неділя, 16 вересня 2012 р.

Дамочка

Вже вкотре переконуюся, що добре мати в своїх запасах всякого добра)))) - особливо,  коли терміново потрібно зробити листівку чи який подарунок ...
Такою дамочкою привітала з Днем народження  Ларису
Розмір листівки 10х15 см.
Ніби нічого особливого, а мені так подобається!))))) Ларисі теж :) І це головне.

А тепер про другорядне. Вчора купила у магазині одну річ, надпис на етикетці якої  на весь вечір розвеселив:
Мда....У китайців труднощі перекладу ще ті :)
"Тряпку" цю я, звісно, купляла не для прямого використання - це ж не малий відріз бавовни (якщо вірити тим самим жителям піднебесної ;) - у моїх творчих процесах знайдеться йому  застосування!
А ще у мене назбиралося вдома чимало серветок, які я купую теж не задля прямого використання :) А оскільки, такої великої кількості їх мені не треба  - 

12 коментарів:

  1. Гарненька листівочка, нічого зайвого і все на місці. Бумажку впізнала ))
    Стільки серветочок в тебе в магазинчику, мабуть би всі купила, але ще трошки повибираю ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. на цій листівці принаймі ще одна чудова дівчина багато свого впізнає :)
      Так, серветок у мене назбиралося - чоловік мене називає маніячкою серветковою))))

      Видалити
  2. Листівочка чудова, ніжна і романтична!! Тряпка насмішила))) якось я в твому магазинчику теж затарюсь)))

    ВідповістиВидалити
  3. Шукаю взаємних ПЧ.
    Дуже гарна робота.
    http://shoppingepisodes.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  4. Листівка гарна,може,й лаконічна,але разом з тим-вишукана.То точно,Алінко:добре,якщо в запасах знаходиться те,що треба))) і що ті запаси поповнюються(і про серветки-теж)Мої запаси серветок вже не поміщаються у ящик з-під монітора))))(а це-чималенький ящичок)
    Да,а переклад китайський розсмішив мене теж...)))

    ВідповістиВидалити
  5. Яка гарна відкритка, для справжньої леді!

    ВідповістиВидалити
  6. Може листівка й проста, то як на кого :-) а панянка гарненька у квітковому полі!!! Тряпка повеселила :-)
    П.С. Я тебе не знаю, вживу, але здається, вона (дамочка) на тебе схожа?....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. не знаю, не знаю... У профіль - схожа))), а в фас не бачила я її... А якщо серйозно, то мені завжди хотілося жити хоча б при дворі Марії-Антуанетти, що б носити капелюшки, пишні вбрання і... нічого не їсти - щоб корсет не тіснив (це вже зі Скарлет взято)))))

      Видалити
  7. Вишукана дамочка для не менш вишуканої іменинниці :)Тряпка - розсмішила, однако :))))

    ВідповістиВидалити
  8. Алінко, чудова квітуча листівочка з дамою! Але хіба ж можна так людей вночі смішити, я ледь не розбудила всіх хіхічками))))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug