середа, 10 жовтня 2012 р.

Чашечка "...охохох..." :) і компанія

Сумочки-чашечки мені завжди подобалися, але шити їх просто так не хотілося...  А тут Таня- Chashechka  виграла у мене скарбничку і звісно, мені захотілося зробити для неї ще й якийсь  сюрприз! :) За вечір у мене створилася чашечка для полуничного компоту))):



Поки сумочка добиралася до Тані, я вирішила закріпити набуті навики))) і пошила ще дві -для квіткового чаю і для всього іншого :)
Розміри сумочок не великі - у всіх замочки-блискавки на 15 см.
У них можна зберігати що завгодно!!! (це для тих, кому цікаво для чого вони))))) Можуть бути косметичкою, можуть дитячою сумочкою, сейфом домашнім))) і т.д.

35 коментарів:

  1. Аліна!!!! Вони бомбезні!!! Я теж давно на них заглядуюсь, навіть викрійку роздрукувала, але все ніяк не наважуюсь))) А ти молодець!!! Жовтенька - мій фаворит!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Мені спочатку полунична подобалася, вчора - блакитна, а сьогодні жовта %)

      Видалити
  2. Алінко, яка ж ти витівниця!!! Ці сумочко-чашечки неймовірні!!

    ВідповістиВидалити
  3. Мамочкі, які милі штуки! Я навіть не питаючи для чого, вже придумала купу варіантів:) Страшенно потрібна і гарна річ!!! :)

    ВідповістиВидалити
  4. Как мне нравятся такие чашечки! Такие милые!

    ВідповістиВидалити
  5. Які гарненькі!!! :)
    Алінко, а ти в субботу на ФР на котру годину їдеш? там зустрінемость?

    ВідповістиВидалити
  6. Вони бомбезні!Такі яскраві і смачні!І як таку красу пошити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я шила за цим МК: http://stylehome.org/creative/teacup-bag.html - там немає нічого складного навіть для такого чайника у шитті, як я))))

      Видалити
    2. Чашечка для чайника :) Ех, пошив би мені хтось таке, бо сама я ну дуже вже чайничок :)Я б туди теж еклерчики клала ;)))

      Видалити
    3. ))))))))
      у мене є ще один замочок бузкового кольору)))) Мо, шось придумаю, хай-но - хай-но... :)

      Видалити
    4. Хіхі... хай-но :) буду рада віддячити.

      Видалити
  7. Алінко, чашечки гарнюні! Я теж навколо них кругами ходжу - все не наважуся пошити.

    ВідповістиВидалити
  8. Чудесные чашечки! Нравится их легкое и радостное настроение!:)

    ВідповістиВидалити
  9. Какая прелесть! Я влюбилась в клубничную! )))

    ВідповістиВидалити
  10. Аліно, краса! Перша вразила наповал, інші добили :-) Ти молодчина, не сидиш без діла :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валентино, то все твоя квіткова стрічка! :) І стрічка ".. охохох..." теж твоя!!!! Тому, якби не ти, не було б цих сумочок!

      Видалити
    2. Оооо, точно! А я й не згадала, що маю такі самі стрічки дома! Мабуть пам'ять пішла на пенсію...

      Видалити
  11. за вечір????
    Аліночка, МОЯ чашечка просто неймовірна!!!!!!!!!!!!!! Як і скарбничка!!!! Щиро дякую тобі за таку красу та насолоду)
    А ще приємно,що саме мій нік став поштовхом для створення таких шедеврів)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну, не за вечір, а десь за 2,5 год... Твою я швидко пошила, а ті дві то трохи поморочили голову))))

      Видалити
  12. Как же мне нравятся эти чашечки!! Самое оно, чтобы использовать, как мини-косметичку))

    ВідповістиВидалити
  13. Алінка, та ці чашечки просто чудо )) я не змогла вибрати одну фаворитку ))) вони три покорили серце )))
    можна щодня брати нову під настрій і вкладати собі смачні цукерочки )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :)
      У мене є один ведмедик в шапці, то я ту шапку трохи надірвала і поховала туди цукерки - то НЗ! А ведмедика назвала Ескондріхо - з ісп. тайник))))

      Видалити
  14. Але й класні! А я якраз сиділа й думала,що як ти приїдеш,то ми дістанемо машинку й щось будемо витворяти)))))Так що-приїжджай!;-)

    ВідповістиВидалити
  15. Гарненькі чашечки! Найкраще в них, звичайно, зберігати чай або щось до чаю :-)))) Дивлячись на жовтеньку - відразу хочеться чаю з лимончиком :-)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. До жовтенької, між іншим, ти теж маєш відношення! :) Впізнаєш тканину?

      Видалити
  16. Алиночка, неймовірно красиві чашечки!!!
    Я б хотіла таку косметичку!

    ВідповістиВидалити
  17. Алінко , твої чашечки нас покорили!!!!(мене, Сашку і Христинку).Приймай замовлення на три чашечки (я серйозно)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. поки не маю часу)))) До неділі, мабуть, не встигну :(

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug