неділя, 23 вересня 2012 р.

№2

От і прийшов час показати скарбничку №2 - декорована у техніці декупаж, прикрашена вишитивим мотивом та мереживом (для запобігання потрапляння пилу і бруду, вишивку помістила під прозорий пластик). 
Паралельно  прийшов час розіграти свою другу цукерочку - незабаром моєму блогу буде 3 роки :-) - тому розіграю скарбничку 24.09.2012 - у День його народження 
Як і годиться, скарбничка буде не порожня - поки у ній помістилися приємні дрібнички для творчості, які до моменту розіграшу поповняться ще чимось цікавим ;-)
Правила - стандартні: записатися через inlinkz та чекати дня розіграшу. Картинку (№2)  з активним посиланням забирати до себе за бажанням, але у кого погана пам"ять - краще все-таки розмістити - якщо переможець не відгукнеться протягом доби - буду перерозігрувати (отака я злюка)))))
То як, є бажаючі?





37 коментарів:

  1. Я-Я-Я!!!! Я бажаю таку сонячну скарбничку та ще й подаруночками ))

    ВідповістиВидалити
  2. Так, шавиденько перша записалась тепер спокійно коментар напишу ))
    Алінко, я добре розумію твого чоловіка, мені ця скарбничка теж більше подобається )) Вона така сонячна і тепла, буде в холоди нагадувати про тепле квітуче літо. Дуже подобається і вишивка і взагалі як оформила, тому з радістю буду першим номерочком!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) як на мене, ці дві скарбнички зовсім різні і порівнювати їх нерівноцінно :) Мені вони кожна по-своєму гарні)))

      Видалити
    2. Згідна, що порівнювати не можна )) і попередня скарбничка теж дуже гарна, але якби ти запропонувала вибір я би точно обрала сюняхи ))

      Видалити
  3. Чудова-пречудова!!! Така яскрава та гарна скарбничка)))
    Дуже хочу))))))))))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А ще, кажуть, що соняшник в хаті - то символ багатства та добробуту! Тому хочу вдвічі більше)))))))

      Видалити
    2. О, а я і не знала про соняхи у хаті - треба і собі щось змайструвати :)
      Дякую за участь!

      Видалити
  4. С удовольствием записываюсь! Очень красивая шкатулка! Летняя и солнечная!

    ВідповістиВидалити
  5. ВАу! Скільки тут роботи-і декупаж, і вишивка...Молодець, Алінко!!!Я хочу теж собі таку гарну шкатулочку з усім її вмістом!!!!
    П.С.Мене вражають жовті(опалі) листочки на твоїх фотках...Таке враження, ніби Київ знаходиться бог-зна-де-у нас ще все цвіте і пахне!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, у нас вже багато жовтого листя... Сьогодні з прогулянки Владик приніс тату цілий букетик жовтих листочків, то тато сказав, що ми в осінь ходили :)

      Видалити
  6. Аліно і я за такою красою! Вона чудоооооооооооооова! Сонячна! І вишивка так гармонійно поєдналась і декупажем! Браво!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Надзвичайно красива скарбничка! Ще й з вишивкою! Дуже б хотіла поповнити свою колекцію твоїх виробів ;)

    ВідповістиВидалити
  8. М-мм...Яка сонячно-соняхова краса!!! З радістю очікую роздачі солодощів)))

    ВідповістиВидалити
  9. Крутезна скарбничка! Твій синкретизм мене вражає :) Сонях дійсно хороший символ, сонечко!

    Принеси мне подсолнух, навеянный далью,
    Посажу его в почву, сожженную солью,
    Чтобы он к небесам, голубому зеркалью,
    Жёлтый лик обращал - свою жажду и волю.

    Всё неясное к ясности смутно стремится,
    Тают абрисы тел в акварельных размывах,
    Краски - в нотах. Итак, раствориться -
    Это самый счастливый удел из счастливых.

    Принеси мне частицу палящего лета,
    Где прозрачны белесые очерки мира
    И где жизнь испарилась до капли эфира, -
    Принеси мне подсолнух, безумный от света.

    Эудженио Монтале
    (Перевод Евгения Солоновича)

    ВідповістиВидалити
  10. Аліночка, скарбничка така класна!!!! Я в захваті!!!Тому теж записалась на розіграш, може пощастить))))

    ВідповістиВидалити
  11. Просто прелесть! Я очень хочу такую красивую шкатулочку! Спасибо, Алиночка, за шанс выиграть это солнечное чудо!

    ВідповістиВидалити
  12. Хочу хочу ХОЧУ таку красу собі!!!!!Дуже кльова скарбничка(і потрібна))))

    ВідповістиВидалити
  13. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    ВідповістиВидалити
  14. 24 сентября у моих родителей будет 31 год с заключения брака!!! Буду держать за себя пальцы,вдруг,повезет?!

    ВідповістиВидалити
  15. Гарнюща, люблю соняхи ы дуже таку шкатулку хочу)))

    ВідповістиВидалити
  16. Чудесная шкатулочка!
    Приятно познакомиться :-)))
    Столько божьих коровок! ;-)))

    ВідповістиВидалити
  17. Прекрасная шкатулочка! Люблю шкатулочки, баночки))

    ВідповістиВидалити
  18. І я! І я (соняхи люблю :-)))) Тим паче - твоїми ручками створений!

    ВідповістиВидалити
  19. Алина, шкатулочка просто супер!!! Очень интересная идея: объединения декупажа и вышивки и реализована идея мастерски :)

    ВідповістиВидалити
  20. Красивая и уютная шкатулочка!!!!!Здорово!!!!

    ВідповістиВидалити
  21. Ммм, скарбничка з соняхами!!! Задекупаженими, вишитими - фантастика! Дуже хочу!!!)))

    ВідповістиВидалити
  22. Beautiful:)
    I would like to play:)
    makacska82@yahoo.ca.
    http://makacskakonyhaja.blogspot.ro/
    Kati from Romania

    ВідповістиВидалити
  23. Дуже гарна скарбничка! http://karma6ka.blogspot.com/ Запрошую і до себе на цукерку)

    ВідповістиВидалити
  24. Привет, Поздравляю с вашего блога адрес электронной почты: torteij88@gmail.com,
    веб-сайт: http://judymuhely.blogspot.hu/.
    Я буду следовать ваш блог Judy,Szosz-MOSZ

    ВідповістиВидалити
  25. Алина, шкатулка роскошная! Записалась, вдруг удача все-таки улыбнется)))

    ВідповістиВидалити
  26. і я дуже-дуже хочу таку красу ))) так що тримаю кулаки і надіюсь на перемогу ))

    ВідповістиВидалити
  27. с удовольствием записываюсь ))) и приглашаю ко мне на конфетку :) klubo4ek.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  28. і я хочу-хочу таку скарбничку! яка ж вона кльова - сонячна, тепла, уютна, весела... і така "украЁнка" з соняшниками!! і така потрібна! помрію...))

    ВідповістиВидалити
  29. Отличная конфетка, записываюсь! Приглашаю на свою конфетку! Ссылка на панельке справа http://dommozanna.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug