5. Яка красива і позитивна відкритка!!!Вона така доречна на фоні новорічних відкриток, якими переповнені блоги-нагадала про літо і теплі дні!
    А про відеречко я не вкурсі справи-щось пропустила....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ото треба частіше в блог заходити - і не пропустила б!))))))))))

      Видалити
  6. Яке класнюче жабенятко, така соковита дитяча листівочка вийшла!!!!
    Мої вітання Валентині!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Юля! Вона й справді яскрава - у мене цей яскравий зелений лежав-лежва, а тут і пригодився :)

      Видалити
  7. Яка солодка листівочка з жабеням вийшла, клас!!)) Така літня і тепла, супер!:)
    І мої вітання щасливиці Валентині!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А що це ви прихворіли? А ну но скоренько одужувати!!;)

      Видалити
  8. Яка весела листівочка! :-))) Жабенятко таке позитивне! І мої вітання Валентині :-)

    ВідповістиВидалити
  9. :-) Смішненьке жабенятко (а не жаба...), яскраве і життєрадісне! Вітаю власницю відеречка!

    ВідповістиВидалити
  10. милый лягушенок получился!
    Поздравляю Валю!

    ВідповістиВидалити
  11. Аліна, листівка дуже гарна!!!
    Не хворійте, будь ласка!!!

    ВідповістиВидалити
  12. Суперова жабулька! Така яскрава!!! Відерко теж чудовеньке :)

    ВідповістиВидалити
  13. Таке жабенятко позитивне!) Клас! Аліночко, глянь будь-ласка цей пост, може ти зможеш допомогти мені) http://skrapbooking-by-natali.blogspot.com/2012/11/blog-post_28.html

    ВідповістиВидалити
  14. Вау, какая жабка получилась позитивная и яркая!!!

    ВідповістиВидалити
  15. Прикольна така листівочка, життєрадісна!! І Валю вітаю!!

    ВідповістиВидалити
  16. А як то я так розіграш пропустила? Ех, не пощастило цього разу, ну нічого)))
    Листівка чудова))) Від неї так віє літом)))

    ВідповістиВидалити
  17. Яке миле жабеня, класна листівка вийшла :)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug