середа, 27 червня 2012 р.

Ви мені - подарунки, а я вам - нагороди :)

Як і обіцяла, показую, що мені прислали дівчата за останній місяць.

Першою, ще до мого від"їзду, на крилах метеликів прилетіла  АТС від Олі - Оля ніби знала, що у мене закінчилися метелики))))  А ще були маленькі дерев"яні прикраси і плетена гачком квіточка - так Оля, мабуть, хоче, щоб я швидше навчилася плести гачком)))) А що говорити про цю загадкову АТС-ку!!!! Та ще й з бедриком :) Одним словом, класно!






По приїзду у Київ на мене чекали 2 конверта - перший від Валентини. У березні Валентина розігрувала цукерку, виграла не я, але я на той момент була найактивнішим коментатором)))), тому Валентина мені за це ТАК подякувала(оце щедра душа!!!)
Чого тут тільки немає(хоча, дечого таки немає((( - загубилося під час довгого понад двомісячного мандрування посилки) І багато скрап-паперу, і стрічки, і заготовки для листівок, і конвертики, і супер-класний клей, і головне - власноруч виготовлена листівка!!!!


А другий конверт був від Майї - Майя вже вдруге закидує мене гарними висічками  і роздруківками - за всім цим добром така чарівна  АТС губиться :)





Оля, Валентино, Майя - ДЯКУЮ вам величезне!!!! 
***
А ще мій блог отримав нагороди від Мар"яни і від Людмили:


Дякую, дівчата!!! А передам ці нагороди лише двом блогам - познайомтеся з ними обов"язково:
Анюткины веснюшки - Тетяна шиє дуже милих зайчиків, а ще має доньку-скаута :)
Світ навколо мене - Ганна тільки почала вести блог, але відчувається, що на нас чекає багато цікавих багатогранних робіт - і вишивка, і шиття, і в"язання!!! А для заохочення нагороди - саме враз ;)
Забирайте нагородки у свої блогохатки, передавайте іншим, розповідайте про себе... і далі творіть!!!




13 коментарів:

  1. Ой,скільки багато різних подарунків і всі вони чудові!!!Вітаю!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, подарунки чудові! я завжди, коли отримую щось просто так, думаю, що в світі багато добрих людей, і це тішить :)

      Видалити
  2. Скільки класних подаруночків, таких різних і цікавих. Алінко вітаю!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Юля! Подарунки, головне, такі потрібні - дівчата чарівниці :)

      Видалити
  3. Подарунки,то сила)))А ще такі творчо-рукодільні діють неабияким чином на рукодільниць)))Прокидається наснага щось тай створити!
    Вітаю)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. то точно - подарунки - сила!))) і справді хочеться щось робити-робити....

      Видалити
  4. Дякую за нагороди! Тільки я ще "зелена" в блоггері і не знаю як їх собі забрати. Нехай ці нагороди віртуальні, але так приємно)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Забирає ш ці картинки-нагороди і розміщуєш десь у себе в блозі. А ще за правилами їх треба передати комусь - колись обов"яково було передати 10 блогам і розповісти 10 фактів про себе, я ж таких умов не ставлю - можеш просто у себе залишити, а можеш передати пізніше ;)

      Видалити
    2. Дякую) тоді я подумаю, кому їх передати і куди в себе пристроїти.

      Видалити
  5. Алиночка, огромное спасибо!!! Очень приятно когда твои работы нравятся людям. Ведь в этих игрушках частичка моей души. После таких наград появляется еще большее желание творить!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Дійсно, подарунки-це сила !Якби я не була б жителем блогокраїни, я б не повірила , що люди можуть дарувати один одному подарунки просто так...Али ж ми такі!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug