пʼятниця, 29 червня 2012 р.

Siempre la misma música...

Сьогодні у хресної мого синочка, а за сумісництвом моєї куми, подруги і однокласниці Оксани День народження! Звісно, не могли ми пропустити таку подію і не зробити для іменинниці листівку. Листівка у нас з Владом получилася не проста, а зі змістом.  З Оксаною ми навчалися не тільки в одному класі, а й  у однієї вчительки у школі мистецтв - по класу фортепіано - звідси і фортепіанна тематика листівки:
Коротко передісторія по темі фортепіано:  ми нещодавно гостювали у моєї мами, а там є фортепіано - те саме, на якому я вчилася грати. Так-от,  добра бабуся дозволяла своєму єдиному внуку))) час від часу "грати" на ньому, що дуже йому подобалося. І от, коли я готовила цю листівку, Влад побачив клавіатуру  і почав в мене її забирати))) Довелося роздрукувати йому на А4 клавіші, хоча це його потішило не надовго - навпаки, дратувало, коли він нажимав на них, а вони не грали)))) До чого це я? А до того, що чи то ця "гра" Влада, чи те, що ми робили листівку о 7 ранку вплинули на те, що нотний фон я приклеїла догори ногами... Якби це зробив хтось інший - можна було б зрозуміти, а я - людина з музичною освітою... Сором мені, сором!...

Листівка розміром15х15см.
Цукерка-конкурс від Аліси не дає мені спокою - там ж не тільки книга розігруватися буде, а ще гном і різноманітні штучки, плетені гачком! Тому делегую і цю листівку ТУДИ :)

Ця листівка і вислів на ній навіяли мені думки про те, що життя схоже на клавіатуру  - полоска біла, полоска чорна... І головне, що по-інакшому бути просто не може - тільки з протилежностей можна створити справжню гармонію! 
...а білих клавіш, між іншим, більше ;-)

25 коментарів:

  1. Цікава листівка вийшла! І кольори мені подобаються, і отой папірчик нотний, і у панянки плаття, мені б таке :-). А клавіші то ж наче правильно приліпленні?....
    Ніколи не порівнювала життя з фортепіано - а воно ж таки правда, полоса біла-полоса чорна... тільки кришка іноді по пальцям боляче б'є :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Клавіші-то правильно приклеєні, а фон з нотами ні - там ще й слова догори дригом получилися))))
      Головне, щоб у життєвій музиці переважав мажорний лад!

      Видалити
  2. Дуже гарна листівочка!! Приємно творити з синочком, правда??? Хоча і в кілька разів довше))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Юля! Так, приємно творити разом, але після такого творчого хлопця))) потім багато чого знайти не можу)))

      Видалити
    2. І в мене така ж історія!!! Дам щось погратися, щоб трішечки відволікти, а потім тог чогось не дошукаєшся))) це ж треба вміти так сховати)))

      Видалити
  3. Мелодія душі у кожного-своя....В когось -сумна,в когось-весела,в когось-повільна,в когось -дуже швидка,в когось-довга,а в когось -надто коротка....
    (це я під музичку тут розмірковую) ;-)
    Оригінальна листівка й дуже цікава!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Людмило! А ще мелодія душі може змінювати свій ритм, темп, лад - усе залежить від того, хто і коли її грає...

      Видалити
  4. Яка гарна і ніжна листівочка вийшла. В моєї бабусі теж фортепано було (мама з сетрою навчались в музшколі) і ми кожне літо на ньому тарабанили і влаштовували мініконцерти :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Юля! До нас, як приходили вгості діти, то завжди хотіли "пограти" на фортепіано - не в кожній ж квартирі таке побачиш! Але мама ніколи не дозволяла - щоб не розстроювали інструмент :)

      Видалити
  5. Чудова листівка!Теж близька мені по духу,бо довелося також вчитися гри на фортепіано)))
    Дуже ніжна і таємнича.Дивлячись на неї,кожен,певно,чує свою музику)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Настя! Мені дуже приємно чути схвальні слова від справжніх скраперів, бо я оце недавно дійшла висновків, що у мене нічого не получається((((

      Видалити
  6. Алиночка, красивая открытка, я включила музычку (очень люблю, кстати, эту мелодию) и балдею. Понравилась картинка - платье девушки, бабочки...

    А о том, что наша жизнь зебра недавно прочитала одну фразочку и вспомнила о твоей другой открытке - угадай какой :) так вот фраза звучит так "у всех жизнь как зебра, а у меня радуга!" :)
    И, кстати, мы ж увидеться планировали. КОгда ты сможешь? а то я что-то замоталась совсем и забыла о 28 числе.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Аліса! Я теж люблю цю музуку (Весняний вальс, Шопен) - взагалі люблю Шопена слухати...
      А щодо зустрічі - то навіть і не знаю - давай зустрінемося вже після мого приїзду, просто так))), а то зараз у нас форс-мажору стільки!

      Видалити
    2. :) Просто так - це гарна ідея! я - ЗА!

      Видалити
  7. Вона така оригінальна ! Як би ти не написала про те що не правильно приклеїла , я навідь не помітила.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Таня! Та ото ж думала - писати, чи не писати)))), але якби хто сам помітив, до подумав, шо я двієчницею була у школі)))))

      Видалити
  8. А й спарвді - чому вверх ногами? Це ж творчий задум такий! Це просто глибокофілософська листівка, а ти зразу на себе наговорюєш :-))))))) Дуже гарно вийшло!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, так!!! Музика звучить однаково, хай би там як ноти стояли))))
      Дякую, Ларисо!

      Видалити
  9. Ой ,Алінко, я геть посміхнулася, коли уявила нашого Владика з намальованою клавіатурою:))))
    Відкритка така цікава, а головне-зі змістом,-я такі просто обожнюю!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Листівки зі змістом для мене робити легше, а головне - всередині заповнюється простір подальшими філософськими роздумами на тему! А то завжди думаєш, що написати на тих 15х15см...)))

      Видалити
  10. листівка чудова!!! я й не помітила, що ноти догори ногами)))) а то і добре, що життя, як клавіатура - бо ж білих клавіш більше і вони також більші!!! а чорні - щоб краще щастя цінилось)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Таня! То точно - не було б чорного, не знали б білого :)

      Видалити
  11. Музика фантастична, дякую!!! Я теж спочатку почала розглядати коавіатуру - ніби все ок :) А там ноти , ага... З першого погляду навіть не помітила :) Я якось робила класнючий блокнот, а коли закінчила обкладинку, виявилось, що вона - догори ногами :) Це був шок. З тих пір якось не тягне на блокноти :))) Але то переживемо, про біле і чорне дуже сподобалося!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug