неділя, 1 липня 2012 р.

Загадкова пані

Сьогодні до мене прийшло натхнення, і за рекордно короткий час у мене створилася така листівка:
А все дякуючи Валентині, яка прислала мені купу паперу!!! Ці чорні завитки не покидали моїх думок, тому довелося хоч якось задовільняти свої примхи)))).... 
Листівка розміром 12,5х16,5 см.
Можливо, комусь вона здається простою, або навпаки "заляпаною", але для мене вона ідеальна!!!! Рідко я таке кажу про свої роботи, але не цього разу :) 
От тепер і думаю, що недільна творчість, не дивлячись на суперечність щодо наявносіт її у цей день, - особлива ))))
Усім веселого завершення вихідних!



18 коментарів:

  1. Не дивлячись на перевагу чорного кольору,листівочка вийшла ніжна і романтична!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Іванко! Чорний колір дуже глибокий, і не завжди він асоціюється з чимось темним чи сумним...

      Видалити
  2. А мені подобається! Така стильна листівка вийшла!

    ВідповістиВидалити
  3. Алінко, яке чудове натхнення тебе відвідало :) Листівка пречудова, дуже стильна і лаконічна. Мені неймовірно подобається!

    ВідповістиВидалити
  4. А в мене останнім часом тільки і получається потворити по неділях, в будні-робота і все, більше сили ні на що не вистачає...
    Цікава відкритка, але я б ще б надпис добавила б.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. чесно, я не бачу нічого поганого в тому, щоб сісти зробити щось своїми руками у неділю - це ж краще, ніж просто байдикувати :)
      Про надпис думала, але, мабуть, переситилася надписами в двох останніх листівках - нічого цікавого не прийшло в голову....

      Видалити
  5. Яка чудова листівочка! Стильна, витончена! Дуже-дуже подобається!

    ВідповістиВидалити
  6. Справді гарна!!! Дуже-дуже! Вишукана, і мені панянка дуже сподобалася, елегантна! А я той папір з завитками не використала, хоч і купляла весь пак через завитки, добре що тобі надіслала, тепер бачу, як треба було скомбінувати :-). ОТ тобі і перша вигода :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) то ти корислива, виявляється!)))))
      дякую, Валентино! Там ж і заготовочка з твого конверту ;)

      Видалити
  7. дякую, дівчата! Рада, що вам теж сподобалася ця загадкова пані :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж сподобалась ця панянка!Класно!Просто надзвичайна листівка! ;-)

      Видалити
  8. Поєднання червоного і черного - це так вишукано, в результаті листівочка чудовою получилася!

    ВідповістиВидалити
  9. Вишукана листівочка, Алінко!!! Мені подобається поєднання усіх елементів!!! Краса!!

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже гарно вийшло. І зовсім не заляпана. Навпаки - все витончено, лаконічно, стримано. Гарно))

    ВідповістиВидалити
  11. листівка дуже елегантна, навіть таємнича вийшла, про таку собі фатальну жінку... а я б ще картинку на червону підложку і на квадратики об'ємні посадила, щоб ще більше виділити і "вознести"))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Таня! про червону підложку не здогадалася))), а картинка пані насправді на квадратиках і приклеєна - просто на фото погано видно ;)

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug