понеділок, 27 серпня 2012 р.

Багато приємного :)

Багато приємного сталося за вихідні :) Найперша приємність - у моїй армії - поповнення)))):
Це Аліса зробила такий пречудовий подарунок!! Вчора ми з нею зустрілися і так класно провели час, що... хочеться ще)))) 
Взагалі-то ми зустрічалися, щоб обмінятися АТС-ками, ось і моя нова АТСомешканка:
 Феєчка ця прилеиіла не тільки з бедриками, а ще й з совами, квіточками, зірочками, стрічками.... А конверт-то який у цього всього добра!!!!
Ну, що тут казати - СУПЕР, СУПЕР, СУПЕР!))))
***
А напередодні, у суботу, я отримала виграну сюрпризну цукерку у Валентини! Я не очікувала, що там буде стілки всього!!! І папір, і чорнило для штампів, і наклейки, і  серветки, і підвіски, і ще багато класного!!! 
Цікаво так - днями я думала, що давненько нічого не вигравала, а тут бац! - і виграла)))) Треба частіше так думати :)
А ще була АТС -мандрівниця - раніше Валя її надсилал мені, але дивним чином вона повернулася до неї назад... :
Ось такі приємні моменти, дякуючи віртуальним та реальним (уже) блого-подружкам!!! 

6 коментарів:

  1. Аліночка, і мені хочеться ще :) Юля обіцяла в середині вересня приїхати до нас, більш за все на суботу домовимося, але трохи ближче буде видно. Ще раз дякую тобі за чудові подарунки!

    ВідповістиВидалити
  2. які ви молодці що зустрілися і так чудово провели час. Сподіваюсь наступного разу компанія стане більшою ))
    Подаруночки чудові і армія потихеньку розростається ))

    ВідповістиВидалити
  3. Класні подарунки, а в"язані штуки взагалі!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Алінко, подарунки гарнющі! Особливо бедрики! Бездоганна робота! Вітаю!

    ВідповістиВидалити
  5. Дійсно багато приємного:) Вітаю з такою красою!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug