вівторок, 14 серпня 2012 р.

АТС - роздаю, збираю...

Що можна робити у дощ і у свято? Правильно, показувати свої АТС-ки)))))))) 
За три місяці назбиралося у мене багато боргів по АТС, які я чесно віддаю :)

Перша моя серія називаєтсья "Человек собаке друг". Довго я виношувала ідею цих собачок, і от , нарешті, втілила її:
1.  Юля
2. Alisa
4. Оля
 А от друга серія "Наука розсудливості" народилася спонтанно - поштовхом стала книга Бальтасара Грасіана "Кишеньковий оракул", яку я зачитувала у студентські роки. Книга  - збірник мудрих висловів про життя у афористичній формі, при чому на одній сторінці здебільшого по одному вислову - це давало можливість "ворожити" - відкриваю книжку навмання і читаю, що мені випало :)
Так-от, у кожному конвертику на АТС-ці міститься по вислову з Оракула - це буде саоєрідне ворожіння для тих, хто обире собі АТС ;)

1. Юля
3.
Усі АТС зайняті! Вибирають: Оля "Мой скрапик-мир" , Майя "Записки о рукоделии",
***
А ось що я отримала від Юлі (Юля обирає, відповідно, по 1 АТС з двох серій):
Ну, от і все на сьогодні....

26 коментарів:

  1. Привет! Глаза разбегаются! Очень хочу вторую из серии "Оракул"!Спасибо, что помнишь!

    ВідповістиВидалити
  2. Які гарнюні!!!"Человек собаке друг" - просто щось таке, від чого поринаєш у дитинство. Шкода, що всі зайняті.

    ВідповістиВидалити
  3. Привіт, Аліночко. Я теж чогось такого хотіла натворити, але в мене все на стадії "проект-дія", а ще я жадіна, тому хочу першу із собачкою і третю із другої серії, якщо буде багато охочих, то надішлем мені якусь на свій вибір. Молодчииинка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, Валентино, я б із задоволенням надіслала, але ж вони усі зайняті - треба борги роздати, а тоді вже колись може знов щось просто так створю :)

      Видалити
  4. Прикольні Атс, шкода, що зайняті(( Треба буде якось собі наваяти)))) Навіть ідеї якісь там по голові бродять)))

    Йду но я на твою суперову цукерку-шкатулку запишуся, не можна такий шанс пропустити))))

    ВідповістиВидалити
  5. Привітики. Саме сьгодні цілий день не було доступу до інету, а тут таку красу пропонують )) Добре,що не всі ще побачили )) Алінко, обидві серії такі цікаві, субачки кумедні, але я ще не прчитавши що труга АТС із серіїї "Оракул" зайнята обрала її ))
    Ну так як вже Майя забирае то мені будь-ласка номер один з цієї ж серіїї, хочу глянути, що там мені оракул нагадав ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. №1 твоя, вибирай ще з собачок якогось - тобі ж дві ;)

      Видалити
    2. Ой, мені дві можна, як чудово )) Тоді мені і песика під номером 1 - дуже він вже на нашого Гімалая (так батьки пса назвали) схожий ))

      Видалити
  6. ООО! Яка краса! Я теж відразу захотіла по одній АТС-очці з кожної серії :) и так як і Юля хотіла другу в серії магічних гадань, мабуть там зачароване магічне послання, яке всім так хочется почитати! Дуже гарнюні АТС-очки! Алінко, якщо будеш робити ще такі серії з магічними висловами - то я перша в чергу, натомість обіцяю зробити серію АТС с бедриками и ти будеш обирати сама перша! Згодна? ;) А сьгодні, якщо можно виберу кумедного песика з номером 2 - все вони такі гарні! Але другий більш за все до мене просився!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. )))Але думаю, ти швидше зробиш, ніж я - я знову в тебе запишуся, і знову будуть борги)))))
      Мені вже самій цікаво, що там у посланні №2 :)

      Видалити
    2. :) а ти підглянути в конвертик не можеш? І нам з Юлею по секрету розкажеш, і свою цікавість вдовольниш ;)

      Видалити
    3. Що ж то вже за така зачарована АТС? Доведеться випитувати у нової власниці ))

      Видалити
  7. Вауу!! Такі яскраві, душевні АТСочки, дуже цікаві!! :) Колись намагалася творити АТС, але щось діло далеко не зайшло...
    ти надихнула мене повернутися до закинутих ідей!)) Постараюся втілити в життя і обов"язково покажу :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, класно - я надихнула :)
      Роби і показуй! (відчуваю, знову я у борги залізу...))))

      Видалити
  8. АТСчки чудові!!! Песики такі кумедні, ще й різних порід :-). Цікаво, що ти там в конвертики наоракулила?... Прямо як печиво з сюрпризом :-)
    Та й колекція твоя гарними поповнилася! Скільки вже маєш?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, точно про печиво підмічено :)
      У мене вже (чи щено) є 14 АТС, 2 ще на підході - треба для них облаштовувати нову "домівку", бо в коробочку не поміщаються уже...

      Видалити
  9. У мене нарешті нет з"явився))) 4 дні не було.
    Твої АТС-очки чудові вийшли!!!! Особливо песики зачарували))))) Я собі №4 придивилась))))

    ВідповістиВидалити
  10. Аліна,вони такі чудові,особливо із собачками) ятакая рада,що ще встигла)))мені номер 3,якщо можно)

    ВідповістиВидалити
  11. А мені дуже сподобалась "наука розсудливості", надзвичайно красиві всі АТСочки, кожна по-своєму!

    ВідповістиВидалити
  12. Привет! А № 3 из оракула занята? Хотела бы обменяться или в долг..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. к сожалению, занята. Если Оля не заберет ее, то девочки више просили уже...

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug