понеділок, 20 серпня 2012 р.

Кексики

Моя перша книга для записів рецептів!!! УРА! Я це зробила)))
Книга завдячує своєю появою двом Юлям - Юлі за натхнення і поради і Юлі за надані схеми кексів!
Формат А5, 100 нелінійованих аркушів білого кольору з кексиками знизу :)
Обкладинка м"яка за рахунок шару флісу.
Тепер відкриваю один секрет: раніше я не не робила блокнотів "з нуля" тільки через те, що не люблю писати в нелінійованих блокнотах))) Ще в маленькому А6 куди не йшло, а от у всьому, що  більше, у мене завжди рядки то вгору, то вниз пливуть... Але пригадала шкільні роки і написання рефератів - і вихід знайшовся одразу: "зебра" саме те, що треба у таких випадках!!!!
Цей блокнот у комплекті містить двосторонню (різна ширина лінійок) заламіновану "зебру":

А ще мені сподобалася така подвійна закладка: одночасно можна закласти два різні рецепти ;)
Відчуваю, блокноти мене "зятягують"...
...піти кекса спекти?...

25 коментарів:

  1. Дуже солодкий блокнот!Аж слинка потекла!яскраво,глазуровано і дуже дуже модно))

    ВідповістиВидалити
  2. Кексики гарненькі. Дійсно, щось записати хочеться. Бажаю успіхів у кулінарії)))

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже смачна книга! Ідея із подвійною закладкою - супер, зебра - це взагалі "мисля"!!! :) Все дуже яскраво і гармонійно.

    ВідповістиВидалити
  4. Алінко, твій блокнотик СУПЕРЕЗНИЙ!!!! Ідея з зеброю чудова, оформлення таке смачне і гарне аж в самої слинка потекла ))
    Так приємно що я хоч трішки посприяла створенню такої краси ))
    Давай іще блокнотики, дуже гарні вони в тебе виходять!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую-дякую, Юля! ;) Блокноти будуть ще, це точно)))

      Видалити
  5. Але й краса! Цей блокнот мені дуже сподобався!Прямо,нема слів,щоб виразити своє захоплення!...:)

    ВідповістиВидалити
  6. Яка гарна та смачна робота :) Мені дуже-дуже сподобалася! :)

    ВідповістиВидалити
  7. Аліна, класнючий блокнот!!! Кекс просто з'їсти хочеться! І з зеброю ти молодець придумала, от вже не лінивий мозок :-)

    ВідповістиВидалити
  8. Краса!!! Суперовий блокнотик вийшов, яскравий і смачний!!! Молодець, Аліночка!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Ляпотааааа! Кльова ідея з "зеброю" :-))) А я все ще "виношую" в планах свою кулінарну книгу :-))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я свою теж ще не виносила)))) - це просто так, проба :)

      Видалити
  10. о, завдяки тобі я зрозуміла, чому мене залишали спокійною саморобні блокноти "з нуля" - бо люблю щоб листки в клітинку чи лінійку були!!! :)))
    Алін, блокнот просто класс! Дуже апетитні кекси!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Отож-бо й воно! Я теж люблю писати в клітинку чи лінійку сторіночки :)

      Видалити
  11. Алина, шикарный блокнот!!! Очень красиво смотрится с вышивкой!

    ВідповістиВидалити
  12. О, це дуже круто! Вітаю із своєю кулінарією! Я, от теж чаклую над своїм! Скоро покажу!
    А, ти молодчнка, кексики такі апетитні! Браво!

    ВідповістиВидалити
  13. Да, блокнотик красотища!!!!! И такой вкусненький -мммммм:)))))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug