середа, 26 вересня 2012 р.

Happy wedding day

Так трапилося, що цього року, точніше цієї осені, а ще точніше цього місяця))) нам пощастило відвідати 2 весілля (от як не було, то не було, а тут аж 2!)  Минулої суботи відсвяткували одруження мого брата з американською дівчинкою: 
Весілля було трохи не звичне для нас, але ми від усієї душі повеселилися! Головне, мати гарний настрій!
Проте, для мене робота знайшлася і після весілля - наречені не захотіли наймати професійну відеозйомку, а оскільки  ми деякі моменти зняли своєю "прихованою камерою", -  вирішила оформити диск з відео у гарну коробочку, при цьому дотрималася основних кольорів весілля :)
Залишилося тільки дочекатися, коли у нас пройдуть соплі-температура(((, купити диска, надрукувати на ньому фото наречених - і відправити! :)

10 коментарів:

  1. Краса, краса, краса!!! Листівочка і диск файнющі! А фото - мммм!!! Пошвидше одужуйте і гайда насолоджуватись осінню;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, ти де інтернет знайшла?))))))
      Дякую, мені сподобалося коробочку робити :) Фотографкою стати, чи що?)))

      Видалити
  2. Дуже гарні і ніжны весільні роботи, ну а ви , дівчатка, просто мега - зірки! Три грації! :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую-дякую)))) Ті дві грації ще й у сукнях хвіолетових були - у тон весілля - геть модні :-)

      Видалити
    2. Да,ми спеціально з Іриною одягли фіолетові сукенки)))))
      Класна коробочка!(листівку я бачила вживу-краса як заше)

      Видалити
    3. Та ні...То не ми спеціально у фіолетовому вбранні прийшли, а все весілля під наші плаття підстроювалося:)))))))))))))

      Видалити
  3. Алінко, мені все сподобалося-найбільше відкритка! Я вже засумувала за вишивкою!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я теж хочу повишивати, а то за цими декупажем-скрапом-шиттям нема коли!... Але не знаю, шо саме я хочу вишити :)

      Видалити
  4. Листівка гарнюща, я все чекала коли ти її виставиш, а то в блогері тільки назва і початок з фото (це на випадок, якщо ти не знала, що навіть незапощені пости видно а блогері тоді, коли їх написали)... А ви просто красуні :-), гарні, щасливі! Коробунька ніжна! Не хворійте!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. то я спочатку додала пост, а потім перемістила його у чернетки. А ті, ж які у чернетках відразу, - їх ж не видно??? У мене зараз 3 пости в чернетках (тільда, листівки і сумочка) - ти ж їх не бачила???

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug