середа, 1 серпня 2012 р.

Ура! Серпень!!!

Ох, і розлінилася я за 3 тижні - знову гостювали у мами, відпочивали на озері Світязь, відмітили сімейні усі 4 липневі  Дні народження, і, на жаль, побували з Владом у лікарні(((( Але то все було у липні, а що готує серпень - хто зна))))
Почну з хвалькування: маю тепер ексклюзивного браслета - подарунок  Людмили :) Браслет дуже пасує до моєї бедрикової сукні (чесно, на таке диво я і не сподівалася - думала, що в такі малюнки тільки дитячі речі шиють, а не тут-то було!))), а ще, як на мене, образ вдало довершують  марикітики - буси-подарунок від Лариси:
Отаке трошки кумедне фото, чи тоя кумедна з тої радості, що маю на собі стільки бедриків...
***
Будучи вдома, віднайшла деякі свої дитячі малюнки - о, як я любила малювати!!! Ці малюнки, звісно, примітивні,  але для мене вони дуже дорогі - я пам"ятаю кожен день, коли я їх малювала!
Це - моя гордість))) - картинки  на дощечках (малювала я у 12-річному віці):
Дощечки ці маленькі - усі картинки помістилися на аркуші А4, а ось ці - то зовсім мацюпуськи:)))
 Бачите, любов до бедриків у мене була ЗАВЖДИ...
А ці "шедеври" 16-річного віку -  нехай вас не дивують рамочки - їх я теж сама склеювала:) 
розмір малюнку 10х15 см
Тут я не тільки намалювала, а й використала білу пантеру - чого тільки не було у моїх скарбах!)))
Ну, і зима - довго висіла у нашому коридорі... Все-таки добре, що батьки не сміялися з моїх робіт, а навіть робили вигляд, що вони дуже гарні :) 
розмір малюнку 13х18 см
 А цю синю мавку я вже десь після школи малювала - хотіла подарувати своїй сестрі щось особливе :) 
Ще й рамочку на балконі білою емаллю фарбувала)) І бісером прикрасила!
Ось така я художниця)))... А ще десь у комірчині заховані мої малюнки  з художньої школи, але до них я не добралася...
Дякую усім, що ви зі мною!
Будьте здорові!


36 коментарів:

  1. WOW! Дивовижне фото! Я ще навіть не читала нічого, коментую саме фото :-) І сукня чудова, і прикраси, і посмішка!!! В журнал на обкладинку :-) Не варто таке фото в альбомах та на дисках прятати, хочеш, спробую календар заскрапити? Роздрукуєш потім, повісиш на стіну. АПропоную щиро, але не обіцяю, що зроблю швидко, як час буде. Якщо хочеш, звісно і якщо воно тобі потрібно :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля, ну ти й розхвалила мене!... Чесно, я собі дуже смішна на цьому фото, просто іншого кращого не знайшлося, а браслетом похвалитися кортіло))) Дякую за пропозицію, проте останнім часом чомусь поховала майже всі свої фото... Хоча, пропозиція заманлива :)

      Видалити
  2. А тепер почитала та малюнки роздивилася :-) То ти справжня художниця, дарма над малюнками посміхаєся - мені так а ні в дитинстві було, а ні зараз намалювати :-))))

    ВідповістиВидалити
  3. Я знаю одну лавандову Фею )) а ти будеш бедрикова Королева )))
    дуже тобі пасують обновочки і подарунки )))
    ну а малюнки..це просто чудо!! Алінка, в тебе талант і його варто розвивати ;)
    нехай серпень принесе вам щоденний позитив, тепло і радість ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Оксанко!!! Та який там талант - просто трошки здібностей, та й все :)

      Видалити
  4. Алінко, ти така неймовірно магічна на фото, прямо таки море позитивної енргії )) Навіть не знаю хто кого прикрашае, чи бедрики тебе чи навпаки ))
    А малюнки дуже гарні, чудово коли батьки підтримують наші захоплення.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, Юля, ну ти й написала таке)))) Хоча, хто зна, соже і є якась магія ...у бедриках ;)

      Видалити
  5. Аліночка, фото фантастичне, казкове, дуже-дуже подобається!!!! До лиця тобі ця сукня і усі прикраси!!! Малюнки класнющі!!! Згідна з Оксанкою, цей талант потрібно розвивати!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Юля! Фото я трошки зістарила, але кольори збережені. Хто мене бачив у цій сукні, теж казали, що мені дуже пасує - значить, не брехали))))

      Видалити
  6. Може цього разу вдасться коментар залишити :-) Про красу твого наряду, який тобі дуже пасує, я вже казала :-). А от малюнки - це справжні шеджеври! Не дарма батьки їх цінували! Мені особливо зима сподобалась :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ларисо, подвійне тобі дякую)))) Ні, навіть потрійне - ще ж за марикітики!!!
      А зима мені теж довгий час подобалася :)

      Видалити
  7. Фото вийшло кумедне, бо бедрики лоскучуть тебе)))))
    А на малюнки не гріши! Вони прекрасні! Мені з качечками сподобалася)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, точно! Лоскотуни вони ще ті)))))
      Добре, не буду грішити на малюнки))) А про качечок, точніше, про гусей, окрема історія - того літа батьки вирішили розвести гусей, а оскільки я була найменшою, то пасла їх я))) Мені дуже подобалося це заняття і гусенята самі по собі теж класні... От їх я і намалювала :)

      Видалити
  8. Дуже гарне фото, маєш гарний вигляд у тих бедриках!
    Малюнки - клас! завжди трохи заздрила им, хто вміє малювати!../аж собі захотілося на маленьких дощечках щось намалювати :)/

    ВідповістиВидалити
  9. Ти просто неймовірна, мені на превью навіть здалося, що то картина! Справді, потім зрозуміла, що ти на фото, це просто супер, обожнюю такі ніби "випадкові" фото!! Сукня, браслетик і бусики тобі дуже пасують, легкий та літній образ :)

    Картинки дуже милі, мені реально подобаються, особливо синя мавка :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марино, дякую! Фото я трошки зістарила)))
      А мавка мені теж подобаєтсья - якась вона як... мавка))))

      Видалити
  10. Яке романтичне фото!!! Ти, красуня! Бедрикова королева! Це, точно! Алінка, твої малюнки фанатастичні, я навіть подумала. що ти на виставці була, а вже потім прочитала, що це твої дитячі! Класно! Справді талант! І, тобі потрібно розвивати його!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Надійко, дякую за теплі слова!
      Інколи я шкодую, що не закінчила навчання в художній школі - часи тоді були такі, що довелося вибирати - або фортепіано, або малювання - на обидва напрямки коштів не вистачало(((( А оскільки, на фортепіано я проходила більше, то й вибір сам зробився...

      Видалити
  11. Алінко, яка ти ще молода :-)!!! А такі серйозні пости пишеш!!! І талановитий художник, хоч зараз і не практикуєш!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, Валентино, уявляєш, я нещодавно проходила тест на психологічний вік - у мене він більший за біологічний((( Старенька я, старенька...

      Видалити
    2. Ти дуже розумна :-), отож і тест тебе не розкусив...

      Видалити
    3. та де там - розумна!)))) Мені завжди імпонувало те, як у епоху Відродження головною ідеєю був антропоцентризм - Людина у центрі світу - а людина перш за все - істота розумна - чи не тому саме Відродження дало нам багато талановитих титанів, от взяти хоча б Леонардо да Вінчі - не тільки художник, а й винахідник і науковець! Людина повинна бути всебічно розвинута!
      А в нинішні часи люди мало читають, а відповідно мало думають, про самопізнання і самоосвіту взагалі забули((((
      От до чого тут цей мій "ліричний відступ"?)))))

      Видалити
  12. Не з наю й що добавити...дякую мамі і тату за те , що ти у мене є!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  13. фото дійсно неймовірне! ти дуже там щира і природня. і малюнки твої дуже гарні і неординарні

    ВідповістиВидалити
  14. Яка гарна,позитивна дівчинка з бедриками(в бедриках?) :)
    А малюнки й справді гарні.Ще десь був такий-з озером і горами(в коридорі висів)А малесенькі-то шедеврики!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. хі-хі-хі)))
      Про ту картинку я теж згадувала, вона, певно, десь у папках з іншими малюнками. А ще були гігантські "картини" - висіли у нашій кімнаті)))))

      Видалити
  15. Класно!!! Яка ти в бедренятах!!! В них таки є магія, точно! Ну то ж треба щоб все так пасувало! Ти талантище, просто мега... Картини незвичайні, а мавка взагалі приголомшлива... Який образ, ну а колір... Відразу пригадала, мені колись давно один хлопчик подарував свою картину (теж була історія з нерозумінням батьків і т.д. а коли я похвалила - то він від радості і подарував), там був намальований величезний синій... кінь! Не пам"ятаю, що мені сазали вдома, коли я притащила те створіння :) Картина була величезна... Але той синй кінь! Як він пасував би до твоєї мавки... Треба відшукати і ще раз поглянути в ті сині очі :) Дякую тобі, за те що ти є, ти саме така, і взагалі! Чудового серпня нам!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля, ну ти знову розхвалила-ла-ла)))) А я вчора на ніч прочитала твій коментар, і мені приснився ... синій кінь! Мабуть, картина справді класна!
      Серпень буде чудовий - ми ж так хочемо! ;)

      Видалити
  16. Аліна, я в захваті від твого фото, від сукні, від бедриків, від твоєї посмішки! А картини твої мають якусь магію, недитячу! Мені дуже подобаються літні! Зелено-зелені! А ти, доречі, в кролико-АТС-ки з нами не хоч погратися? http://alisa-art.blogspot.com/2012/08/blog-post_2.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, дякую-дякую))) Я ж то знаю, що моя мазанина і близько не стояла біля твоїх робіт (але ж і нагла я - он куди замахнулася)))), але мені приємно від тебе таке чути!

      Видалити
    2. забула про АТС написати - я то не проти - я ще й на вишеньки хотіла записатися)), але у мене стільки багато боргів по АТС, що й не знаю, з якого кінця почати їх робити...
      Ну, я ще подумаю про кроликів...

      Видалити
    3. :) я ж показувала дорослі картини а ти дитячі! несправедливо порівнювати! Ой, бачила б ти мою мазанину стару... дитячу ;)
      А про кроликів - думай ;) не встигнеш - ми кожен місяць вирішили робити АТС-ки за темами, не обов'язково мінятись між собою, просто для саморозвитку! А якщо в тебе борги по АТС - то наша гра буде стимулювати повоювати з боргами ;)

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug