вівторок, 30 жовтня 2012 р.

Якась така апатія напала на мене, що геть не можу придумати заголовка до публікації! :) То, певно, тижневе гостювання у мами так впливає... Але оскільки вже повернулися до Києва, то й до блогопраці))) треба повертатися!
Були ми за цей час на Дні народженні у моєї свекрухи, для якої зробила таку листівку-розкладачку:
фото з інтервалом у 40 років :)

Ганна Ярославівна трудівниця ще та (агроном у садку), але  взимку, коли садово-польових робіт нема, без діла не сидить, а...вишиває! Ось одна з її останніх робіт:
А ще у неї багато квітів - і біля хати, і у:
***
Покажу ще й таку листівку - для однієї хорошої дівчини:
10х15см
Колись у неї буде власне житло з видом на Париж ;)

23 коментарі:

  1. Дуже гарна ікона, а скільки праці і душі в неї вкладено!
    Листівочки пречудові, особливо мені ота з Парижем сподобалась))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ікона й справді вражає своїми масштабами - там дрібний хрестик! І вишита вона була за одну зиму! Мені геть соромно, коли згадую своє недошите макове поле :)

      Видалити
  2. Завджи поважала людей, які гарно вишивають ікони! Це ж яке терпіння потрібно мати! А листівочки твої, як завжди дуже гарні!

    ВідповістиВидалити
  3. Зповерненням ,Алінко, до блогожиття!!!
    Перша відкритка така оригінальна, якраз для ювіляра, друга твоя відкритка-підбадьорююча....А вишивка -справжній шедевр!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та от повернулася, а настрій гарний там залишився(((

      Видалити
  4. Класна листівка-на власні очі бачила!;-)
    І вишиті роботи Г.Я. теж бачила-вона молодець!Я одразу теж згадала про свою недошиту"Св.Варвару".....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так оце треба взяти і подошивати усі свої "хвости"! Марафон влаштувати, чи що? :)

      Видалити
  5. Чудові листівочки, Аліна!!! А свекруха твоя яка молодчинка!!! З поверненням!!

    ВідповістиВидалити
  6. Алінко, з поверненням до блогожиття! Ми скучили:) Апатія, то тимчасово;) Організм перебудовує свідомість на зимовий лад:)
    Мені дуже сподобалась листівочка для свекрухи, думаю їй також:) Листівки з фото взагалі особливі, а ця ще й якась така... важко навіть слова підібрати... дуже-дуже тепла!! Вишивка теж неймовірна, як і троянди!!
    І Париж заслуговує окремої похвали! Для мене це Париж очима парижанки:) Принаймні я саме так цю листівку сприймаю:) Думаю, така чудова візуалізація дійсно допоможе адресатці у втіленні мрії!:) Ти молодчинка!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Ірино!
      Про квіти - у свекрухи завжди щось цвіте у хаті! Колись вона мені дала фіалок різних, то вони у мене швидко "повмирали"((( За рідною домівкою сумували, мабуть...

      Видалити
  7. Алиночка, не грусти. Это нормальное состояние, когда организм немного засыпает, хочет отдохнуть. Это пройдет.
    Красивая открытка для свекрови. Приятно знать, что не все свекрови настоящие свекрови :) Попадаются еще такие, которые кроме телевизора и "погундеть" имеют еще какие-то увлечения, более полезные. Рада за тебя!
    А Париж! Ах, Париж! Красивенная открытка! Ты молодчинка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, Людмило, ми ж з тобою теж свекрухами будемо колись :) Але ми будемо класними!

      Видалити
    2. Це точно! Мені здається, що я ніколи не забуду цього зверхнього відношення до мене. То хіба я зможу після цього так само себе поводити? Крім того, у мене ще й доця є, і я хочу, щоб їй дісталась свекруха добра :)

      Видалити
  8. Ти просто провітрила мізки :) От і назва не придумується :) Тепер наповнюйся красою і романтикою... Листівочки гарні і душевні. Про вишивку взагалі - для мене це масштаб огого...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, провітрила.... Тільки, певно, всі і вивітрила там, бо шось геть нічого не хочеться(((((

      Видалити
  9. Сколько красоты, работы очень красивые, умница)

    ВідповістиВидалити
  10. Алінка, з поверненням! Листівки твої просто неймовірні, щодалі тим кращі! Ювілейна листівка дуже тепла і ніжна, а "французька" - вся така мрійлива і романтична:) Молодчина!
    Ікона вражає, як і швидкість з якою вона вишита! Мені теж стало соромно за мій недошитий проект(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!
      Нас тут багато з недошитими процесами виявляється... Треба з чим щось робити! ;)

      Видалити
  11. Дуже красиво!!!! Листівка з фото така душевна!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug