неділя, 25 листопада 2012 р.

Совиний Новий рік...

Виявляється, сови теж люди))))) - вони люблять Новий рік не менше, за... мене!
А я тепер до всього ще й  ЇХ люблю:
Коли я випадково натрапила на схеми сов із журналу Cross Stitch Collection - November 2012, зрозуміла, що просто зобов"язана їх вишити!!! У журналі сови оформлені як листівки, але кого у наш час здивуєш листівками з вишивкою?)))) Тому силою своєї фантазії маю такий новорічний ліс:
хатка №1:
 хатка №2:

 сусіди:
 Хатки до свят у сов уже готові, залишилося ялинку прикрасити:
 У роботі використала коричневий, білий та зелений з блискітками фетр, гудзики, стрічки, бісер, паєтки... Горщик фарбувала "золотом", ялиночки на горщику робила з допомогою дирокола, двостороннього скотчу і блискіток...
Але в журналі була ще одна сова, яку я поселила у хатинку-листівку :)
Ось такий веселий комплектик...


31 коментар:

  1. ААААА, які совки! Алінко молодець! Вишивки чудові, і хатинки класні вийшли, а фетр який блискучий, ніколи такого не бачила :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я такий(цей) блискучий фетр побачила у Людмили-Milada, от він і у мене))))))

      Видалити
  2. о-ооо, так мило!!! Просто чудо, справжній казковий декор :)
    Теж обожнюю сов, збираю їх в різних видах, але ці ну просто ВАУУУ)))
    Алінко, чудова ідея з використанням вишивки, справді незвичайна і дуже цікава ідея :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а я до сов раніше ніяк не відносилася, а от цих полюбила :)

      Видалити
  3. Чудові совенятка :))) Дуже-дуже гарненькі штучки вийшли! Алінко - ти молодець!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Алісо!
      На звороті хатинок, до речі, твої сови :) - я забула сфотографувати вчора, хай-но буде час - додам фото...

      Видалити
  4. Оооо! Сови атакують :-))))) Я так розумію, ті хатки - то підвіски на ялинку? Прикольні... ідея "сосульок" на даху дуже сподобалась :-)
    п.с.А я все рівно люблю листівочки з вишивкою (хі-хі :-))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. таки атакують! :)
      Хатинки можна поставити (підперти об щось), а можна підвісити, але для ялинки вони завеликі ("фундамент" приблизно 15 см)- або треба мати гігантську ялинку)))))

      Видалити
  5. Какие классные совы! А оформление просто бесподобно!

    ВідповістиВидалити
  6. Алінко, я просто млію від твої совенят)) Руки вже потягнулись попросити схемку, але потім зрозуміла, що зараз все рівно їх не вишиватиму - забагато інших планів))
    Неймовірно гарно, креативно і позитивно!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. от і я, коли надибала схеми, зомліла від бажання їх вишити, хоча планів теж мала багато ;) Схеми кину, пригодяться :)

      Видалити
  7. Аліночка! Я у захваті!!!!! Сови просто чудові!!!!
    Але головне - це оформлення!!! Це ж треба було так гарно зробити!!!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Какая прелесть! А как оригинально оформлены! я в восторге!!! Такие они милые, трогательные, позитивные, праздничные!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Алінко, все таке класне-і сама вишивка і твоя ідея з оформленням вишивки...Молодець!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Яка краса!!!Вони милі-милі))веселі-веселі))святкові-святкові)))Я просто закохана))

    ВідповістиВидалити
  11. Вони чудові, я також на них запала, тільки в мене на них інші плани))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. цікаво-цікаво)))) Давай, швидше плани втілюй - кортить побачити твоїх сов!!!

      Видалити
  12. Аліна!!!!1 Суперово як!! Бачила ці схемки в неті, але навіть не уявляла, що їх так чудово можна обіграти!! Фантастика!!!

    ВідповістиВидалити
  13. ой, совенятка! такі гарненькі! супер!

    ВідповістиВидалити
  14. Хатки рулять :) Вибачай, теж щойно добралася до посту. В мене є виправдання - святкували доцін ДН :))

    ВідповістиВидалити
  15. Это что-то невероятное! Я очень люблю эти дизайны с совушками, но вот такое оформление настолько удивило и запало в душу, что хочется повторить! Такие домики и елочка конечно же ни с одной открыткой не сравняться! ))) Спасибо за участие в конкурсе Летнее СовоНашествие.

    ВідповістиВидалити
  16. Яка ви витівниця :-) дуже красиво вийшло і душевно :-) потягла ідею в свою нірку :-) спасибі вам огромное !!! (Писала через перекладач, прошу вибачення за помилки)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug