четвер, 13 вересня 2012 р.

Аліса в країні див (серія АТС)

От уксуса куксятся, от горчицы огорчаются,от лука лукавят. Как жалко, что об этом никто не знает! Ели бы сдобу и добрели!
"Алиса в стране чудес" Л.Керрол

Тільки я написала про те, як я довго зазвичай виношую ідею створення АТСок, як одразу ж і створила наступну )))) То, напевно, переглядання своєї домашньої бібліотечки так надихнуло мене :)  А ще не хочу далеко заходити у борги (напросилася у Людмили на Тільдодядька))), та й хочеться просто так з кимось обмінятися ;), а не віддавати борги...
Отож, вся серія:
і поодинці:
1. Аліса для Alisa :)

2. Sonchyk матиме корону:

3.  для Нусі ключик від всіх дверей:

4. - Людмилин КОТик))):

5.  солоденьке для galinkaukrainka :

6.  Soniachna гратиме в карти :)

У роботі використала роздруківки ілюстрацій Євгенії Гапчинської до книги "Алиса в стране чудес"; для фото пригодилася книга видавництва "Абабагаламага" "Аліса в країні див".

Вперше я читала книгу російського перекладу - мені вона більше сподобалася, ніж україномовний варіант...  А ще тепер дуже  хочу собі книгу з ілюстраціями Є.Гапчинської :)
***
- Ты в своем уме?
- Не знаю. Может быть, в чужом.
...

29 коментарів:

  1. Супер серія!Мені особливо 3 сподобалася?Можна її?А я буду поки в боржниках,може це буде поштовхом зробити свою 1-шу серію))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можна :) Я її не буду висилати - віддам при зустрічі ;)

      Видалити
    2. Ти бачиш, яка маленька атс-ка,а таки яку силу має))))На жовтень готуємося)))

      Видалити
  2. А-а-а!!!!! Яка неймовірно казкова серія, ніжна, дитяча і трішки чарівна)))
    Я би напросилась але не буду, нехай і інші дівчатка насолодяться твоіми атсочками ))
    Відразу захотілося книгу прочитати і щоб багато картинок було))

    ВідповістиВидалити
  3. Неймовірна краса! Ілюстрації також сподобались)

    ВідповістиВидалити
  4. Алінко, вони такі чудові! А можно мені №1? ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. №1 має дві таємниці)))) По правді, трохи соромно її віддавати :), але ...віддам)))))

      Видалити
    2. З таємницями в 100 раз цікавіше! дякую тобі, сонечко! До зустрічі! ;)

      Видалити
    3. Аліночко, я нарешті щось для роздачі боргів зробила. А то місто АТС повність заполонило мій час в плані АТС. Загляни до мене на хвилинку http://alisa-art.blogspot.com/2012/10/blog-post_7.html#more може щось сподобається?

      Видалити
  5. Бачиш, як книги надихають :-) Серія вийшла чудова, мені всі сподобались!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ага, книги творять дива))))
      Валентино, ти ніякої не хочеш? ;) Я сьогодні добра)))) Боржників собі шукаю)))))

      Видалити
  6. Алінко, яка прекрасна серія!! А можна мені на шосту напроситись?)) Поки в борг:)

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже класні АТСки,я люблю цю книжку... цитувати))))
    Ура,моя №4!!!Ми обміняємось при зустрічі?;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ага, при зустірчі обміняємось :) Але, якщо ти хочеш, щоб до тебе завітала листоноша - я відправлю))))) Та думаю, швидше я приїду, ніж тітка на вєліку)))
      "Хочу почаще бродить по чаще!"

      Видалити
    2. "Ах,мои усики!Ах,мои ушки!...")))
      да..."говорить то мы умеем,было бы-с кем")))

      Видалити
  8. Класна серія! Мені найбільше 2 сподобалась ;0. Можна в борг? Я почала робити свою наступну серію, але через непередбачувані обставини довелось перервати процес :(, сподіваюсь, що скоро завершу!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. можна-можна ))) Навіть просто так можна (але нікому не кажи, бо тільки для тебе ;)
      А ті непередбачувані обставини нехай ідуть собі в ліс!

      Видалити
    2. забула написати: мені теж друга найбільше подобається :)

      Видалити
    3. дякую! не люблю бути в боргу перед кимось ;), класно що в нас співр=падають вподобання ;)

      Видалити
  9. Прикольні які!!! Аліна!!!! Ти мене заразила АТС-ками!!!! Я ВЖЕ НОВУ СЕРІЮ ПРИДУМАЛА))) але почекаю поки з гербарієм до нових власників доберуться)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, то мені вже теж наступну треба думати?))))) Щоб з тобою знову обмінятися :)
      Кекс уже в дорозі ;)

      Видалити
  10. Варкалось... Хливкие шорьки пырялись по наве...
    Прикольно дуже! Ти, мабуть, здоби все ж об"їлася, роздаєш всім направо і наліво :)) А я поки сиджу як "мюмзик" :)))

    ВідповістиВидалити
  11. От що значить книги ))) Дуже сподобалась ця серія ))
    цікаво тепер яка буде наступна? ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, не знаю, не знаю... Коли вона буде - це ж так раптово мене пробиває на АТСки))) А зараз маю багато не закінчених робіт...

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug