середа, 21 листопада 2012 р.

А свято ж наближається!!!

І я до нього помаленьку готуюся)))
Нарешті зібралася силами і сфотографувала частину робіт, зроблених за тиждень. Сьогодні показую декупажний новорічний декор, а потім колись покажу листівки, вишиті роботи і ще всякого багато...
Так-от, іграшки на ялинку:
 Удома залишиться совина хатинка (про сов у мене інша дооовго історія :) - найбільше мені подобається і чобіток з сніговиком - найменше мені подобається... Решта шукатимуть нові домівки. Як і це міні панно:
Розмір 12х12см (із закрутасами)

Картинку цю можна просто вішати на стіну, а можна й підвісити десь у повітрі...
А ще задекорувала таке малесеньке відеречко (висота 5 см, діаметр дна 4 см):
 Відеречко можна використовувати як підсвічник, можна покласти туди чогось смачненького, а можна просто повісити на ялинку :) 
Якщо хтось бажає отримати таке відеречко від мене просто так - напишіть у коментарях про це. Через тиждень визначу, кому воно дістанеться (не пусте, звісно)))) - будуть у ньому різні дрібнички для творчості) - якщо бажаючих буде більше одного ;-)
***
Ну, і впродовження теми декупажу, покажу поповнення моєї колекції - так звана "листівка" до дня весілля від Людмили:
Отака я модна тепер - з дерев"яним бедриковим панно :)))))))))))))))

33 коментарі:

  1. ООоо!!!Скільки краси)))А я все виглядую,коли ти хвалитимешся)))Сови теж ну Дуже сподобалися-я їх теж люблю)))Проте всі інші іграшки теж варті уваги і є чарівними)))
    Панно дуже цікаве,таке з душею та трепетним очікуванням дива)))Легке та ажурне.
    Відерко чудове,тому стаю в чергу,може пощастить))
    І бедрики-романтики чудові))Гарний у тебе подарунок))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. сьогодні найшло на мене натхення пофоткати - думала, усе покажу за раз, щоб отак одним махом)))), але батарея сіла (не судьба)))) А потім виявилося, що на комп"ютері після перевстановки Віндовсу не відкриваються деякі папки - мої в т.ч., і я вже геть не хотіла нічого показувати... Отака сумна історія :)

      Видалити
  2. Ну й продуктивність, я тобі скажу))) В мене все якось дуже повільно твориться0))
    Декупажні підвіски неймовірно красиві)))) Можу собі тільки уявити як виглядатиме ялинка з такими прикрасами)))

    А відеречко- це взагалі бомба, я собі таке велике купила зовсім недавно, а маленьких у нас в продажі не зустрічала((( Тому я звичайно ж не відмовилась би від такого чуда))) Стаю в чергу, бо думаю бажаючих багато назбирається))))

    Дивлюсь ти вже розібралась з молдами, камей стільки наробила)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чесно, ці іграшки вже з пару тижнів лежали на кухні тільки загрунтовані, потім тиждень лежали не полаковані, а вчора захотіла я все поховати - то й довелося довести їх до пуття :)
      З молдами розібралася))) Тільки ліпити їх ліньки :)

      Видалити
    2. О, да, я тебе розумію))) Воно здається і ніби не багато роботи, але всрівно ліньки, як ти кажеш))) То я про камеї)))

      Видалити
  3. Алінко, і це "частина робіт, зроблених за тиждень"?!!! Я під столом!!! Ти мабуть знаєш якийсь секрет і просто зупинила час! Стільки всього і все таке гарне, святкове! Дійсно свято наближається!
    Прикраси дуже гарні, неповторні! Мені подобаються усі! Особливо, якщо врахувати, що я до свята поки що не готуюсь (в рукодільному сенсі):)
    На відеречко записуюсь - я страх, як люблю усілякі гарні ємкості:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та нема тут секрету - просто натхнення було... А ще я все робила одночасно: вишивала тільки вдень, а малювала ввечері - от якось так і зробилося все швидко! Фоткати не хочеться, освітлення не те...

      Видалити
  4. Скільки краси!!!!
    Неймовірні,декупажні підвісочки!!!!!
    А,відеречко просто чудо,з задоволенням стаю в чергу)))

    ВідповістиВидалити
  5. Аліночка, нічого собі ти натворила!!!! за тиждень )) знущаешся ))) в мене б такі декупажні штуки місяць робились ))) Хіба би Олюся-фея збоку допомагала )))
    мені сподобались всі без винятку!!
    знаєш, згадала дитинство, коли не вішали однакові, по-кольорах іграшки,а вішаи те що було )))) і ті ялинки з дитинства мені рідніші ))) і от твої прикраси нагадали про таку ялинку ))) дякую тобі ;)
    п.с. і відерце я дуууууже хочу )))
    якщо виграю то обов"язково повезу його з собою до мами і наповню смачнючим печивом )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. мрію мати величезну ялинку, оформлену повністю рукодільними іграшками :) Колись так і буде...
      А ялинки з однаковими іграшками виглядають якось офіційно - для установ і офісів те, що треба, а от домашня ялинка повинна мати особливу магію. Я теж з дитинства пам"ятаю, як у нас була одна старенька іграшка малинка, яку ми забрали у бабусі - вона була така потерта і трошки побита, але ми її все-одно завжди вішали...

      Видалити
  6. Аліночко, я вже тес зачекалась на твої шедеври)) Як чудово що інколи нападає натхнення))
    Іграшки причудові і так багато)), я от тепер жалію що більше заготовок не купила.
    Відеречко звичайно теж дуже хочу, як від такої краси можна відмовитись))
    І з поповненнням компаніїї бедриків!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я на купувала на тій виставці у "Декупажному раю" - у них ж інтернет-магазин є, можна замовити ;)
      А ще я зробила для себе висновок, що найкращі для декорування дзвіночки і хатинки, а найгірші - ялинки...

      Видалити
  7. Совки очень красивые, но мне больше всего понравился Дед Мороз на колокольчике. Такой забавный. И панно классное.
    А ведерко так вообще, выше всяких похвал. Я в очередь за ведерком.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. на дзвіночку з іншої сторони інший Дід Мороз ;)

      Видалити
  8. Оце продуктивність!!!! Не знаю, чим тобі той бідний Сніговик не вгодив, але мені він дуже подобається (мабуть через мою маніакальну любов до сніговиків :-)))) А у черзі за відеречком я б теж постояла - кому таке може не сподобатись, ще й по-святковому задекороване! :-))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. сніговик ніби й нічо так, але шось у ньому не те)))))

      Видалити
  9. Алінко, яке все красивущо-святкове!! Ти дійсно Мега-рукодільничка - стільки технік і в кожній виходять менші та більші (за розмірами;)) шедеври! Просто захоплююсь тобою!:)
    А я теж маю для тебе кілька бедриків:)) От би ще натхнення на атс прийшло...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Упс, ледь не забула на чарівне відеречко записатись:) Навіть не уявляю, як ти таке мацьопство декупажила)) З пінцетом?))

      Видалити
    2. мега-дякую!! :)
      Поправді, коли робила панно - зіпсувала частину серветки і вирішила, що декупаж - то не моє... Але потім одного вечора все склалося і все получилося))))

      Видалити
  10. Ого,скільки всякого гарного...!!!Мені іграшки-підвіски всі сподобались і сніговик -теж:)І панно подобається-рамочка така ажурна...робота наче-морозний візерунок:)
    Відеречко класне(в мене теж таке є,але я ще до нього не добралась)ггг!!!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ото ж я так само уявляла собі, що рамка - то морозний візерунок :)

      Видалити
  11. Огого! Оце так ти попрацювала! Іграшки сподобалися всі, сови звичайно мммм.... у мене теж на них зараз пунктик, але я поки тримаюсь :-). Панно - дуже елегантне і чарівне, "в очікуванні дива" :-) Відерко - що маю сказати, отпад!!! А ще як прочитала про розмір ... взагалі не уявляю як таке мале можна задекорувати, та ще й декупажем! Ти майстриня декупажу! Вже й не знаю, як ви ото з Людою можете такі чудеса із серветок витворяти :-) На відерко не записуюсь і так маю борг перед тобою :-(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я ніякого боргу не пам"ятаю, тому записуйся! ;)
      а розміри відерка не такі вже і маленькі - іграшки теж такого розміру, рукавичка тільки більша... Та й маленькі речі набагато легше декупажити, ніж великі :)
      Сови уже на підході(тут) - хай-но буде настрій, сфоткаю...

      Видалити
  12. Аліночка, скільки красоти ти зробила!!!!
    Мені всі прикраси дуже подобаються - і ялинкові іграшки, і пано!!!! А від ведерка я у захваті!!!! Можна і меня у чергу за ним?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! :) За відерком можна - нехай пощастить! ;)

      Видалити
  13. Аліна!!!! Яка краса!!! Я від декупажу просто балдію, але в мене руки не звідти ростуть, коли йдеться про декупаж, тут, мені здається, треба трохи художником бути))) На відерко записую - авось пощастить)))

    ВідповістиВидалити
  14. Дуже класні іграшки! Совки безподобні, а ще мені дуже сподобався дід мороз на ялиночці;). І картинка класна! Оце так в тебе декупажний настрій був;). А відеречко взагалі фйнезне! Також хотіла б собі таке на ялиночку повісити ;)
    А оце папнно, я перше роздивилась і думала, що це ти сама робила, а виявилось то подаруночок ;). Вітаю з черговим поповненням колекції ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ура!!!!!! відеречко і ялиночка в мене ;). Які ж вона красивущі насправді!!! Ще раз дякую за такі чудові подаруночки!

      Видалити
  15. Ну ось, а я все прогавила:)))) Дуже гарні роботи, не будь такою скромною! :)

    ВідповістиВидалити
  16. Вот это да! Какая новогодняя красота! Очень-очень понравилось ВСЁ! ))) Спасибо за участие в конкурсе Летнее СовоНашествие.

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug