четвер, 5 липня 2012 р.

Загадкова пані

Це не  déjà vu, це та ж сама загадкова пані, тільки вигляд спереду :)
Листівка так мене зачарувала, що довелося помудрувати над схемкою і вишити щось схоже для блокноту. Блокнот планувала зробити за аналогією листівки, вже й тканини, стрічки підібрала..,  але так сталося, що придбала я такого ч/б блокнота, що шкода було цим не скористатися - вирізала "віконечко" і помістила у нього вишивку. Результат мені подобається, хоч і бачилося зовсім не таке оформлення панянки. Цікаво почути думку зі сторони  - як вам така напівфабрикатна обкладинка? ;)


19 коментарів:

  1. О!Дуже вери гуд!!!!)))))
    Така файна получилась обкладинка,а в парі з листівкою-чудовий подарунок для якоїсь чарівної панянки;-)

    ВідповістиВидалити
  2. Я в шоці! Оце так! І як ти ту обкладинку вирізала, загортала?! ти що облокнот спочатку розібрала, а потім склеїла?
    Просто СУПЕР!!!!!!!!!!!!!! І в комплекті дуже гарно виглядає! Мо-ло-дець!!! :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Ларисо! Я ж хотіла зняти ту зебру з картонної обкладинки (щоб ще десь використати))), але в процесі вирішила спробувати прорізати віконце :), краї якого позагортала всередину - можна було ще прошити їх для міцності і дизайну, але я побоялася зіпсувати (та ж зебра віж картону не відривалася, то ж я не була впевнена, що моя машинка справиться з цим завданням) А розбирати-збирати блокноти я мастак))) - в цьому забрала карту України (да простять мене всі патріоти))), натомість приклеїла форзаци з дамочкою і додала свою стрічкову закладку - нема там нічого складного ;)

      Видалити
  3. Очень утонченная дама получилась. Классный блокнот!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Людмило! Між іншим, тут використала мереживо червоне і квіточку, які ти колись мені прислала ;)

      Видалити
  4. Ухтишка, яка ти майстринька, те забрала, те додала, про віконце я взагалі мовчу - як то так можна акуратно все зробити, що і не видно, ДЕ РІЗАЛИ І ЗАГОРТАЛИ!!! Супер!

    ВідповістиВидалити
  5. Очень интересно смотрится! Мне нравится:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Людмило, дякую! Мені дуже приємно, що тобі сподобалося :)

      Видалити
  6. Сама элегантность! А я сейчас вышиваю девушку в шляпе от ТМ "Настуня"-М-021, и тоже хотела сделать к ней открытку с вырубкой "девушка в шляпе" и назвать статью "Вышиваю и скраплю", но ты меня опередила!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Майя, я твою вирубку теж крутила-вертіла в руках і думала про вишиту таку ж, але там ж ціла картина получається, а мені хотілося блокнота зробити))) Тому мені цікаво, що зробиш ти ;)

      Видалити
  7. Класно вийшло!!! І мереживо так заштфрувалося, що я думала, то вишите спочатку!!! Гарні панянки :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Валентино! Там половина мережива заховано, бо ціле б воно закрило вишивку... А ще цікаво, що був у мене такий маленький відрізок цього мережива, лежав-лежав без діла - ніби чекав, коли ж я його ТУТ використаю...

      Видалити
  8. я навіть і не подумала що це "напівфабрикат" ))) поки не прочитала ))) я думала це все ти сама ))) декупаж і вишивка )))
    бомбезно вийшло ))) то для якоїсь солідної і ділової дамочки )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) О, задекупажений блокнот то було б взагалі класно!!! Але я такого не вмію)))
      Дякую, Оксанко!

      Видалити
  9. Дуже гарно вийшло-і блокнот і відкритка-молодець, Алінко!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug