пʼятниця, 19 жовтня 2012 р.

Модна тільда

Поступило мені замовлення зробити тільду-модницю - і не звичайну, а щоб була  у береті, з сумочкою, браслетом  і не заплетеним волоссям :) А ще рожевий колір щоб був...Не знаю, на скільки мені вдалося втілити побажання замовника і наскільки модна моя лялька))), але я старалася!
Найскладнішим для мене виявилося визначитися  з сумочкою, адже на неї покладено місію  упаковки подарунка (ювелірного виробу), тому я довго обирала модель - щоб і до образу пасувало, і щоб вмістка була (сумочка з ініціалом імені дівчини, якій тільда призначалася):
Зріст 30 см.  В комплекті - вітальна листівка:
 Маю надію, що подарунок прийде до душі - як дарувальниці, так і одарюваній ;-)




18 коментарів:

  1. Модна вийшла лялька! Я б сказала - гламурна! Алінка, в неї на ніжках панчішки? Чи це тканина така?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так - то панчішки на ногах - ну, як же їй бути у куртці, яка до речі, знімається))), і з голими ногами! :)

      Видалити
  2. Модна модна твоя ляля! Вона не може не сподобатися - така ніжна! Дуже гарно!

    ВідповістиВидалити
  3. Вау, яка пані модна, та ще й в береті (прочитаа про панчіхи мало не впала, як ти начепила їх?!) Сподобалась і лялька, і листівка! Молодець! Листівка теж з тканинки?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Валентино! Листівка паперова, фон - відсканована тканина :)
      А панчішки шилися разом з ногами))))))

      Видалити
  4. Класно!!!Я в захваті-і від самої ляльки-красуні і від твоїх ,Алінко, старань!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Як романтично.....Дуже гарненька модниця! І листівка класна-все до теми:)Супер!

    ВідповістиВидалити
  6. нічого собі модниця! ти достойно справилась із завданням! тільда нейморівна!

    ВідповістиВидалити
  7. Оце так подарунок! Будь-яка жіночка від рочку до сімдесяти буде у захваті від такої ляльки!

    ВідповістиВидалити
  8. Аліно, ця мадемуазель напевно француженка!:) Ніжна, витончена, з надзвичайним шармом! І листівочка з торбинкою - все так допасовано - краса!!

    ВідповістиВидалити
  9. Яка файна красуня-модниця, щей з подаруночком...
    Алінко, справилась на відмінно з багатьма плюсами)))

    ВідповістиВидалити
  10. Клевая Тильда ,модница )))) такие детальки интересные. Вот и я мечтаю как то сшить че то подобное , но пока никак .

    ВідповістиВидалити
  11. Ой, яка красуня чарівна, модна і елегантна!

    ВідповістиВидалити
  12. Я теж думаю, що будь-яка дівчина буде в захваті! Я б точно була :)

    ВідповістиВидалити
  13. Але ж то вже й модниця!! Чудово ти всі детальки продумала!! Приємно таку красуньку в подарунок отримати!

    ВідповістиВидалити
  14. Іринко, Людмило, Валентинко, Світлано, Ірино, Юля, Таня, Оля, Оля, Юля - ДЯКУЮ вам за схвальну оцінку моєї роботи!

    ВідповістиВидалити
  15. Шикарна лялька вийшла!!! Така гарна та стильна! Супер робота! І листівка їй дуже пасує)))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug