субота, 6 жовтня 2012 р.

"Несе Галя...кошик" :)

Хто мене уважно читає, знає мою любов до сотих читачів...І знає, що їх у мене було двоє :) На відміну від Юлі, яку подаруночок знайшов відразу,  Галинці довелося чекати на мій подарунок понад пів-року! О_о...
Знаєте, як то буває - було натхнення, не вистачало матеріалів, були матеріали і натхнення, не було часу... І от настав день Х - зійшлися і натхнення, і матеріали і час - в результаті "народилася" Галинка-українка ;)
Дівчинка ця не велика - до 30 см, одягнута за останніми віяннями української традиційної моди))) - вишиванка, коралі, червоні чобітки, стильна зачіска..))))

Ось такий запізнілий подарунок для Галинки. Тепер чекатиму  того, хто очолить нову сотню ;-)
Усім  приємних вихідних!


27 коментарів:

  1. Яка гарна! Справжня українка! Молодець, Алінка! Потрудилася на славу! Чого тільки варта вишиванка!

    ВідповістиВидалити
  2. вона просто дивовижна! теж маю таку ідею - тільди в національних костюмах) у Вас дуууже гарно вийшло!

    ВідповістиВидалити
  3. Ооооо! Дуже гарна лялька! Зачіска така модна, а чобітки які! А секрет вишиванки мусиш розкрити, бо я спати не буду :-))))))) Бачу, бедрики до вас на фотосесію самі зповзаються :-))) Молодчина ти!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. тоді на фотосесії було стільки багато бедриків, що я ще стільки в одному місці ніколи не бачила!))))
      У вишиванці немає ніякого секрету - декоративний шов на машинці :)

      Видалити
  4. Красивая украиночка!!! Такие сапожки модные!:)

    ВідповістиВидалити
  5. Відповіді
    1. Оля, то твої пасхальні дівчатка мене надихали і були за приклад! :)

      Видалити
  6. ОХ, як я заздрю Галині-таку красу матиме!!!Молодець ,Алінко, я взахваті від твоєї роботи!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Чудова лялечка. А ще приємно,що така красунечка - моя тезка))

    ВідповістиВидалити
  8. Я вже всім знайомим похвалилася, який у мене подарунок вдома красується!!! Радості немає меж, наскільки ця тільдочка вишукана, а поглянеш на неї і відразу настрій піднімається, творити зразу хочеться! Про такий подарунок, навіть і мріяти було годі. Дякую, дуже!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Шикарна дівчина! А яка модна, чобітки просяться на подіум :) Вітаю власницю, і бажаю ще багато "сотень".

    ВідповістиВидалити
  10. Гарненька така дівчинка :) файна, як сказали б справжні українці ;)
    А ще чарівна вийшла фотографія - остання. Я прямо дивлюсь на неї і надивитись не можу, обожнюю такі!

    ВідповістиВидалити
  11. Оце так дівчинка Галинка, красуня із красунь))

    ВідповістиВидалити
  12. Галинка-українка дуже гарненька!!! Зачіска - шик!! Багато сотень тобі, Алінко!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Добре, що іноді день Х таки приходить! Знатна панянка вийшла, особливо зачіска, та й спідничка модненька :-)

    ВідповістиВидалити
  14. Неймовірна красунечка! Дуже справжня краля! :))

    ВідповістиВидалити
  15. Очень колоритная стройная девушка.Настоящая хохлушка :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, так, вона якась надто худенька получилася)))))

      Видалити
  16. Аліна, дуже красива лялька! І фото гарні!
    Ти молодчинка! Любуюся Твоїми витворами!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug